פרגולה אלומיניום תלויה – מחיר ששווה לשלם

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

כפי שאתם בוודאי יודעים, פרגולה היא אמצעי הצללה נפוץ מאוד בישראל, העוזרת ליהנות מהמרפסת והחצר גם בימות הקיץ החמים ואף בחורף. יחד עם זאת, פרגולות מהוות עולם ומלואו ורבים מתלבטים לגבי הבחירה הנכונה עבורה – פרגולה מאלומיניום, מברזל או מעץ, פרגולה עומדת או תלויה, וכן הלאה. אז בשורות הבאות נתמקד באחד המוצרים המובילים בשוק ונבין את היתרונות של פרגולה תלויה מאלומיניום.

אם כן, לכל סוג של פרגולה המוצע בשוק יש את המאפיינים הייחודיים שלו, או במילים אחרות – יתרונות וחסרונות, פרגולות תלויות מאלומיניום אינן יוצאות מהכלל הזה, ומספקות יתרונות הקשורים בין היתר במחיר הזול, בעיצוב היפהפה, בחיסכון במקום במרפסת ועוד. מאידך, החיסרון המרכזי שלהן הוא מגבלת השטח והמיקום. על ההיבטים האלו ונוספים נריב מייד, כדי שתוכלו לבצע בחירה נכונה וחכמה שתהיו שלמים ומרוצים ממנה.

 

פרגולה אלומיניום תלויה – מחיר זול יותר

אם אתם מאלו שרועדות להם הברכיים מול מחירי פרגולות בשוק, יש בשורות טובות עבורכם: ניתן לקבל על פרגולה אלומיניום תלויה מחיר זול יותר בהשוואה לפרגולות אחרות. ויש לכך גם סיבה טובה: מדובר בפרגולה המוחזקת עם כבלי מתכת אל קיר המבנה, ולכן איננה נדרשת בעמודי תמיכה. המשמעות המיידית היא חיסכון בחומר גלם ולכן גם בעלויות.

עוד יתרונות של פרגולות תלויות מאלומיניום

מלבד האמור לעיל, יש עוד מספר יתרונות בולטים לפרגולות מאלומיניום. ראשית, מרבית המרפסות מוגבלות בשטחן, בין אם מדובר בבית פרטי ובוודאי בדירה בבניין. ולא רק שמדובר בשטח קטן אלא גם שעמודי התמיכה המאסיביים יחסית של פרגולות עומדות מקטינים אותו עוד יותר. לעומת זאת, בפרגולה תלויה מאלומיניום אין עמודים ולכן אין שום הפרעה לנוף או הפרעה לתנועה בשטח המרפסת, ואתם נהנים ויכולים לנצל את כל גודלה.

ואם הבשורות האלו משמחות אתכם, כדאי להמשיך ולהוסיף שמדובר בפרגולות מאוד עמידות בזכות האלומיניום, אין דורשות תחזוקה שוטפת, וגם יש להן מראה מודרני, נקי ויפה המשתלב בסגנונות הבנייה המקובלים כיום ובוודאי בסגנונות אורבאניים.

ראו עוד מבית יורוסטייל: חלונות אלומיניום בצבעים מרהיבים

פרגולה אלומיניום תלויה – מחיר שקשור לבחירות שלכם

כאמור, ניתן לקבל על פרגולה אלומיניום תלויה מחיר זול יחסית לפרגולות עומדות. יחד עם זאת, ישנו טווח מחירים נרחב עבור פרגולות תלויות, הנובע לא מעט מהבחירות שלכם. לדוגמא, המחיר יעלה ככל שתבחרו בפרגולה יותר גדולה, המשלבת יותר חומרי גלם יקרים, בעלת עיצוב מרשים וייחודי יותר, וכדומה.

אז בכל מקרה, לפני שאתם מחליטים ללכת על פרגולה כזו או אחרת, כדאי לבצע עבודת מחקר: התבוננו בתמונות המפורסמות ברשת של חברות המייצרות ומתקינות פרגולות, קראו חוות דעת אובייקטיביות בפורטלים מקצועיים, קבלו המלצות מאנשים שאתם סומכים עליהם, בדקו את המחירים והגדירו מסגרת תקציב ברורה. כך תסיימו את הפרויקט בעלויות המתאימות לכיס ותיהנו ממרפסת מוצלת בקיץ ואפילו מוגנת בחורף למשך שנים רבות וטובות.

יורוסטייל חלונות אלומיניום

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!