חלונות קליל מחירים

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

החלון הוא אחד החלקים החשובים ביותר שיש בבית או במשרד. כל חלון, ולו הקטן ביותר, מספק תחושה של מרחב ונוחות. החלון מספק משב אוויר רענן לביתנו, ולא אחת הוא עדיף בהרבה מהאוויר של המזגן המלאכותי. מסיבה זו, חלונות קליל מחירים הם מבין החלונות המבוקשים ביותר הקיימים היום. הם מחברים בינינו לבין העולם שבחוץ. דרך החלונות האלה אנו יכולים לראות חבר טוב מהלימודים, כלב המטייל עם בעליו, עלי שלכת בסתיו ועוד מגוון רחב של מראות ויזואליים חיים המתרחשים מתחת לאפנו.

אחד האלמנטים שנמצאים בכל בית מגורים ברחבי הארץ הם החלונות שמאפשרים הכנסה של אוויר צח, אור טבעי וגם תורמים למראה העיצובי של הבית. חלונות אלומיניום מחיר מסתכמים בדרך כלל בכמה אלפי שקלים ככל שמדובר על התקנת מספר חלונות בבית. המחיר אמנם שונה מחלון לחלון אך ההבדלים מתבטאים בעיקר באיכות של החלון, סוג החלון ועוד גורמים חשובים. כאשר אנו מעוניינים להתקין חלונות אלומיניום בבית יהיה עלינו לפנות אל חברה מקצועית שמכירה את התחום, רק מי שמבין בנושא יוכל להתאים את החלון הנכון ולוודא שהוא יושב טוב, אטום ומתמזג בקו העיצובי של הבית שלכם.

אז כמה עולה חלונות אלומיניום?

מחיר חלון אלומיניום למטר תלוי במגוון רחב של גורמים. המחיר תלוי במורכבותה של ההתקנה, סוג החלון, גודלו והחומרים שאותם אתם מעוניינים לשלב. לדוגמה, התקנה של חלון בגודל סטנדרטי המשלב חומרים כמו עץ, יכולה להגיע ל-2,000 שקלים למטר מרובע. זאת בעוד התקנה פשוטה יותר של פרופיל רגיל יכולה לעלות גם 300 שקלים למטר מרובע.

הפרופילים הנפוצים היום

בימינו קיימים פרופילים שונים הכלולים בתוך מחיר חלון אלומיניום למטר. אלה מבין הפרופילים הנפוצים יותר:

  • הפרופיל הבלגי – אולי הפרופיל המוכר יותר בעקבות עיצובו המרהיב. זהו הפרופיל המעניק תחושה של ביתיות וחמימות לבית.
  • פרופיל רגיל – זהו פרופיל האלומיניום הסטנדרטי המוכר לרבים. זהו פרופיל פשוט יותר המתאים לבעלי תקציב נמוך יותר.
  • פרופיל משולב – זהו פרופיל ייחודי המשלב בין העץ לאלומיניום. הוא מתאים במיוחד למי שמעוניין לעצב את הבית בסגנון כפרי.

חלונות אלומיניום מחיר – מה ההבדל בין החלונות

כאמור ישנם סוגים שונים של חלונות אלומיניום מחיר ועל כן כדאי לבצע סקר שוק קצר ולא למהר בבחירה. למעשה האלומיניום הינו החומר המתאים ביותר למטרת עיצוב בבית ומדובר בסופו של דבר בפריט עיצובי שנועד גם ליופי וגם לשימוש פרקטי מלא. כאשר אנו מדברים על ההבדלים בין החלונות השונים אז הכוונה היא לצורת השימוש בהם. לדוגמא ישנם חלונות אשר נפתחים כלפי פנימה והם תופסים מקום רב בחלל החדר בו הם מותקנים. חלונות סוג זה מומלץ להתקין בחללים גדולים ולא כדאי שהם יותקנו בחדר קטן או מעל מיטות מה שעלול לסכן את מי שנמצא על המיטה.

חלונות אשר נפתחים כלפי מעלה נחשבים ליותר בטיחותיים שכן הם מאפשרים פתח קטן ביותר ולא ניתן לעבור דרכו. ניתן להתקין חלונות מסוג זה במרפסות או בחדרי כביסה. כל חלון אלומיניום מתומחר בצורה שונה ויהיה עלינו לבחון את הצעות המחיר השונות ולהיות בטוחים שהאדם שאליו פנינו הינו בעל מקצוע מיומן שעובד בתחום זה כבר שנים רבות. כדאי גם לברר לגבי אפשרויות העיצוב השונות שקיימות בשוק, צבעים, עיצובים וצורת ההתקנה.

