מסתור כביסה בבית פרטי

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

הפרטיות בבית שלנו לא מסיימת במה שקורה בין קירות הבית. היא מתייחסת גם למה שקורה בחלק החיצוני, האישי שלנו. ישראל היא מדינה שטופת שמש. בשנה ממוצעת ישנם פחות מ-60 ימים גשומים, מה שמוביל לכך שרובנו תולים את הכביסה בחוץ. ממש כפי שאנחנו רוצים להרגיש נינוחים בתוך הבית ושאף אחד לא מסתכל עלינו, כך נרצה שהכביסה שלנו תהיה תחת מסתור.

למסתור ישנם יתרונות של פרטיות והגנה מפני מזג האוויר. לא נרצה לתלות כביסה בחוץ ביום מעונן ולגלות שלפתע היא נשטפת בגשם. כמו כן, לא נרצה שהשמש הישירה תשנה את הצבעים של הבגדים שלנו. כדי להשיג את כל היתרונות כל שעלינו לעשות הוא להתקין מסתור כביסה בבית פרטי.

הסתרה ונוחות

מסתור הכביסה מיועד להעניק לנו נוחות בסביבת הכביסה שלנו. אנחנו שומרים על עצמנו ועל הפרטיות שלנו בתוך הבית, אך את הכביסה תולים בחוץ. המסתור מאפשר לנו להשאיר גם את הכביסה במרחב אישי, בלי לחשוף אותה לעוברים ושבים.

התקנת המסתור מאפשרת לנו גם להשתמש באזור בנוחות. האזור יהיה מוצל ולכן נוכל לתלות כביסה ברוגע גם באמצע היום כשהשמש נמצאת בשיא. המסתור יוצר אזור נפרד, מחוץ לבית, מוגן ואישי.

מסתור כביסה בבית פרטי

התאמה אישית של מסתור הכביסה

כמו אלמנטים רבים בבית, גם אל מסתור הכביסה נתייחס כאלמנט שימושי מעוצב. המדידה, הייצור וההתקנה יבוצעו במיוחד עבורנו ולאחר מדידת המקום. בין אם אזור הכביסה שלנו גדול או קטן, יעמדו לרשותנו מספר אפשרויות עיצוביות ויהיה עלינו לבחור את האחת המתאימה לנו ביותר.

אנחנו יכולים לבחור במסתור אלומיניום שיהיה סגור כל הזמן או פרגולת אלומיניום שתהיה פתוחה בחלקה. אין פתרון אחד שהוא נכון לכולם אלא החלטה אישית שנובעת מהצרכים שלנו ומהחלטות עיצוביות. כמובן, אנחנו יכולים להתייעץ עם חברה המתמחה בתחום ולקבל ממנה הכוונה לקראת הבחירה שלנו, להתייעץ ולהחליט יחדיו על העיצוב שהכי נכון לנו.

מסתור כביסה בבית פרטי – היתרונות של האלומיניום

בעבר אפשר היה לראות מסתורי כביסה מחומרים שונים. היום אנחנו יכולים לראות כי רוב בעלי הבתים מעדיפים במסתורים העשויים אלומיניום ויש לכך מספר סיבות. 

עמידות

האלומיניום הוא אחד החומרים שידוע בעמידות שלו. הוא יכול לשמש אותנו לאורך שנים רבות כיוון שהוא אינו מחליד ואינו משנה את גודלו בשל הקור או החום. האלומיניום יכול לעמוד בגבורה אל מול פגעי מזג האוויר ואינו נהרס גם כאשר יורד עליו ברד כבד.

אסתטיקה

השימוש באלומיניום מאפשר לנו להשיג לא עוד מסתור עבור הכביסה שלנו אלא ליצור חלל נעים לעין ואסתטי. הגימור מושלם והצבעים יכולים להיות תואמים לצבע הטיח, צבעי הפרופילים של החלונות או להיות בכל צבע שנבחר. בין אם נבחר בקירוי אחיד ובין אם במסתור שלבים, אנחנו יכולים להשיג מרחב מעוצב.

התאמה מושלמת

התקנת מסתור כביסה בבית פרטי תתבצע לאחר תכנון ולקיחת מידות בשטח. ההתאמה תהיה מושלמת והמראה בהתאם. האלומיניום יהיה מחוזק מהצדדים והחיבור יתבצע באופן שלא יושפע גם מרוח חזקה. תודות לצורת העבודה אנחנו נוכל ליהנות מאיכות לאורך שנים.

תכנון וביצוע

תכנון נכון של מסתור הכביסה, עם אנשי המקצוע המתאימים והתקנה שמתבצעת תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, יובילו לתוצאה שאנו מייחלים לה. מכאן אנחנו יכולים להבין כי ישנה חשיבות רבה לבחירת החברה המתאימה לביצוע העבודה. חברת יורוסטייל מתמחה בעבודות אלומיניום ותלווה אותנו באופן אישי לאורך כל הדרך. החברה תשמח לייעץ לנו, לקחת את מידות המקום ולבצע ייצור בהתאמה אישית.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מסתור כביסה אלומיניום
מסתור כביסה מחיר

התקנת מסתור כביסה היא החלטה שלעיתים אתם מקבלים בעצמכם מתוך הבנה של היתרונות שמציע לכם מסתור כזה, ולעיתים החלטה שמקבלת

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!