חלונות אלומיניום לבתים מודרניים

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים

חלונות אלומיניום כוללים זיגוג כפול וסורגים איכותיים לכל אורך החלונות, שמספקים קסם עיצובי מבלי לפגוע בנופים המדהימים הנשקפים מהחלונות. תכונת החזרת האור של האלומיניום מאפשרת עיצוב מרהיב של החלונות, גם אם יש צורך בהתקנת סורגים פנימיים וחיצוניים. לחומר האלומיניום יש כל כך הרבה יתרונות גם בהיבט הפרקט וגם בהיבט העיצובי ולכן מדובר באחד המוצרים הכי מבוקשים שיש בשוק. חלונות אלומיניום מותקנים בכל בית פרטי, דירה, משרד או מקום אחר. ניתן לשלב איתם כל מיני סוגים של פתרונות הצללה כמו תריסים למשל, סורגים ולהתאים אותם באופן פשוט ויעיל לסגנון, למראה ולעיצוב שאתם בוחרים.

צוות העובדים של חברה שמתמחה בעבודות אלומיניום מעצבים חלונות אלומיניום בהתאמה אישית, עם מודעות לאיכות הנדרשת והשגת תוצאות שמעניקות לבעלי הבית תחושת גאווה אמיתית. עקביות העיצוב נשמרת לכל חלונות הבית, עם בניית אדני חלונות מחומרת פליז מלוטשת.

מסגרות אלומיניום מספקות עיצוב רך, עם התאמה מושלמת ללוחות עץ לבנים כפריים

תכונות זכוכית שאינה שקופה לחלוטין מאפשרת לדיירי הביית פרטיות, החל מגלילי פליז ועד ייצור זכוכית בעבודת יד.

צוות העובדים של חברה שמייצרת ומתקינה חלונות אלומיניום אינם מתפשרים על איכות או פרטי גימור, מה שאומר שחלונות ביתכם יחזיקו מעמד לטווח הארוך.

מסגרות אלומיניום עמידות בפני טחב ודהייה

חלונות אלומיניום עמידים מאוד בפני שריטות, סדקים ושברים, ומתהדרים בעמידות נוספת בכל הנוגע לשקעים ושבבים. בנסיבות הנדירות שהמסגרות שלכם ניזוקות, מסגרות אלומיניום שבנויות מאותו חומר לאורך כל החלונות, סבירות פחות להיפגע משבבים או שריטות בהשוואה למסגרות מחומרים אחרים.

אלומיניום הוא חומר שמסוגל להתמודד גם עם אתגרי טחב ושינוי צבע. עם הזמן, חיבורי מסגרות החלונות אינם מתכלים והצבע אינו מתבקע, במיוחד בסביבות כמו ערי חוף עם אוויר מלוח. גימור האמייל של חלונות אלומיניום עמיד בפני דהייה באור שמש חזק בהשוואה לצבעים המשמשים לבניית חלונות מחומרים אחרים.

מסגרות אלומיניום חזקות יותר מחומרים אחרים

אם לביתכם יש חלונות גדולים במיוחד, ההמלצה היא להתקין חלונות אלומיניום. חוזקם ושלמותם המבנית הופכים אותם לאידיאליים להתקנת חלונות במידות גדולות. כוח זה מתורגם גם לדרגה גבוהה של עמידות בפני השפעות מזג האוויר, וזהו תנאי מפתח לבעלי בתים שחיים באזורים שמועדים לפגעי מזג אוויר.

למרות שיש חלונות שמיוצרים מחומרים אחרים שגם הם עמידים להשפעות מזג האוויר, הם בדרך כלל עולים בשיעורים של עשרים עד שלושים אחוזים יותר מחלונות אלומיניום שעמידים בפני כל ההשפעות.

חלונות אלומיניום כמה זה עולה?

המחיר של חלונות אלומיניום נקבע על פי מגוון רחב של קריטריונים כמו למשל גודל החלון, סוג הזכוכית ששמים בחלון ורמת העמידות שלה, סוג האלומיניום שבוחרים, התריסים, הקבלן המבצע, כמות החלונות שאתם מתקינים אצלכם בבית בפרויקט ועוד.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סגר לחלון אלומיניום
סגר לחלון אלומיניום

כמעט בכל חלון היום נוכל למצוא סגר. לסגר יש תפקיד בסיסי והוא לתת מענה בטיחותי, הן מבחינת פריצות והן מבחינת

זכוכית מרפסת
מדריך גדרות אלומיניום זולים

אין ספק שגדרות אלומיניום מספקות מענה מצוין לבעליהן, הן ברמת הפרטיות, הן ברמת העמידות והן בסוגיות של עיצוב ויופי. אמנם

חלון נגד רעש
חלונות נגד רעש

כולנו רוצים ליהנות בבית. אנחנו רוצים להיכנס אליו לאחר יום עבודה ולהירגע. רוצים לישון טוב בלילה, בלי שהרעש בחוץ יפריע

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!