מה היתרון בהתקנת חלונות אלומיניום?

היות ועיצוב של הבית הוא לא רק פרקטיות בשימוש אלא מדובר גם על עיצוב ויצירת סגנון ייחודי משלכם, ניתן לראות ששימוש באלומיניום הוא מתאים במיוחד שכן הוא קל משקל, עמיד מאוד וניתן לעצב אותו בקלות רבה. פריטי אלומיניום באופן כללי עשויים להיות יפים וגם שימושיים מאוד ולא ישמשו רק לקישוט של הבית אלא להרבה יותר מזה. כאלומיניום מחליף כיום את כל אותם חומרים סטנדרטיים שהכרנו במשך שנים רבות והסיבות לכך הן רבות ומגוונות.

האלומיניום הוא קל משקל ועל כן קל מאוד לעבוד אתו בבית וגם מחוץ לבית. באמצעות החומר הזה ניתן לייצר פריטים בכל גודל והוא לא יחליד לעולם בניגוד לחומרים אחרים כגון ברזל. הוא גם לא יסבול מתופעות שונות כמו התייבשות (מה שמאפיין פלסטיק למשל) ולא נסדק בשום שלב בהשוואה לעץ. מאידך הוא נראה מעולה וניתן להפוך אותו לדמוי עץ, פלסטיק ועוד. בנוסף הוא גם יציב כמו ברזל מה שמאריך את חייו מאוד.

מה ניתן לתכנן בתוך הבית?

כאשר אנו עושים שימוש במשטחי אלומיניום בתוך הבית ניתן לתכנן פריטים שונים על פי רוח הדמיון ולהביא את הבית בדיוק למצב שבו היינו רוצים לראות אותו. הדוגמאות הינן רבות ואפשר לנקוט בקו של עיצוב חדש ומודרני, או ללכת על עיצוב בסגנון רטרו אך מבלי לוותר על היתרונות של המודרניזציה.

ככל שמדובר על חלונות אלומיניום מחיר בבית כדאי להגיע אל אולמות התצוגה של חברות מובילות בשוק ולקבל השראה ורעיונות שונים. אמנם ישנם אנשים אשר בטוחים לגמרי במה שהם רוצים שיהיה בבית שלהם אך מומלץ בכל זאת להגיע ולהתייעץ עם אנשים אשר מבינים בתחום כך שלא יתבצעו טעויות קריטיות בהמשך. לפני שאתם בוחרים את סוג החלון כדאי לייצר מסגרת תקציב מתאימה ולנסות לעמוד בה. יצירת מסגרת כזו תעזור לכם להשיג את המראה בדרוש מבלי להוגיע להוצאות רבות ולייצר בדיוק את מה שחלמתם עליו.

חלונות אלומיניום מחיר זול הם מבין המוצרים המבוקשים ביותר ולא בכדי. הרי כל אחד מאתנו זקוק לחלון שדרכו ניתן יהיה לראות את הנוף המרהיב הנשקף אל ההרים. החלון מקשר בינינו לבית העולם שבחוץ. הוא מכניס לבית משב רוח רענן לחדר ושפע של אור. כמובן, יש צורך לוודא שמתקינים חלונות איכותיים. מעבר לכך, החלונות משתלבים פעמים רבות בעיצוב הבית. לפיכך, לפני בניית הבית מתכננים את מיקומם של החלונות, כך שהם יטילו אור בדיוק רב ככל הניתן. בסופו של דבר, פעמים רבות החלונות הם שקובעים את המראה הסופי של הבית או המשרד.

חלונות אלומיניום מחיר זול – בוחרים את החברה שמתקינה אותם

אם אתם מעוניינים בהתקנת חלונות אלומיניום מחיר זול חשוב לפנות לחברה אמינה. ישנם כמה דברים שכדאי לבדוק כשמזמינים את החלונות. ראשית, יש צורך לוודא שמדובר בחברה מנוסה ומקצועית שיש לה ניסיון רב בהתקנת חלונות. זאת משום שהתקנת חלון בלתי מקצועית עלולה לגרום לתקלות שעלולות להוביל להוצאות כלכליות לא מעטות. שנית, חשוב לבדוק אם מדובר בחברה אמינה שיש לה שם בהתקנת חלונות. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהחלונות שלכם נמצאים בידיים טובות. וכמובן, לא יזיק לאסוף מעט המלצות על החברה כדי שתוכלו להיות בטוחים שמצאתם חברה כלבבכם.

