איך לקבל על פרגולה מאלומיניום מחיר משתלם?

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

אנו חיים כידוע במדינה ים תיכונית חמה עם לא מעט ימי קיץ, בהם השמש קופחת על הבית, על המרפסת, הגינה והחצר. על מנת להפוך את האזורים החיצוניים של ביתנו לשמישים, נעימים, קרירים ומוגנים מקרינת השמש, התקנת פרגולה היא אפשרות מצוינת שרבים בוחרים בה. אחד החומרים היותר פופולאריים לפרגולות הוא כמובן האלומיניום, ובמאמר הבא נראה כיצד חוסכים בעלויות ומקבלים על פרגולה מאלומיניום מחיר משתלם וכדאי.

איך שלא תסתכלו על זה, התקנת פרגולה בחצר, בין אם היא מאלומיניום או מעץ, כרוכה בהוצאה בלתי מבוטלת. יחד עם זאת, ישנן בהחלט דרכים לחסוך בהוצאות ועדיין לקבל פרגולה שתשרת אתכם נאמנה לשנים רבות, שתאפשר לכם ליהנות מהמרפסת שלכם ולהתגאות בו, ולחוש את הרווחה והקרירות גם בימי הקיץ. בואו נראה איך עושים זאת.

מרפסת

הסבר מפורט על מחירי פרגולות אלומיניום

קודם כל, חשוב לדעת שלפרגולות מאלומיניום יש הרבה מאוד יתרונות לעומת פרגולות מעץ, ודרך אגב, אם אתם רוצים מראה טבעי כדאי שתדעו שניתן לצבוע את האלומיניום אפילו בצבעים דמויי עץ. ובכל הקשור לעלויות, ניתן לומר בסקירה כללית כי גובים על פרגולה מאלומיניום מחיר גבוה יותר מעץ, אולם ההבדלים אינם גדולים במיוחד ובכל מקרה תלויים בבחירות שלכם. לדוגמא, בחירה בפרגולה מעץ גושני מלא תעלה את מחירה, ולעומת זאת בחירה בפרגולת אלומיניום איכותית אך פשוטה תוזיל את העלויות.

פרגולה מאלומיניום – מחיר שתלוי בבחירה שלכם

בכל מקרה, המחירים של פרגולות אלומיניום אינם בשמיים (תלוי בהגדרת התקציב שלכם). למעשה, כמו בפריטים רבים לביתכם הדבר תלוי מאוד בבחירות ובהעדפות שלכם. לדוגמא, אם תבחרו בפרגולה גדולה מאוד, עם אלמנטים עיצוביים ייחודיים, במיקום שאינו צמוד לבית, ועל פני שטח המצריך הכנה משמעותית – העלויות יהיו גבוהות יותר. ככלל, קחו בחשבון שהמחיר כולל התקנה יכול להתחיל בסביבות החמש מאות שקלים למטר רבוע, ולטפס עד ליותר מאלף וארבע מאות שקלים למטר רבוע.

פרגולה מאלומיניום – מחיר לא אחיד

באותו קו מחשבה, כמו מוצרים ומתקנים אחרים לבית, אין מחירון אחיד עבור פרגולות מאלומיניום. לכן, אחד הצעדים החשובים ביותר הוא לבחון הצעות מחיר על פרגולות כאלו ולבחור את המשתלמת ביותר. יחד עם זאת, מה שלא כדאי להתפשר עליו בשום אופן הוא על איכות הפרגולה, האמורה לשרת אתכם לשנים רבות. השילוב הטוב ביותר בין מחיר לאיכות עובר בחברות שאלומיניום הינו תחום התמחותן העיקרית, ובדגש כמובן על פרגולות.

ראו גם מבית יורוסטייל: תריס חשמלי למרפסת

צעד שני ומשמעותי להוזלה של העלויות היא ביצוע בחירות נבונות. אמנם אפשרויות העיצוב והבנייה של פרגולות אלומיניום הן רבות מאוד, אולם אין בכך לומר שחייבים ללכת על הפרגולה הכי גדולה, הכי מעוצבת והכי מרשימה – אלא כמובן אם תקציבכם מאפשר זאת. אם תוותרו על כמה אלמנטים שאינם ממש משמעותיים, תוכלו ליהנות ממחיר נמוך משמעותית על הפרגולה, ועדיין לזכות במוצר איכותי, נאה, מעוצב ומצל שישתלב היטב במרפסת ובחצר.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!