קירות זכוכית למשרדים

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

 

קיר זכוכית משרדעיצוב ברירת המחדל של משרד מודרני מבוסס כידוע על קירות זכוכית ולא על קירות אטומים. למעשה, משרדים בעלי קירות אטומים אפשר למצוא אך ורק במשרדים המבוססים על מבני משרדים ישנים או משרדים שפועלים בתוך מבני מגורים שהוסבו לטובת משרדים. הסיבה לכך היא די ברורה: ישנה משמעות רבה לשקיפות בפעילות המשרד ויש ערך לכך שכל עובד מבין שהוא לא לבד, אבל ליישום קירות זכוכית למשרדים יש סיבות נוספות שעליהן מספרים לכם בשורות הבאות המומחים של חברת יורוסטייל.

 

למה דווקא קירות זכוכית למשרדים?

ובכן, המחשבה של הצורך בשקיפות מלאה של עובדים במשרדים יכולה לעורר מחשבה עוקבת על מעין מעקב שמבצעים המנהלים אחרי העובדים שלהם דרך קירות הזכוכית. זוהי כמובן לחלוטין לא המטרה של קירות זכוכית, המה גם שמנהל שרוצה לעקוב אחרי עובדיו, יכול לעשות זאת באינספור דרכים אחרות, ממעקב דרך מצלמות במעגל סגור ועד מעקב אחר פעילותם במחשבים שלהם. יחד עם זאת, כדי להבין את הערך של קירות זכוכית תחשבו על האופציה של עובד בחדר סגור ואטום הסוגר אחריו את הדלת ונשאר לבדו בחדר. למעט עובדים אחראים במיוחד, מנהלי ביניים ומנהלים בכירים, סביר להניח שאת הפרטיות הזאת ינצל אותו עובד לעניינים שאינם קשורים בהכרח לעבודה ובכדי למנוע מצב זה, שמידה רבה גם העובדים עצמם אינם מעוניינים בו, הפכה האופציה של קירות זכוכית למשרדים לאופציה השכיחה והמקובלת ביותר.

 

ההיבטים העיצוביים של קירות זכוכית במשרדים

הבחירה ביישום קירות זכוכית למשרדים היא לא רק בחירה פונקציונלית, אלא גם ובעיקר בחירה עיצובית. קירות זכוכית הם קירות שמשדרים אלגנטיות, חדשנות, יכולת פיננסית, מחשבה רחבה שכוללת גם סביבת עבודה ואסתטיקה ולא רק כסף ועבודה. את המסרים האלה רוצה כל עסק לשדר גם לעובדים שלו וגם ללקוחות המבקרים במשרדיו וזה בדיוק מה שמאפשרים לו קירות זכוכית. קירות אלה גם מסייעים מאוד בהגברת תחושת המרחב בכל משרד. משרדים קטנים בשטחם יכולים להיראות מאוד מרווחים וגדולים כאשר כל החלל שלהם חשוף מכל פינה ומשרדים גדולים יכולים להתפאר במרחב שלהם באמצעות אותם קירות ממש.

 

עיצובי קירות זכוכית למשרד

אחרי שאמרנו את כל זה, בבחירת יישום קירות זכוכית למשרדים חשוב שתחשבו לעומק מהו המסר שאתם רוצים להעביר באמצעות עיצוב הקירות. באפשרותכם להתקין קירות שקופים בעלי רצף שקוף מהרצפה ועד התקרה ומצד לצד ובאפשרותכם לשלב את הזכוכית בתוך קונסטרוקציית אלומיניום מעוצבת. כל אחת מהאפשרויות משדרת מסרים שונים ויוצרת אווירה שונה ועל כך כדאי מאוד להתייעץ עם גורם מקצועי בתחום עיצוב הפנים. בחברת יורוסטייל המתמחה בייצור קירות, חלונות ודלתות זכוכית, תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים ואפשרויות לתכנון ועיצוב קירות הזכוכית למשרד שלכם, הן בסיוע וליווי של אנשי העיצוב שלנו והן על פי ההנחיות של אנשי העיצוב שלכם.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
קירות מסך קבלנים

  קירות מסך הוא תחום הדורש רמת התמחות גבוהה בטכניקה ובפתרונות הקיימים בתחום. קיר מסך הוא למעשה קיר חוץ המהווה

קירות מסך מחיר

  אחד המאפיינים הבולטים של קירות מסך על פני סוגי קירות אחרים הוא העובדה שקירות המסך עומדים בפני עצמם ואינם

קירות מסך אלומיניום

  קיר מסך הוא קיר שמשמש בעיקר לחיפוי חזיתות של מבנים, אך יכול להיות מיושם גם במרחבי פנים. הרעיון המרכזי

קיר זכוכית
קירות זכוכית

  קירות זכוכית הם ללא ספק פריטי עיצוב יוצאי דופן, שיכולים להעניק לכל חלל פנים הרבה אופי וגם לא מעט

חלונות אלומיניום ב{HEBROW}
קירות זכוכית חיצוניים

  קיר זכוכית חיצוני, כשמו כן הוא, הוא המחיצה שמפרידה בין חלל הפנים ובין המרחב החיצוני. תצורת הבנייה המקובלת היא

קירות מסך אלומיניום
קיר זכוכית לבית פרטי

  ברובם המכריע של המקרים, קירות זכוכית יותקנו במשרדים ופחות בבתים פרטיים ויש לכך סיבה מאוד ברורה וקוראים לה פרטיות.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!