על מתכת האלומיניום

אנו שומעים רבות על האלומיניום. במתכת הזו משתמשים רבות בהכנת כלי בישול, בתעשייה ובעוד מגוון רחב של מקומות. מתכת האלומיניום חזקה, עמידה בפני נזקי קורוזיה, אינה חשופה לנזקי חלודה כמו מתכות אחרות, קלה לעיבוד, אינה מוליכה חשמל או חום וגם אינה מגנטית. מסיבה זו, מדובר במתכת שאינה זקוקה לתחזוקה תמידית, והיא יכולה לשמש למשך שנים רבות. על כן נוהגים להתקין ממנה חלונות אלומיניום מחיר זול ולייצר באמצעותה צורות וסגסוגות המיועדים לחלונות.

מדוע דווקא חלונות אלומיניום?

החלונות עשויים מחומרים שונים, אך אין כמו חומר האלומיניום על מנת לספק להם את המראה המרהיב ביותר. קיימות כמה סיבות לשלב חלונות אלומיניום מחיר זול בכל מקום שבו אתם נמצאים:

  • החלונות עמידים בפני פגעי מזג האוויר. תכונה זו קריטית, שכן מרבית החלונות ממוקמים כלפי חוץ וצריכים להגן מפני גשמי זלעפות, רוחות חזקות ושמש קופחת.
  • המתכת המבודדת – לאלומיניום יכולות בידוד טובות . המתכת יכולה לבודד רעש, אור וחום.
  • מתכת זמינה – לאלומיניום יש יכולות מופלאות, וזאת ביחס למחיר הזול שלה. היא זמינה לאוכלוסיות שונות ומתאימה ללקוחות שאינם יכולים להשקיע כסף רב בהתקנת חלונות.
  • האלומיניום הגמיש – האלומיניום הוא מתכת גמישה, ועל כן ניתן ליצור סגנונות שונים.
  • קל לתחזק – האלומיניום קלה לתחזוקה,וקל לבצע איתור נזילות במידה ויש https://leaklocating.co.il/ אנו ממליצים על חברת תדמור טכנולוגיות
  • ולכם ניתן היא מועדפת על ידי רבים לייצור חלונות.
  • טוב למראה – חלונות האלומיניום הם חלונות יפים ומעוצבים, ועל כן מבוקשים בקרב בעלי בתים פרטיים רבים.

חלונות אלומיניום מחיר זול – למי זה מתאים?

חלונות אלומיניום מחיר זול מתאימים לכל סוגי המבנים. ראשית, הם ייחודיים עבור בתים פרטיים ודירות. הלקוח הפרטי נהנה מהגנה מושלמת מפני פגעי מזג האוויר, ויכול להיות סמוך ובטוח שחלונות האלומיניום ישרתו אותו לטווח הארוך. שנית, חלונות האלומיניום מתאימים בעיקר למשרדים. בבנייני משרדים גבוהים החלונות המיוחדים משדרים יוקרה. מעבר לכך, מכיוון שהם אינם דורשים תחזוקה מיוחדת, הם נראית חדשים כתמיד. מעבר לכך, החלונות מתאימים למוסדות ציבוריים ולבתי חולים. החלונות החזקים והעמידים מגנים על הבאים מפני הפגעים החיצוניים שבחוץ, מבודדים רעש ומספקים שקט ושלווה.

החלונות שיחסכו לכם באנרגיה

מעוניינים לחסוך באנרגיה, לחסוך בכסף ועל הדרך לשמור על כדור הארץ? חלונות אלומיניום מחיר זול עושים את כל העבודה ומאפשרים לחסוך באנרגיה. הם בעלי בידוד תרמי גבוה, כך שהם למעשה מאפשרים לשמר את החום בחדר (או הקור בחודשי הקיץ) ומפוטרים אתכם מלהדליק תנור או מזגן ולבזבז חשמל. כמו כן, מכיוון שהאלומיניום הוא חומר עמיד, הוא אינו נהרס או פולט חומרים רעילים.

