סגר לחלון אלומיניום

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

סגר לחלון אלומיניוםכמעט בכל חלון היום נוכל למצוא סגר. לסגר יש תפקיד בסיסי והוא לתת מענה בטיחותי, הן מבחינת פריצות והן מבחינת מענה בטיחותי פיזי. סגר לחלון אלומיניום יכול להתאים למגוון רחב של חלונות, בין אם מדובר על חלון הזזה או כל סוג אחר. כאשר אתם רוצים להתקין סגר יש לקחת בחשבון את רמת האבטחה של אותו סגר, האם הוא עונה לדרישות שלכם, ומה העלות הכוללת לאחר ההתקנה. 

 

מהו סגר לחלון אלומיניום?

סגר לחלון אלומיניום יכול להיקרא גם מעצור לחלון אלומיניום, או לעיתים גם מנעול. מדובר על סגר שנועד כדי לתת מענה בטיחותי לכל מי שיש לו חלון אלומיניום בבית. מדובר על מוצר שיש לו די הרבה יתרונות, עליהם נדבר בהמשך. עם זאת יש חשיבות גבוהה בהתאמה מקסימלית לחלון שלכם, שכן בחירה לא מותאמת עשויה להוביל להבלטה של חסרונות. כדי להתאים סגר לחלון אלומיניום יש לקחת בחשבון מספר דברים:

  • סוג חלון – איזה סוג חלון יש לכם? האם מדובר על חלון כנף? חלון הזזה וכן הלאה. לכל סוג של חלון יש סגר שמתאים לו, ככל שלא נדע להתאים את סגר החלון בהתאם לכך, כך הבחירה תהיה שגויה. מוטב להדגיש, התאמה היא לא רק לפי סוג החלון אלא גם בהתאם למידות שלו – כולל משקל.
  • צירים – יש לקחת בחשבון את משקל הצירים, את מידות הצירים של החלון ובהתאם לכך לבחור סגר לחלון אלומיניום שעומד בתקנים של אותו חלון.
  • אלמנט נוסף – האם מותקן על החלון שלכם אלמנטים נוספים כמו מנעול, מעצור וכד'? אם כן, יש להדגיש זאת בפני החברה ממנה אתם רוכשים את הסגר. בנוסף, יש לקחת בחשבון אם אתם מחפשים אלמנטים נוספים הכוללים טריקה שקטה, טריקה רגילה ואחרים.

סגר לחלון אלומיניום נותן לנו מספר היבטים בטיחותיים, וגם הביטים נוספים. הסגר מאפשר לנו סגירה בצורה בטוחה של החלון, בין אם מדובר על דירות עם ילדים קטנים או דירות ללא ילדים. חשוב תמיד לבחור בסגר נכון ומקצועי שיכול לתת מענה בטיחותי. במקרה בו אין לנו סגר, אנחנו חשופים ליותר סכנות. סגר הוא חומר המיוצר מחומרים שונים, בדרך כלל מדובר על סגרים עשויים אלומיניום, פלדה או כל סוג מתכת אחר. ככל שהסגר עוצמתי יותר, כך הנעילה שלו תהיה בטוחה יותר.

איך בוחרים סגר לחלון אלומיניום?

כאשר אתם רוצים לרכוש סגר לחלון אלומיניום, יש מספר דברים שאתם חייבים לקחת בחשבון. תחילה, יש לבחור את רמת האבטחה של הסגר, תוכלו לראות במפרט הטכני ועל ידי הפרשי המחירים את רמת הבטיחות השונה. כמו כן, יש לוודא שהסגר אותו אתם בוחרים עומד בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר-  בדקו שבית העסק ממנו אתם רוכשים את המוצר נחשב לאמין ומקצועי. כמו כן, יש לוודא האם ניתן יהיה לפתוח את הסגר מבפנים ובמחוץ. כאשר יש לכם מנגנון נעילה נוסף, רצוי לבחור אפשרות לפתוח את הסגר מבחוץ, לכל מקרה של טעות אנוש. ולבסוף, נרצה לבחור סגר שגם עומד בתנאים בסיסיים של עיצוב – אנחנו לא רוצים שהסגר לא ייתן מענה עיצובי.

 

סגר לחלון אלומיניום – מחירון

סוג מחיר הערות
סגר פין חזיתי 35-50 ש"ח מתאים למנעולים של חלונות אלומיניום
סגר ביונט קצר 20-50 ש"ח מתאים לחלונות הזזה מאלומיניום, גם יכול להתאים לחלונות עץ.
סגר ביונט ארוך 20-50 ש"ח מאופיין עם חלונות הזזה
סגר לחיצה 45-60 ש"ח מתאים לחלונות 7000 ברוב המקרים
סגר פין צד 40-60 ש"ח כל סוגי חלונות אלומיניום
סגר כפול 60-80 ש"ח מתאים לחלונות הזזה
סגר כפול כולל מפתח 70-120 ש"ח מתאים לחלונות הזזה
סגר תריס 10-40 ש"ח מתאים לחלון יחיד או כפול

 

האם נדרשת התקנה של בעל מקצוע?

השאלה הנשאלת היא האם אפשר להתקין את הסגר באופן עצמאי או שיש לקרוא למתקין מנוסה. התשובה תלויה בכם, יהיו אנשים עם ידיים טכניות שיוכלו לבצע את ההתקנה באופן עצמאי. חשוב לוודא, כאשר אתם מתקינים באופן עצמאי האם האחריות חלה עליכם? אם אין לכם חוש טכני, או שאתם לא מעוניינים לקחת סיכונים כן היינו ממליצים לכם להיעזר בחברה שתבצע את ההתקנה עבורכם. בעל המקצוע לא רק מתקין באופן מנוסה, אלא גם יידע להתאים את סוג הסגר בהתאם למנעול ובהתאם לחלון שלכם. 

כמו כן, כפי שאתם רואים קיימים לא מעט סוגים של סגרים, בעל המקצוע יכול לתת לכם מידע מקיף בהתאם לחלון שלכם. האם הסגר אותו אתם בוחרים עונה לדרישות הבטיחות שלכם? אין באמת סגר אחד שהוא יותר מומלץ מאחר, יש כאלו שנחשבים לבטיחותיים יותר או בעלי עיצוב מרהיב יותר, אבל בסופו של דבר מדובר על בחירה שנתונה לשינוי בהתאם לפרמטרים השונים. אפשר למצוא אפילו סגרים שיכולים לבצע סנכרון עם מערכות חכמות בבתים. חשוב לווד את כל הפרטים ולשקף מול בעל המקצוע את הדרישות שלכם לפני שאתם בוחרים את הסגר הרלוונטי. 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
חלונות אלומיניום לבתים מודרניים

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים חלונות אלומיניום כוללים זיגוג כפול וסורגים איכותיים לכל אורך החלונות, שמספקים קסם עיצובי מבלי לפגוע בנופים

זכוכית מרפסת
מדריך גדרות אלומיניום זולים

אין ספק שגדרות אלומיניום מספקות מענה מצוין לבעליהן, הן ברמת הפרטיות, הן ברמת העמידות והן בסוגיות של עיצוב ויופי. אמנם

חלון נגד רעש
חלונות נגד רעש

כולנו רוצים ליהנות בבית. אנחנו רוצים להיכנס אליו לאחר יום עבודה ולהירגע. רוצים לישון טוב בלילה, בלי שהרעש בחוץ יפריע

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!