תריס אור חשמלי קליל

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

בישראל ישנם ימים בהירים במהלך כל השנה וגם בחורף אנו נהנים לעיתים מיום שמש שמפתיע אותנו לטובה. חלונות האלומיניום הם הדרך היחידה שלנו להכניס אור טבעי אל תוך החללים ועל כן נרצה לבחור בתריסים פרקטיים שניתן לשלוט בהם על כמות האור שחודרת לבית. תריס אור חשמלי קליל הוא אחת ההמצאות היותר נפלאות שהגיעו אלינו על ידי חברת קליל והיום ניתן להתקין את התריס בכל בית גם אם מדובר על מבנה ישן. אפשר להתאים את התריס באופן מדויק כך שהוא יעשה את העבודה בצורה מושלמת. התריס הוא בעל שלושה מצבים: פתוח, סגור לחלוטין או מצב ביניים והשליטה מתבצעת על ידי מפסק ידני, שלט, רצועה או מערכת חכמה.

תריס אור חשמלי קליל – מה הן האפשרויות

כאמור מדובר על תריס מתקדם מאוד שקבלנים רבים ממליצים עליו וניתן לפגוש אותו בבתים רבים, ישנם שני סוגים עיקריים של קליל אור וכל אחד מהם הוא בעל יתרונות שונים:

  • קליל אור משוך הוא תריס אשר עשוי מאלומיניום טהור מה שמאפשר לו להיות חזק ועמיד מאוד. הוא יכול להיות מורכב על פתחים עד רוחב של חמישה מטרים וההפעלה שלו הינה משולבת חשמלית וידנית. ההפעלה הידנית מיועדת למשל לשומרי שבת, ואפשר לשלב את המוצר עם סוגים שונים של ארגזי תריס בשלל צבעים על פי הבחירה האישית שלכם.
  • קליל אור קל הוא תריס אור חשמלי קליל מסוג אחר אשר עשוי מאלומיניום ופוליאורטן מוקצף מה שהופך את התריס לקל מאוד ומאידך בעל יכולת בידוד גבוהה ואקוסטיקה איכותית. התריס מתאים לפתחים עד רוחב 360 ס"מ ומצוידים בדופן תומכת בעובי של 0.5 ס"מ.

יתרונותיו של התריס

תריס אור חשמלי קליל מסוג זה מאפשר לנו להכניס לבית אוויר צח וליהנות מאור טבעי שיחסוך לנו בהוצאות החשמל. בנוסף התריס מכיל חומרים ייעודיים שנועדו לבידוד ברמה גבוהה גם לגבי רעש וגל לגבי טמפרטורה. מי שדואג לפן העיצובי יגלה שניתן לבחור בצבעים שונים ואין כל צורך להתפשר על המראה החיצוני.

תריס אור הינו למעשה תריס גלילה שפועל באופן חשמלי ניתן להתקינו בכל חלל ברחבי הבית. התפקיד של תריס זה הוא הכנסה של יותר אור אל החדר וניתן בקלות לשלוט ברמת האור שנכנסת על ידי פתיחה וסגירה חלקית שלו. תריסי גלילה מוכרים כבר שנים רבות ואנו יכולים לראותם בדירות ישנות רבות, בנייני מגורים ובמקומות נוספים. הבעיה העיקרית עם תריסי הגלילה המסורתיים היא בכך שהם לא מכניסים הרבה אור לבית וזאת בשל החריצים הקטנים שבין שלב לשלב. החורים הינם קטנים מאוד ולא מאפשרים לשמש לחדור. סגירה של תריס הגלילה המסורתי הביאה למצב של חדר חשוך לחלוטין ולא מאוורר.