ואיך בכל זאת מתחזקים אותו?

כאמור, חלונות האלומיניום אינם דורשים תחזוקה מתמדת. אחת לתקופה כדאי לבצע צביעה כדי להגן על החלונות נגד קורוזיה ומפני אבק. כמו כן, מדי פעם כדאי לקרוא למקצוענים על מנת לוודא שהחלונות תקינים. כמובן, אם אתם מעוניינים בהתקנת חלונות בסביבתכם, אל תעשו זאת לבד. צוות של מקצוענים ישמח לעזור לכם להתקין את החלונות.

חלונות אלומיניום מחיר זול

קל לטפל באלומיניום

חלונות אלומיניום מחיר קלים לתפעול. החומר הוא קל מאוד לטיפול ולמעשה אינו זקוק לטיפול מיוחד. הוא יציב ולא דורש תחזוקה כל שהיא ככל שההתקנה נעשית על ידי איש מקצוע אמין ומיומן. העיצוב הוא קל יחסית ולאחר ההתקנה החלונות יעמדו במקומם במשך תקופה ארוכה מבלי כל צורך להשקיע כסף או זמן בתיקונים או תחזוקה. כדאי לברר אודות האפשרויות הרבות אשרה טמונות בנושא חלונות אלומיניום.

חלונות אלומיניום מחיר

חלונות קליל מחירים – חלונות שכולן אלומיניום

חלונות קליל מחירים עשויים בדרך כלל מאלומיניום. האלומיניום הוא חומר גלם חשוב עבור מוצרים רבים: כלי מטבח, תעשיות, ויטרינות, חלונות, דלתות, מעקות וכדומה. תכונותיו הייחודיות והבלתי מתפשרות של האלומיניום הופכות אותו לאחת המתכות הנפוצות והזולות ביותר. מדובר במתכת זולה יחסית לתכונות המשובחות שלה. האלומיניום חזק, חסין מפני נזקי קורוזיה, גמיש ונוח לעיצוב ומשתלב היטב עם חומרים אחרים כמו ברזל, זכוכית או עץ.

קצת על חברת קליל

חברת קליל היא חברה ישראלית אשר מתמחה בייצור חלונות. לאורך השנים צברה לעצמה החברה שם התחום עבודות האלומיניום, וביניהן חלונות קליל מחירים שונים. החברה מייצרת עבודות אלומיניום שונות ללקוחות פרטיים, לקוחות העוסקים בענף הבנייה, קבלנים ועוד. היות שלחברה יש ניסיון רב בייצור מוצרים איכותיים, היא הפכה לחברה נפוצה. המוצרים האיכותיים שלה ידועים בארץ ובכמה מדינות בעולם.

ויש גם חיקויים שכדאי להיזהר מהם

בעקבות ההצלחה הבלתי מתפשרת של קליל, קמו חברות שונות המנסות לחקות אותה. מסיבה זו, אם אינכם מעוניינים לבצע טעויות ולרכוש מוצרים של חברה בלתי אמינה, כדאי לבדוק היטב אם מדובר במוצרים המקוריים של קליל. דרך טובה לוודא את מקוריותם של המוצרים היא לבחון את תעודת האחריות. תעודה זו מכסה את הרכיבים השונים שמהם מורכב החלון ומבטיחה את תקינותו של המוצר. דרך נוספת להבטיח את האיכות, היא לרכוש מוצרי קליל רק דרך חברה אשר קיבלה אישור מיוחד לשווק את המוצרים של קליל והיא עומדת בסטנדרטים של החברה הגדולה.

כמה זה עולה?

חלונות קליל מחירים משתנים בהתאם לסוג. חלונות האלומיניום מומלץ, כמובן, לבחון את המחירים הקיימים בשוק כדי לוודא שאכן מדובר בחלונות המבוקשים. זאת משום שמחירים זולים מדיי עלולים להעיד על חיקויים ועל איכות ירודה, בעוד מחירים סבירים והוגנים עשויים להעיד על תקינותו של המוצר. כך לדוגמה, התקנת חלונות קליל קלאסי עשויה לנוע בין 700 ל-800 שקלים עבור מטר מרובע. התקנת קליל בלגי, לעומת זאת, עשויה להיות יקרה יותר ולנוע בין 1,200 ל-1,500 שקלים למטר מרובע. כמובן, לפני שאתם מחליטים להתקין חלונות קליל, חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע כמו אדריכלים או מעצבי פנים כדי לשלב אותם עם העיצוב שיש לכם בבית.

