דלתות כניסה זכוכית – למי זה מתאים וכמה עולה?

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

כאשר אנשים חושבים על דלתות זכוכית הם מדמיינים בעיקר מדמיינים בעיקר דלתות פנים המפרידות בין חדרי הבית. יחד עם זאת, לאור מגוון העיצובים, הדגמים והאפשרויות, וכן חוזקה הרב של הזכוכית המחוסמת, דלתות כניסה זכוכית בהחלט יכולות לשמש למגוון צרכים. אז היכן ניתן להתקין דלת זכוכית והאם היא מתאימה גם לכם? קראו והחכימו.

חלונות אלומיניום ב{HEBROW}

אם אתם משפצים בית או משרד, ואם החלטתם שהגיעה העת להחליף את הדלתות, אחת האפשרויות הבולטות והפופולאריות כיום הן דלתות זכוכית. מצד שני, אתם מכירים את הזכוכית כחומר יחסית חלש ולא עמיד, שדי חוזר על עצמו מבחינה עיצובית, ומכאן ההיסוס. אם המצב נשמע לכם מוכר, חשוב שתדעו שלדלתות זכוכית יש הרבה יתרונות, והן בהחלט יכולות להשתלב במקומות רבים. המשיכו לקרוא ותבינו אם דלתות כניסה זכוכית מתאימות לבית או למשרד שלכם.

דלתות כניסה זכוכית – מה זה אומר?

ראשית, חשוב להבין שכאשר מדברים על דלתות כניסה זכוכית הכוונה היא לקשת רחבה מאוד של סוגים, דגמים ואפשרויות עיצוב. כך למשל, הזכוכית כבר מזמן אינה חומר שקוף וסטנדרטי. כיום בזכות ההתפתחויות הטכנולוגיות ניתן לקבל זכוכית אטומה המקנה פרטיות מלאה ועדיין שומרת על המראה הנקי והמודרני שלה, ומאידך ניתן לקבל זכוכית חלבית, חצי אטומה, להוסיף לה הדפסים, גוונים, ציורים, הזרקת חול וכן הלאה בהתאם להעדפות העיצוביות שלכם.

כמו כן, דלתות זכוכית ממש אינן שבירות. אתם בוודאי מכירים את הזכוכיות מהחלונות והויטריונות ומעוד מוצרים שבירים למדי שיש להיזהר בהם. יחד עם זאת, ברור שדלת חייבת להיות עמידה במיוחד, וכיום הזכוכית המחוסמת משמשת לא רק לדלתות אלא גם לסורגים, למעקות ולעוד מוצרים שחייבים להיות בטיחותיים מאוד ולעמוד בתקנים מחמירים.

דלתות כניסה זכוכית – היכן תרצו להתקין אותן?

למרות האמור לעיל, דלתות כניסה זכוכית עדיין אינן נפוצות במיוחד בכניסות בבניית בתים פרטיים ודירות. בתור דלת כניסה, הזכוכית נפוצה יותר במבני ציבור ובמשרדים, שם מעוניינים ליצור תדמית המשדרת שקיפות מלאה, מרחב מודרני ופתוח, וגישה מתקדמת. דלתות אלו מאפשרות לראות את הנעשה במשרד או בבית העסק, ולהיפך – מאפשרות לשוהים והעובדים ראות את הנעשה מבחוץ. זאת, תוך הענקת בידוד אקוסטי מצוין ליצירת סביבה שקטה לחלוטין.

יחד עם זאת, דלתות זכוכית בהחלט מופיעות ומככבות גם במגזר הפרטי. בעיקר הן משמשות בתור דלתות כניסה לחדרים השונים בבית, למשל לחדר האמבט, לחדר השינה, לחדר העבודה וכדומה. כאמור, בדלתות אלו ניתן לקבוע במדויק את רמת הפרטיות לעומת החשיפה שהן מעניקות, החל בחדר אינטימי לחלוטין ועד לתחושת המשכיות של מרחב פתוח ברחבי הבית. כמו כן, הן חזקות ועומדות בתקנים למניעת שבירה, ובכל מקרה אם הן נשברות (במקרים נדירים מאוד וקיצוניים), הדלת אינה מתנפצת לרסיסים.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!