פתרון בדמות תריס אור

הפתרון הופיע בדמות של תריסי אור כאשר היתרונות שלהם רבים ועל כן הם הפכו לפופולאריים מאוד. בתריסים אלו המרווח האנכי בין השלבים הוא גבוה ועל כן הוא מאפשר כניסה של הרבה יותר אור ואוויר. השלבים האנכיים הינם צרים יחסית וכך נוצר תריס אידיאלי שמתאים לכל בית או משרד. את תריסי ניתן לראות רק בתריסי גלילה לחשמליים שכן אין כל אפשרות לייצר אותם מפלסטיק. פסי הפלסטיק לא יחזיקו מעמד ולא יצליחו להחזיק את המשקל של השלבים. תריס האלומיניום הוא כבד וחזק ולא ניתן להרימו ללא שימוש במנוע חשמלי מתאים.

תריס אור – מה הם היתרונות הבולטים

כאמור ככל שמדובר על תריסי אור אז ישנם יתרונות רבים ועל כן מומלץ שלא להתפשר על תריסים רגילים ולפנות אל בעל מקצוע בתחום זה. תריס אור יחזיק מעמד שנים רבות והסיכוי לתקלות הינו נמוך ככל שמדובר על תריס מקורי.

  • דיסקרטיות – התריס מתאים מאוד לאנשים שמעוניינים לשמור על הפרטיות שלהם. תריס אור לא מאפשר מבט אל תוך הבית אפילו כאשר הוא מורד באופן חלקי. כך ניתן ליהנות מאוויר צח וגם מפרטיות בבית.
  • העוצמה של התריס מושגת כתוצאה משימוש בחומרים חזקים מאוד. התריס מיוצר משלב מוקצף או מאלומיניום ושני החומרים הללו הם בעלי חוזק רב ועמידות לאורך שנים ארוכות. כך ניתן גם להגן על הבית מפני פריצה או חדירה של גורמים לא קרואים.

ועוד קצת יתרונות

  • גם פשטות ההפעלה של תריס זה היא חלק בלתי נפרד מהשיקול להתקנת התריס. ההפעלה היא באמצעות שלט רחוק וכל אחד יוכל לתפעל אותו בקלות רבה. התריס מתאים במיוחד לאנשים בעלי מוגבלויות שונות שלא מסוגלים לבצע פעולות יומיומיות וגם לאנשים מבוגרים.
  • נושא הבידוד גם הוא בעל חשיבות רבה ובניגוד לתריס הרגיל רמת הבידוד של תריס אור היא גבוהה והוא עשוי לתרום גם לחיסכון באנרגיה.
  • ניקוי של תריסים הוא משימה לא פשוטה, אך תריס אור הוא קל מאוד לניקוי והתיבה שאוספת את התריס כשהוא סגור מצוידת במברשות ייעודיות שמסייעות לשו מר עליו נקי מאבק.
  • בבניית בית חדש ניתן לשלב מראש תריסי אור. שימוש בתריסי אור בבית חכם מאפשרת שליטה מצוינת בתאורה הטבעית ובכמות האוויר שיכנס לבית.
  • אחד היתרונות המובהקים הוא כניסה של יותר אור לבית בכל שעות היום.

בטיחות וביטחון

תריס אור נועד אמנם להכנסה של יותר אור ואוויר לבית אך בנוסף ניתן לראות בו גם בתור מוצר שנועד להגנה על הבית מפני פריצות. בניגוד לתריסים רגילים את תריס האור ניתן לנעול בקלות על ידי מנגנון נעילה מובנה. הנעילה היא חלק חשוב מהשיקול בהתקנת התריס והוא מתאים לבתים פרטיים שממוקמים באזורים נידחים בהם פוטנציאל הפריצות גבוה יותר.

חברות הביטוח רואות בתריס זה בתור אמצעי מיגון לכל דבר ולוקחות אותו בחשבון במהלך עשיית ביטוח על הדירה או העסק שלכם. כדאי להתקין את התריס גם קומות גבוהות ובעיקר בחלונות אשר פונים לכיוון דרום.

תריס אור – גם לשימוש משרדי

אם אתם יושבים במשרד גדול בעל חלונות מרווחים מאוד אז לעיתים קיים מצב בו השמש עשויה להפריע לכם ולעובדים במהלך היום. התקנה של תריסי אור במשרד תמנע מהשמש להפריע לכם ותספק לכם את מנת האור הדרושה כך שתוכלו להרגיש בנוח לאורך כל היום. תריסים מסוג זה ניתן להתקין על פתחים גדולים במיוחד כאשר הם מצוידים במנוע חשמלי חזק ושקט. גם אם מדובר על משרד קטן שממוקם באזור תעשיה רועש, ניתן להתקין תריס אור חשמלי קליל שיהווה בידוד מפני רעשים של מכוניות ועוד דברים שעשויים להפריע לנו בעבודה.