היום ניתן לראות יותר ויותר חלונות אלומיניום. ואכן מחיר חלון אלומיניום למטר הופך לנושא נפוץ בקרב רבים, שכן חלונות אלומיניום הם מבין החלונות הנפוצים יותר הקיימים היום. לחלונות אלה יש תכונות מופלאות, והם עמידים הרבה יותר מהחלונות הרגילים, והכול זכות מתכת האלומיניום החזקת אותם.

לפני שנדבר על מחיר חלון אלומיניום למטר – מה כל כך מיוחד בהם?

חלונות אלומיניום נודעו בעמידות הגבוהה שלהם. אם אתם מתקינים חלונות כאלה בבית הפרטי שלכם, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שמדובר בחלונות שיגנו עליכם מפני גשם, רוחות חזקות ואפילו השרב. מכיוון שהאלומיניום ידוע כחומר מבודד, הוא "כולא" את הטמפרטורה שיש בחדר. בדרך זו אתם יכולים לחסוך בחשמל וליהנות מחדר קריר בימי הריץ או מחדר חמים בחורף. כמו כן, חלונות האלומיניום עמידים בפני פגעים כמו קורוזיה וחלודה, ועל כן אינם נדרשים לתחזוקה מתמדת. זאת בניגוד לחלונות אחרים כמו חלונות העשויים מברזל.

לא שוכחים את העיצוב

הכול טוב, אבל מה עם העיצוב? את השאלה הזו שואלים לעתים קרובות. שכן, היום אנשים מעוניינים לא רק בחלונות פרקטיים, אלא גם בחלונות אסטטיים שייראו טוב לעיני האורחים ולעיניהם. אבל גם כאן אין מקום לדאגה. האלומיניום הוא מתכת גמישה, כך שניתן להגיע באמצעותו לסוגי עיצוב רבים ושונים. תוכלו לעצב חלון הדומה לחצי ירח או חלון מרובע סטנדרטי. הכול לפי ראות עיניכם. כמו כן, את חומר האלומיניום ניתן לשלב עם חומרים אחרים כמו עץ ואבן וליצור עיצוב מרשים אף יותר.עלות חלון

יש פה חלון – החברה שמתקינה לכם את חלונות האלומיניום

מחיר חלון אלומיניום למטר תלוי רבות בחברה המספקת לכם את המוצר. חברה מקצועית תציע לכם מחיר הוגן, הכולל את מחיר ההתקנה. חברה חובבנית, לעומת זאת, עלולה להציע לכם התקנה זולה כך שבסופו של דבר אתם תצטרכו לשלם על כך ביוקר. משום כך, לא מומלץ להתפשר על איכות כשבוחרים חברה מקצועית.

 

מתאימים לכל עיצוב

חלונות קליל מחירים החזקים והאיתנים יכולים להתאים לכל עיצוב כמעט של הבית שלכם. לאוהבי הטבע, הפשוט והחמימות, חלונות קליל מתאימים לעיצוב הכפרי. הם משתלבים להפליא עם העיצוב הפשוט ומכניסים אור רב לבית. דבר זה תורם לאווירה ביתית וחמימה. כמו כן, חלונות קליל מתאימים לשיטות עיצוב שונות כמו עיצוב מודרני. עיצוב מינימליסטי זה דורש דיוק רב, ועל כן באים חלונות הקליל ומשתלבים להפליא עם העיצוב המודרני. הם מתאימים לא רק כחלונות, אלא גם כדלתות שקופות הפונות אל המרפסת או הסלון.

חלונות במגוון סוגים

חלונות קליל מחירים כוללים מגוון רחב של סוגים, שאת חלקם כדאי בהחלט להכיר:

  • קליל בלגי 1700 – זוהי למעשה מערכת שלמה של חלונות הזזה. ניתן להזיז אותם בקלות וביעילות.
  • קליל בלגי 7300 – מערכת נוספת של חלונות הזזה. מערכת מתקדמת במיוחד האופיינית לעיצוב הבלגי. עיצוב המערכת הוא למעשה שילוב של אלומיניום וברזל. זוהי מערכת שאינה מחלידה, והיא אף קלה מאוד לאחזקה.
  • קליל בלגי 4300 – מערכת מתקדמת אף היא הכוללת דלתות ציר. בתוך המערכת משולבים חומרים שונים כמו אלומיניום או ברזל.

