דלתות כניסה אלומיניום

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

דלת הכניסה לבית או למבנה מהווה את נקודת המפגש שלנו ושל האורחים שלנו עם המקום. היום ישנם שלל חומרים ועיצובים שיכולים לשמש אותנו. דלתות כניסה אלומיניום הופכות בשנים האחרונות לנפוצות ביותר ויותר בתים וזאת תודות ליתרונות הרבים שלהן.

היתרונות של דלתות אלומיניום

כולנו רוצים לבחור את המפרט הגבוה לבית שלנו. אנו רוצים ליהנות ממחירים משתלמים לצד מפרט איכותי שישמש אותנו לאורך שנים רבות. אין כל ספק כי היתרונות של האלומיניום יכול לתת לנו את כל אלה ויותר מכך.

דלת כניסה אלומיניום

עמידות לאורך זמן

האלומיניום אינו מושפע ממזג האוויר. הצבע אינו דוהה בשמש ולכן המראה שלו נשאר אותו מראה לאורך שנים רבות והוא לא מפתח קורוזיה ולכן נשאר שלם ובאותו מצב. האלומיניום אינו רגיש למים ולכן אין כל מניעה לשטוף את הבית והוא מאפשר לנו ליהנות מאיכות לאורך זמן.

בידוד אקוסטי ותרמי

האלומיניום נחשב לחומר מבודד טוב ולכן הוא עוצר גם את הרעשים שבחוץ וגם את החום או הקור. יכולת הבידוד שלו הופכת את הבית שלנו לנעים, אינטימי והיא מפחיתה את עלויות החימום או הקירור. הבידוד הוא אחד המרכיבים החשובים לאיכות החיים.

נוחות

משקל הדלת קל יחסית ולכן נוח לפתוח ולסגור אותה. גם אנשים מבוגרים וגם ילדים יוכלו לפתוח ולסגור את הדלת בלי להפעיל כוח. נוחות הכניסה היא פרמטר משמעותי במיוחד כשאנחנו נכנסים עם ידיים עמוסות והיא מאפשרת לנו ליהנות ממנגנוני כניסה איכותיים לאורך שנים.

הגנה

בהשוואה לדלתות עץ, קשה יותר לפרוץ מבעד לדלתות האלומיניום ולכן הן מתאימות לבתים בכל מקום בארץ. שכבת הגנה זו היא פרמטר משמעותי בכל הנוגע ליצירת איכות חיים. ככל שהבית שלנו מרחיק פורצים כך אנו יכולים לישון ולעזוב את הבית ללא חשש.

התאמה אישית

הדלת, המפתח והמנגנון מתאימים באופן ספציפי למפתח הנוכחי שלנו. בין היתר אנו יכולים לראות דלתות כניסה אלומיניום עם כנף כפולה ודלתות המשולבות עם חלונות. רק לאחר מדידת המקום ייצרו עבורנו את הדלת כך שזו תתאים למבנה בדיוק רב.

עיצוב

אנו יכולים לראות שלל עיצובים של דלתות כניסה אלומיניום ולבחור את העיצוב המתאים ביותר לטעם שלנו. כמו כן, הצביעה מתבצעת בתנור והיא תתאים לבקשות שלנו. נוכל לבחור בצבע זהה לטיח, צבע משלים או כל צבע אחר שמוצא חן בעינינו.

כיצד נבחר מבין דלתות כניסה אלומיניום את הדלת המתאימה לנו?

הבחירה מבין שלל דלתות הכניסה תביא בחשבון את המפתח ואת הטעם האישי שלנו. חשוב לציין כי גם לאחר שנבחר את הדגם והצבע, יגיע אלינו איש מקצוע על מנת לקחת מידות. הייצור של הדלתות הוא אישי ולכן הוא תמיד יתאים בדיוק לבית שלנו.

מבחינת האפשרויות אשר עומדות לרשותנו, במקרה והמפתח שלנו גדול, נעדיף בדרך כלל דלת עם כנף שבדרך כלל לא נפתח אותה. את הכנף נוכל לפתוח בקלות במקרה ונרצה להכניס חפצים גדולים לבית או אם אנחנו מארחים הרבה אנשים ורוצים לתת תחושה של בית פתוח.

מבחינת העיצוב, עלינו לחשוב מהם הצבעים האהובים עלינו ולהתחשב בכך שהצבע לא נשחק ולכן הוא ישמש אותנו לאורך שנים. עלינו לשים לב לאפשרויות לשלב חלון הצצה או חלון שיפתח ודרכו ייכנס אוויר לבית. אלו שיקולים שיכולים להיות גם פרקטיים.

להתייעץ עם מומחים בתחום

רובנו לא רוכשים דלתות ביום יום ולכן התייעצות עם חברת יורוסטייל אשר מתמחה בדלתות כניסה אלומיניום תהיה הדרך שלנו לעשות את הבחירה הטובה ביותר מבחינת עיצוב, עמידות והתקנה מושלמת.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
דלת כניסה עם חלון נפתח
דלת כניסה עם חלון נפתח

בעבר היה זה מודל מאוד מקובל בתחום דלתות הכניסה – דלת כניסה עם חלון נפתח שמאפשר להשאיר את הדלת סגורה

דלת כניסה זכוכית ברזל
דלתות כניסה מברזל וזכוכית

מחפשים דלת כניסה מעוצבת לבית, אבל מתלבטים סביב החומר ממנו אמורה הדלת להיות עשויה? ובכן, בחירת דלת כניסה לבית היא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!