סוגי דלתות זכוכית למשרד ויתרונותיהם

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

לאורך השנים האחרונות הולכת ותופסת הזכוכית מקום של כבוד בתחום עיצוב הפנים. בזכות התפתחויות טכנולוגיות בענף ייצור הזכוכית, וכן התפתחויות אחרות בתעשייה, משמש כיום חומר גלם זה למגוון יעדים ומוצרים שלא היו אפשריים בעבר. אחד האלמנטים הבולטים בשנים האחרונות הוא דלתות זכוכית המצויות גם בבתים פרטיים, אבל בעיקר במשרדים ומבני ציבור. אילו סוגי דלתות למשרד מוצעים כיום, ומדוע בכלל זכוכית? על כך נענה בשורות הבאות.

סוגים רבים של דלתות זכוכית למשרד

כל מי שמחפש דלתות זכוכית למשרד יגלה עד מהרה שקיימת קשת רחבה של סוגים ודגמים, בשלל סוגי זכוכיות, גוונים, דרכי פתיחה וסגירה ועוד. מטבע הדברים, מדובר בבחירה משמעותית אשר תשפיע רבות על ההתנהלות במשרד, על אופיו ועל המיתוג שלו, לכן כדאי להכיר תחילה את הסוגים השונים ומשמעותם, וכן את יתרונותיה של הזכוכית בכלל. בואו נראה במה מדובר.

דוגמא אחת מיני רבות אחרות עבור דלתות זכוכית למשרד, היא דלתות נאספות. מדובר למעשה בלוחות זכוכית עם פרופיל מתכת מעליהם וציר שעובר בתוכו, ואותו הדבר מתחת ללוח. כך ניתן להזיז את הדלתות לצדדים וגם לסובב אותן על הציר, ולכן ניתן ליצור קיר זכוכית מסביב לחדר על פי צורך, או מאידך לפתוח את החלל על ידי סיבוב הדלתות והחלקתן הצידה על המסילה.

רשת זכוכית

עוד כמה דוגמאות

עוד דוגמא עבור דלתות זכוכית למשרד היא דלתות הזזה הנעות על מסילת תקרה גלויה או סמויה, דלתות הזזה המתאימות הן לפתיחה והן לכיס, ודלתות זכוכית כפולה המורכבת על פרופיל ומשקוף טלסקופי מאלומיניום, היוצר קו ישר עם הקיר. דוגמא נוספת היא דלת מזכוכית כפולה של שני לוחות מוצמדים, בעלת ידיות על הזכוכית או על גבי פס אופקי של אלומיניום, ודוגמא אחרונה היא דלת קו אפס שניתן להשתמש בה כדלת פתיחה, כניסה והזזה.

ראו גם: דלתות אלומיניום

מגוון אפשרויות עיצוב

כל אחת מהדוגמאות שהובאו לעיל מעניקה פתרון שונה, הן מבחינת אופן השימוש, הן מבחינת החזות החיצונית והן מבחינת פתרונות ייחודיים. יחד עם זאת, מה שיפה בזכוכית הוא שאת המינימליזם והניקיון של כל דלת, ניתן לשדרג עם מגוון רחב של עיצוב וגימורים. לדוגמא, דלת נאספת נהוג לעצב עם גימורי כרום מבריק כסוף של הצירים והמסילה, וכן ניתן לבצע גימור כהה או השחור המספק ניגודיות והבלטה של המסילות.

כמו כן, את הדלתות עצמן אפשר להשאיר שקופות וחלקות, לתת להן מראה חצי שקוף, להשתמש בזכוכית חלבית אטומה, להוסיף הדבקות וחריטות, ועוד. מעבר לכך, ברור שאת הדלתות ניתן וצריך להזמין בהתאמה אישית של גובה ואורך, חוזק מבני, עיצובים, וכדומה.
ראו גם: חלונות אלומיניום מחיר

מילה אחרונה על יתרונות הזכוכית למשרדים

כאמור, זכוכית הפכה לחומר גלם נפוץ מאוד בשנים האחרונות בענף הבנייה ועיצוב הפנים, וכך גם לגבי דלתות זכוכית למשרד. דלתות אלו מעניקות מצד אחד חלל אטום בפני רעשים, אך מצד שני שומרות על מרחב פתוח ושיתופי שבו ניתן ליצור קשר עין. מלבד זאת, הן משתלבות נהדר בסגנון המודרני והיוקרתי הנהוג כיום במשרדים, ועם תפיסת החללים הפתוחים המושלת בכיפה בימינו.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!