מה נותן לכם שלט לתריס חשמלי?

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

לרבים מאיתנו יש בבית או בעסק תריסים חשמליים, המשמשים לצורכי הגנה על הפרטיות, עבור שמירה על ביטחון תכולת הבית והעסק, וכן לצרכי בטיחות – כמו הגנה על חלונות מנפילת ילדים. חשוב לדעת כי התריסים החשמליים אינם חייבים לעבוד רק בלחיצת כפתור, ושניתן בהחלט להפעילם עם שלט לתריס חשמלי – בין אם מדובר בתריס קבוע או חדש.

תריס זכוכית

מה זה בכלל שלט לתריס חשמלי?

לכאורה שלט לתריס חשמלי הוא מוצר פשוט מאוד. אכן, מדובר במוצר פשוט להפעלה אך הוא נותן יותר ממה שאתם מדמיינים. תפקידו הוא לאפשר לכם לסגור ולפתוח את התריסים החשמליים בבית או בעסק מרחוק, כלומר בלי לגשת אל המתג, למשל אם יצאתם מבית העסק ואתם יושבים כבר ברכב, אם אתם יושבים על הספה בבית ורוצים להחשיך את החדר בשביל לצפות בסרט, וכן הלאה.

יחד עם זאת, ישנם שלטים רבים בשוק עם מאפיינים שונים, ובמאמר זה נסקור חלק מהם ונבין מה הם נותנים לכם. אבל לפני כן, חשוב לציין שלא מדובר בשלט אחד ויחיד עבור מוצר אחד. אנשים רבים רגילים לחשוב על שלטים כייעודיים למוצר ספציפי, כפי שאכן קורה לעיתים, אולם כיום ניתן לקנות שלט לתריס חשמלי העומד בפני עצמו.

במילים אחרות, ייתכן שאתם קונים ומתקינים תריסים חשמליים בבית או בעסק, ועימם מגיע שלט ייעודי. מצד שני, ייתכן שיש לכם כמה וכמה סוגים של תריסים חשמליים בבית, אותם התרגלתם להפעיל רק באופן ידני עם המתג. אז הבשורה החשובה היא שתוכלו לקנות שלט שיהפוך את כל התריסים האלו לנשלטים מרחוק, באופן אלחוטי.

היתרונות המיוחדים של שלט לתריס חשמלי

קודם כל חשוב להבין שכאשר מדברים על שלט לתריס חשמלי לא מתכוונים למוצר אחד, אלא למגוון מוצרים המשתנים במאפייניהם. לדוגמא, המוצרים המוצעים בשוק נבדלים זה מזה בטווח השידור והקליטה שלהם, בקלות התפעול ומספר הלחיצות הנדרשות על השלט, באפשרות לסגור ולפתוח את התריסים גם כשנמצאים בכלל בחדר אחר בבית, באפשרויות לתכנות מראש (שלט בית חכם), וכמובן שהם נבדלים גם בעלויות.

אז היתרון הראשון ברור: אפשר להפוך כל תריס בבית למשלט מרחוק, וליהנות משדרוג איכות החיים, מנוחות ומקלות רבה יותר בהפעלת התריסים. יתר על כן, בשלטים חכמים תוכלו לקבוע מראש שעות מסוימות להצללה והארה, למשל אם אתם מעוניינים שהתריסים ייפתחו בשעה מסוימת בשביל להעיר אתכם. בנוסף, ישנם שלטים שבהחלט מסוגלים לייתר מצבי ביניים של התריס, כלומר לאו דווקא פתיחה או סגירה מלאה, אלא מצבי ביניים המאפשרים שליטה מצוינת בכמות ההארה/ההאפלה של כל תריס.

סיכום על עלויות השלטים

כל יצרנית וחברה מציעה מחירים שונים עבור השלטים שלה, כאשר המחיר עשוי לכלול את השלט עצמו, את המקלט ואת ההתקנה. בדרך מדובר על כ- 500 ₪ בממוצע כולל הכל, אולם מעבר למחיר חשוב לוודא שמדובר ביצרנית ומתקינה אמינה ומוכרת, שתספק לכם מוצר איכותי.

ראו גם: חלון עם תריס פנימי מחיר

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!