כל בית מצויד בפתחים שונים כאשר בדרך כלל קיימים מספר חלונות בכל חדר ודלת אחת או שתיים בהתאם לתכנון המקורי של הבית. החלונות הם למעשה אחד האלמנטים הבולטים ביותר וכל מי שעובר מחוץ לבית או מבקר בו ישים אליהם לב ברגע הראשון. עבודות אלומיניום מחירים סבירים בדרך כלל ומומלץ לבחור בחברה אמינה וותיקה שתתקין את המערכת אצלכם בבית.

מחיר חלון אלומיניום

כאשר עוברים לבית חדש, חשוב לוודא שמתקין בו חלונות איכותיים. מחיר חלון אלומיניום נחשב למחיר אטרקטיבי, ולכן אנשים רבים מעדיפים להתקין את החלונות האלה בביתם. ואכן, מי שבוחר להתקין חלונות אלומיניום בביתו נהנה מיתרונות בלתי מבוטלים שאינם מסתיימים רק במחיר. נוסף על כך, התקנת חלון אלומיניום מתאימה לא רק לבעלי דירות ובתים פרטיים, אלא גם לעסקים ואפילו לחנויות.

מחיר חלון אלומיניום – כל היתרונות

חלונות אלומיניום הם מבין החלונות המבוקשים ביותר הקיימים היום, ולא בכדי. אלה כמה יתרונות שמהם נהנה כל מי שבחר להתקין חלונות מסוג זה:

  • עניין של מחיר – מחיר חלון אלומיניום הוא מבין המחירים הזולים יותר שניתן למצוא בשוק. האלומיניום הוא חומר זול יחסית לתכונות האיכותיות הרבות שהוא מציע.
  • חלונות בעיצובים שונים – אף אל פי שממבט ראשון נראה האלומיניום כחומר פשוט ואפרפר למדיי, הרי שניתן לעשות באמצעותו עיצובים מרהיבים. כך שלא כדאי לפסול אותו על ההתחלה.
  • איטום מלא – לחלון האלומיניום יש יכולת איטום טובה. ברגע שאתם מתקינים חלון זה, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהבית שלכם יהיה מוגן מפני טיפות הגשם לאורך כל החורף, והכול בזכות האיטום שמספק האלומיניום.
  • משתלב עם חומרים אחרים – האלומיניום משתלב היטב עם חומרים אחרים כמו עץ, ולכן ניתן ליצור עיצובים מרהיבים.

אצל מי קונים חלון אלומיניום

מחיר חלון אלומיניום מחיר יכול לספק לכם אדם שמבין היטב בחלונות אלומיניום. משום כך, חשוב לפנות לחברה טובה אשר מציעה חלונות אלומיניום איכותיים במחירים הוגנים. מכיוון שמדובר בחלונות הבית הפרטי שלכם, אין מקום לפשרות. הפעילו את כל הערוצים העומדים לרשותכם על מנת למצוא את החברה הטובה ביותר. קבלן אלומיניום תוכלו להתייעץ עם חברים, לגלוש באתרי האינטרנט או לקבוע פגישה אישית עם נציג החברה.

הפגישה הראשונה שלכם עם נציג החברה

נציג של חברה מקצועית להתקנת חלונות אלומיניום לא ימהר לסגור אתכם את השיחה בטלפון. לפני הכול, הוא יזמן אתכם לפגישה ראשונית על מנת לתאם ציפיות. כבר בפגישה הזו אפשר לראות אם מדובר באיש מקצוע או חאפר. במהלך הפגישה תוכלו לשאול את הנציג שאלות לגבי חלון האלומיניום ולבחון כיצד הוא מגיב. שימו לב גם להצעת מחיר חלון אלומיניום. האם ההצעה נראית לכם זולה באופן מחשיד? או אולי יקרה מדיי בהשוואה לחלון העשוי מאלומיניום? כך או כך, חשוב לבחון את כל האפשרויות העומדות לרשותכם. כמו כן, בחנו את יחסו של הנציג כלפיכם: האם מדובר בנציג אדיב שמעניק לכם יחס אישי? על כל פנים, במקרה שבו מדובר בחברה מקצועית, תוכלו להעביר את שמה גם לחברים ולבני משפחה.