תריסי אור מאפשרים לנו להרשים גם את הלקוחות שנכנסים למשרד וליצור משחקים של אור וצל במשרד. מי שמעוניין לעצב את המשרד באופן מרשים יוכל להשתמש בתריסים אלו וכך לאפשר יותר סוגים של עיצוב, שימוש בחפצי נוי והתאמה של צבע הקירות והמרצפות לכמות האור שנכנסת למקום.

כמה זה אמור לעלות

העלות של תריס אור היא גבוהה למדי אך הסיבה לכך היא בעיקר המנגנון שכרוך בהפעלת התריס. ישנם תריסים מסוגים שונים:

  • תריסי האלומיניום הינם חזקים מאוד ויעלו בין 900 -1200 ₪.
  • תריסי PVC הם חזקים גם כן ומעט זולים יותר, ניתן להתקין תריסים כאלו בעלות של בין 450- 550 ₪ למטר.

יש לקחת בחשבון שהתריס כולל גם מנוע ייעודי ועל כן יהיה עלינו להתחשב בתקלות שונות או בתוספת מחיר למנועים שונים. התריסים שמצוידים במנוע חזק ואמין פועלים בצורה  שקטה ובטוחה. את התריס ניתן להפעיל על ידי מתג שמחובר לקיר או על ידי שלט רחוק נוח מכל פינה בבית ואפילו דרך מכשיר הסמרטפון. כך ניתן לסגור את התריס גם כאשר אתם לא נמצאים בבית, או ששכחתם לסגור את התריס. ניתן גם לקבוע שעות קבועות לפתיחה וסגירה של התריס באופן חלקי או מלא. התחזוקה של תריס אור היא פשוטה ובדרך כלל לא מתרחשות בו תקלות.

תריס אור

מה זה תריס אור גלילה

מדובר על אוסף של שלבים אשר משולבים האחד בשני ונגללים אל תוך ארגז שממוקם מעל החלון או הדלת . תריס מסוג זה הוא יעיל מאוד ומאפשר לנו ליהנות מחושך מוחלט או אור מלא על פי הצרכים שלנו, בנוסף התריס נותן לנו גם את האפשרות לשלוט בכמות האוויר שיכנס לדירה. הפתיחה והסגירה של התריס מבוצעת על ידי שימוש במנוע חשמלי או באופן ידני על ידי רצועה (או מנואלה). גם הפן הבטיחותי חשוב ותריס זה מוכר על ידי חברות הביטוח כאמצעי יעיל למניעת פריצות בבית. כדאי לפנות לחברה ולהתייעץ לגבי סוג התריס המתאים ביותר לכם, בעלי מקצוע מנוסים יתקינו לכם את התריס בבית ויספקו לכם אחריות למשך כמה שנים.

תריס אור חשמלי קליל

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
תריסי גלילה
מה נותן לכם שלט לתריס חשמלי?

לרבים מאיתנו יש בבית או בעסק תריסים חשמליים, המשמשים לצורכי הגנה על הפרטיות, עבור שמירה על ביטחון תכולת הבית והעסק,

כמה עולה תריס חשמלי

  אנשים רבים שואלים את עצמם כמה עולה תריס חשמלי שכן טווח המחירים של מוצר זה הוא גדול וישנם סוגים

תריס גלילה חשמלי מחיר

בטרם בירור תריס גלילה חשמלי מחיר או הזמנה של טכנאי על מנת שיתקין את התריס מומלץ להבין כמה יעלו תריסים

תריסים חשמליים

תריס חשמלי הוא מתקן לא חדש במיוחד שמאפשר לנו לשלוט על כמות האור שחודרת אל חדרי הבית השונים. התריס שפועל

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!