מנעול לדלת הזזה

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

מנעול לדלת הזזהבחירת מנעול לדלת הזזה היא ברוב המקרים תהיה במחשבה על נוחות ועיצוב. בדרך כלל, דלתות הזזה לא משמשות אותנו לחללים חיצוניים, משמע מדובר על דלתות לחדרים פנימיים. עם זאת, יש מקרים בהם דלת ההזזה היא למעשה השלב הראשון מהגינה או המרפסת וכאן אנחנו נרצה לדאוג לרמת בטיחות גבוהה. הבחירה שלכם במנעול לדלת הזזה חייבת להיות שקולה כנגד כל הדרישות שלכם: עיצוב, בטיחות ונוחות. 

 

מנעול הזזה: סוגי דלתות הזזה

לפני שאנחנו בוחרים מנעול לדלת הזזה, חשוב להכיר את כל סוגי דלתות ההזזה הפופולריות ביותר, ריכזנו עבורכם את הרשימה:

  • דלת הזזה סטנדרטית – זאת למעשה הדלת האידיאלית והנפוצה ביותר. ניתן להתקין אותה בכל שלב של תהליך הבניה. בדרך כלל דלתות אלו מגיעות עם משקוף, אך ניתן גם להתקין את הדלת ללא משקוף. דלתות אלו מחליקות לאורך הקיר באופן גלוי, התנועה מבוצעת על ידי מסילה שמותקנת ברוב המקרים במסגרת הדלת.
  • דלת כיס – דלת כיס יכולה גם היא להגיע ללא משקוף או עם משקוף. הדלת הזו צריכה להיות מתוכננת בשלב הבנייה, או בשביל להתקין דלת כזאת צריך לערוך שיפוץ בחלל. הדלת נבלעת לתוך הקיר, החלל יכול להיות משולב עם חיפוי, גבס או כל גורם אחר.
  • דלת דו כנף – ניתן גם להתקין דלת כנף לדלתות הזזה. כאן למעשה מדובר על זוג דלתות, משמע 2 כנפיים נפרדות. כל אחת מהכנפיים נעה בכיוון נגדי, גם כאן הנעילה יכולה להיות S, מנעול מגנטי ואחרים. הדלת יכולה להיות דלת כיס או דלת הזזה סטנדרטית.

המידע על מנעול הזזה:

מנעול לדלת הזזה הוא מנעול המיועד לדלתות הזזה. דלתות הזזה הן מגוונות, יש סוגים שונים של דלתות הזזה כאשר הסוג הפופולרי ביותר היא דלת אשר נעה על גבי מסילה באמצעות גלגלי פלסטיק. מעבר לכך, יש דלתות הזזה שמכונות דלתות כיס – מכיוון שהם נכנסות לתוך הקיר. לדלתות כיס יש יותר תכנון ולרוב הן מתוכננות עוד בשלב הבניה כדי ליצור כיס בבטון או בסוג קיר אחר לשם המסילה נכנסת בחלקו של המשקוף. מנעול לדלת הזזה הוא מנעול מסוגים שונים, סוגי הנעילות הם נעילת בריח, מנעול על הצד הנגדי במשקוף ובכך לא ניתן יהיה להזיז את הדלת. מעבר לכך, ישנה נעילת S, נעילת S פועלת באמצעות שני פינים, כאשר הם פוגשים ניתן יהיה לסובב את המנעול ובכך ליצור נעילה. 

ניתן למקם מנעול הזזה על גבי כל סוגי הדלתות, בין אם מדובר על דלת זכוכית ובין אם מדובר על דלת עץ. יש חשיבות רבה לחומר הגלם, שכן שיטת ההתקנה היא בהתאם לחומר הגלם עצמו. לדוגמא, אם מדובר על דלת הזזה זכוכית ללא מסגרת, צורת הנעילה משתנה ונדרשת יד מקצועית כדי להגיע לביצוע מנגנון נעילה ברמה גבוהה. מעבר לכך, ישנה שיטה נוספת שקיימת בדלתות עץ ודלתות עם מסגרת אלומיניום. 

כפי שציינו, קיים מבחר של מנעול הזזה: מגנטי, רב בריח ו-S. כמובן, קיימים עוד סוגים אחרים, אבל מנעול מגנטי הוא מבין המנעולים הנפוצים ביותר לדלתות פנים. המנעול מאפשר נעילה על ידי טריקה שקטה של הדלת. הוא בדרך כלל מותקן בחדרים רטובים (שירותים, חדר אמבטיה), אך גם יכול לשמש לכל סוגי החדרים הפנימיים. המנעול המגנטי איכותי מכיוון שהוא תורם על יציבה של הדלת, בעוד שרוב דלתות ההזזה יכולות להיות מושפעות מרוחות ואחרים. המנעול מעניק מראה יוקרתי, ולרוב גם אינו יקר. 

 

התקנת מנעול הזזה: במי בוחרים?

יש למנעול הזזה ייחודיות גבוהה, הוא אינו דומה למנעול סטנדרטי של דלת רגילה. אין לדלתות הזזה לשונית ברוב המקרים או ידית, אלא מדובר על אמצעי יותר מתוחכם לנעילת ופתיחת הדלת כדי לאפשר סגירה הרמטית. ברוב המקרים, מנעול לדלת הזזה יהיה מנעול חבוי עם לשונית נופלת, המנעול יהיה ארוך וכל זה בשביל לשמור על עוצמה גבוהה של נעילת הדלת. יש סוגים שונים של טכניקות נעילה לדלתות הזזה ולכן, לפני שאתם בוחרים את סוג מנגנון הנעילה חשוב להכיר את כל האפשרויות.

התקנת מנעול הזזה דורשת מיומנות ומקצועיות מצד בעל המקצוע. לא מדובר על התקנה סטנדרטית, ולכן כאשר אתם בוחרים את סוג המנעול חשוב גם לבחור את החברה שתבצע את ההתקנה בצורה הטובה ביותר. ההתקנה חייבת להיות סימטרית, יש לייחס את גובה המנעול בהתאם לגובה חור הסגירה, כך שהסגירה תהיה מדויקת. לפני ההתקנה בעל המקצוע לוקח מידות, הן של המשקוף, גובה המנעול ורוחב הדלת בשביל לקבל את הנעילה הנוחה ביותר.

כמה עולה מנעול לדלת הזזה?

התקנת מנעול הזזה מחייבת אותנו לבחור בבעל מקצוע מנוסה. המחיר של מנעולי הזזה נעים בטווח של 100 ש"ח עד 650 ש"ח, זאת בהתאם לרמת האבטחה שאנחנו רוצים. מחיר ההתקנה עשוי להיות כלול במחיר במקרים מסוימים, או בנפרד. המחיר של ההתקנה נקבע בהתאם למורכבות העבודה, היקף עבודה והחברה המבצעת. 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מנעול לדלת הזזה אלומיניום
מנעול לדלת הזזה אלומיניום

יש מגוון אפשרויות למיגון דלתות, גובה המיגון משתנה בהתאם לסוג הדלת ובהתאם לבחירה של הלקוח. היום יש הרבה יותר מודעות

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!