6 פרמטרים לבחירת רשת לדלת כניסה

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

רשת לדלת כניסה לבית הינה מוצר מבוקש המוצע בשוק במגוון דגמים וסוגים. הכרת האופציות הקיימות בשוק בהחלט יכולה לסייע לכם בבחירה נכונה של דלת רשת לכניסת הבית שלכם.

רצים להתקין רשת לדלת לכניסה? מתלבטים באיזה דלת רשת לבחור? כדאי שתקראו את השורות הבאות המפרטות אודות סוגים, דגמים ומאפיינים של דלתות רשת המוצעות בשוק.

תריסי גלילה

למה בכלל להתקין רשת לדלת כניסה?

דלתות רשת המותקנות בנוסף לדלת כניסה מספקות הגנה מפני חדירה של יתושים, זבובים וחרקים מעופפים אחרים לתך הבית. במדינה שלנו פריט זה הפך למוצר מבוקש בגין האקלים הים התיכוני המעודד בייחוד בעונה החמה ריבוי של חרקים הנמשכים לאור החשמל, לריח של אוכל, ריח של בני אדם, לקרירות הבית וכו'.

ראו גם: דלתות כניסה לבניין מחירון

מחיר רשת לדלת כניסה

כמו במוצרים רבים אחרים שיקול מרכזי בבחירת רשת לדלת כניסה הינו מחירה. בתחום זה
קיימים בשוק פערים לא גדולים בגלל שמדובר במוצר יחסית סטנדרטי במאפייניו וצורתו. יחד עם זאת קיימים הבדלים במחיר המבוקש עבור דלת רשת כניסה, הנובעים בין היתר משיטת פתיחת הדלת, מידות חריגות וסוג מסגרת של הדלת, כמות חומר הנדרשת להכנתה ולהכנת המשקוף, אורכה ורוחבה וכדומה.

דלת ציר או הזזה

דלתות רשת מוצעות בשוק כדלתות הזזה או כדלתות ציר כאשר בדרך כלל לדלתות כניסה מקובל להתקין דלת ציר ולמרפסות דלתות הזזה. התקנת דלת ציר נדרשת במסגרת של משקוף מקובע לקיר ואילו דלת הזזה נדרשת למסילה ומסגרת ייעודית מתאימה עבורה.

מסגרות של דלת רשת לכניסה

ישנם מספר סוגים עיקריים של מסגרות לדלתות רשת לכניסה. הסוג המקובל והנפוץ בימנו הינו של מסגרת אלומיניום אשר מחירה זול יותר מאשר אופציות אחרות. בנוסף ניתן גם להזמין דלתות רשת עם מסגרת עץ או מסגרת מסוג אחר של מתכת. כמו כן, מסגרות של דלת רשת נבדלות בצורת עיבודן, למשל כאשר מבקשים מסגרת עם צבע או טקסטורה ייחודית.

סוגי רשתות

מלבד הדלת עצמה יש גם סוגים שונים של רשתות לדלת רשת. קודם כל הרשת הסטנדרטית הינה רשת אפורה עשויה משתי וערב של פיברגלס. כמו כן ניתן למצוא רשתות שקופות שפחות בולטות לעין מרשת אפורה. בנוסף, אם תתאמצו תוכלו למצוא גם רשתות ברזל שפעם שלטו בשוק והיום הן פחות מבוקשות בגין נטייתן להחליד.

גודל דלת רשת

גודל דלת הזזה נדרש להתאים לגודל המפתח בו היא תתוקן. עם זאת יש זכור כי ככול שדלת רשת יותר גדולה כך יש צורך ביותר חומר להכנתה וכך מחירה עולה בהתאם. במרבית המקרים גודלן של דלתות ציר קטן משל דלתות הזזה.

בחירת פרופיל לדלת רשת

גורם נוסף שיש לבחון הינו סוג הפרופיל עבור דלת הרשת שמשפיע על חזות הדלת וגם על מחירה. כך למשל, יישום פרופיל בלגי עם חלונות פנימיים יעניק לדלת הרשת חזות ועכשווית אך גם מחיר הדלת יעלה באופן ניכר.

יורוסטייל – חלונות אלומיניום

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!