דלתות בלגיות למרפסת

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

מרכיב מפתח בעיצוב הבית הוא מרכיב דלתות הפנים, קרי הדלתות המותקנות בפתחי החדרים הפנימיים. על אף שמרפסת היא אינה חדר פנימי בבית, דלתות למרפסת נחשבות חלק ממערך דלתות הפנים לבית, בתוך קטגוריה עצמאית של דלתות למרפסת. התפיסה העיצובית כמו גם הפונקציונלית היא תפיסה כזאת שרואה במרפסת ככיוון אור ואוויר מרכזיים לבית וכמרחב שעל אף שייכותו לבית הוא עדיין מרחב חוץ. על כן, דלתות למרפסת תהיינה בדרך כלל דלתות זכוכית ולעולם לא דלת אטומה כמו בחדר השינה או חדר האמבטיה. בתוך הקטגוריה של דלתות זכוכית, זוהי הקטגוריה של דלתות בלגיות למרפסת שהפכה בשנים האחרונות לשכיחה והפופולארית ביותר בישראל ועל כך מספרים המומחים של יורוסטייל, המתמחה בייצור דלתות אלומיניום.

מהי דלת בלגית למרפסת?

דלתות בלגיות למרפסת הן דלתות המבוססות על סגנון העיצוב של חלון בלגי. חלון בלגי הוא חלון המתאפיין במסגרת דקה ומעודנת המגדירה את החלון עצמו ופרופילים דקים ומעודנים הנפרשים לאורך ולרוחב שטח הפנים של החלון באופן שיוצר כוורת ריבועים בתוכם מותקנות הזגוגיות עצמן ליצירת חלון מלא. זהו כמובן העיצוב הקלאסי של חלון בלגי, אך עליו ניתן לבצע אינספור מניפולציות בכדי לייצר עיצובים ותצורות מגוונים. דלת בלגית למרפסת היא דלת שנשענת בדיוק על סגנון העיצוב הזה וגם בדלת ניתן לשלב תצורות שונות ועיצובים שונים כל עוד הם מתבססים על יסודות העיצוב של חלון בלגי, קרי: פרופילים דקים ומעודנים וסט של תצורות רבועות הממלאות את שטח הפנים של הדלת.

כמו כן, מאחר ומדובר בדלת שדורשת תמיכה רבה יותר בכדי להעניק לה יציבות מבנית ודורשת לעיתים גם פרמטרים שונים בכדי לספק ליושבי הבית תחושה של ביטחון בתוך ביתם, בדלתות אלה נהוג לשלב גם משטחים אטומים גדולים של מתכת אטומה באזורים שונים על פני הדלת. יחד עם זאת, שיקול זה אינו רלוונטי עבור דלתות בלגיות למרפסת שאמנם אמורות למנוע כניסה בלתי מורשית לבית, אך אינן מהוות את נקודת הכניסה המרכזית לבית, ובקומות גבוהות גם אינה מהווה נקודת כניסה לבית כלל וכלל.

 

דלת בלגית למרפסת

דברים שכדאי לדעת לפני הזמנת דלתות בלגיות למרפסת

כפי שאמרנו קודם לכן, על סגנון העיצוב הקלאסי של חלונות בלגיים ניתן לבצע מגוון רחב של מניפולציות ליצירת סטים של משטחים רבועים ומלבניים אופקיים ואנכיים, בכדי להעניק לדלת את האופי העיצובי שלה. על כן, לפני שאתם מזמינים דלתות בלגיות למרפסת כדאי לעיין קצת בקטלוגים רלוונטיים על מנת לקבל רעיונות ולקבל מושג לגבי העיצובים שניתן ליישם בהן. יחד עם זאת, חשוב לדעת שמגוון העיצובים הקיימים היום הוא נרחב דיו ואתם לחלוטין לא צריכים להמציא את הגלגל מחדש. תוכלו למצוא דלתות בלגיות למרפסת במגוון רחב מאוד של עיצובים ועם ורסיות שונות של פרישת הריבועים על פני שטח הפנים של הדלת, ישירות מן המדף.

בדלת מרפסת לבית שימו לב שאתם רוצים לשלב זכוכית כפולה מסוג טריפלקס או בידודית בכדי ליהנות מרמת איטום ובידוד גבוהה. כמו כן, אם זה לא היה ברור עד כה, דלתות בלגיות למרפסת מיוצרות כיום לא מברזל יצוק אלא מפרופילים של אלומיניום, איתם ניתן לייצר כל עיצוב בלגי בעלויות נמוכות הרבה יותר ועם גמישות עיצובית רבה הרבה יותר מבלי לפגוע באופי העיצובי של הדלת. בחברת יורוסטייל תוכלו למצוא את המומחים לדלתות וחלונות לבית, ובכלל זה תוכלו להזמין מגוון רחב של עיצובי דלתות בלגיות למרפסת, המיוצרות מפרופילים דקים ומעוצבים וזכוכית טריפלקס חזקה עם אפשרות לשילוב זכוכית בידודית.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מנעול לדלת הזזה
מנעול לדלת הזזה

בחירת מנעול לדלת הזזה היא ברוב המקרים תהיה במחשבה על נוחות ועיצוב. בדרך כלל, דלתות הזזה לא משמשות אותנו לחללים

מנעול לדלת הזזה אלומיניום
מנעול לדלת הזזה אלומיניום

יש מגוון אפשרויות למיגון דלתות, גובה המיגון משתנה בהתאם לסוג הדלת ובהתאם לבחירה של הלקוח. היום יש הרבה יותר מודעות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!