אז כמה זה עולה?

מחיר חלון אלומיניום משתנה בעקבות סוג העבודה שיש לבצע. כך לדוגמה, מחירו של חלון הזזה העשוי מאלומיניום בלגי עשוי לנוע בין 800 ל-1,600 שקלים, בעוד המחיר של חלון כיס המשולב עם פרופיל אלומיניום בלגי עשו לנוע בין 1,200 ל-1,400 שקלים. על כל פנים, מומלץ לברר את המחיר בחברה. כאמור, חברה מקצועית לא תמהר להציע לכם הצעת מחיר מבלי לבחון את הנסיבות, ובמקרים מסוימים צוות מקצועי יגיע למקום כדי לבחון את גודל המבנה ואף להתאים את סוג ההתקנה המבוקש.

כמה עולה חלון אלומיניום?

כולנו מכירים בחשיבותם של החלונות בבית או במשרד. הם מאפשרים לאור לחדור אל החדר, מכניסים אוויר לחדר ומאפשרים לנו לאוורר אותו ומעניקים לנו תחושה של מרחב גם כאשר אנו נמצאים בתוך חלל סגור. קיימים סוגים שונים של חלונות והבולטים שבהם הם חלונות אלומיניום. לחלון אלומיניום ישנם יתרונות בולטים שכדאי בהחלט להכיר. חלון זה מתאים לסוגים שונים של חדרים, ויכול לספק את דרישותיו של המגזר הפרטי והעסקי כאחד.

חלון אלומיניום – מה מיוחד בו?

נכנסים לבית חדש? צריכים להתקין חלון, אך אינכם יודעים באיזה חלון לבחור? חלון אלומיניום כולל כמה יתרונות בולטים שכדאי להכיר. ראשית, מדובר בחומר איכותי אשר יכול להחזיק מעמד במשך שנים ארוכות. האלומיניום הוא חומר חזק שיכול לעמוד בשינויים שונים ובכל תנאי מזג אוויר. שנית, זהו חומר קל לעיצוב. הוא נוח, קל לעבוד איתו והוא מגיע במגוון רחב של עיצובים. נוסף על כך, האלומיניום הוא חומר בידוד טוב ואיכותי, כך שבעזרת חלונות אלומיניום ניתן לאטום את החלון בבטחה.

חלון אלומיניום – כמה הוא עולה?

רבים שואלים כמה עולה חלון אלומיניום. ובכן, חומר האלומיניום נחשב לזול יחסית, וזאת לאור תכונותיו הטובות. כך, מחיר התקנת חלון האלומיניום הוא זול יחסית לחומרים אחרים. מחיר התקנת החלון משתנה בהתאם לסוג העבודה שיש לבצע. כך למשל, התקנת חלון בעל כנף אחת 80X80 עשויה לעלות בין 700 ל-950 שקלים. מנגד, התקנה של חלון כפול בגודל 100X100 עשויה לעלות יותר, בין 1,000 ל-1,400 שקלים.

מי מתקין לכם חלון אלומיניום?

התקנת חלון אלומיניום צריכה להיעשות על ידי מתקינים מומחים בתחום. הטיפים הבאים יעזרו לכם למצוא את אנשי המקצוע:

  • ניסיון – וודאו שהאנשים שאתם אתם עובדים הם בעלי ניסיון בהתקנת חלונות אלומיניום. התקנה בלתי נכונה של החלון עלולה לגרום לעוגמת נפש רבה.
  • מקצועיות – צוות המתקינים צריכים לפעול במיומנות כדי להתקין עבורכם את החלון. צוות זה עובד לפי סדר עבודה מסוים, והוא מקפיד להעניק יחס אישי ואדיב ללקוחותיו.
  • עמידה בלוח הזמנים – עובדים מקצועיים ומנוסים מקפידים לסיים את העבודה בזמן שנקבע מראש.
  • המלצות – אם זו הפעם הראשונה שבה אתם מתקינים חלונות אלומיניום ועדיין לא התנסיתם בשירותיה של חברה טובה, זה הזמן לבקש המלצות מבני המשפחה והחברים. אם גם הם לא מכירים חברה מקצועית, אפשר לפנות לפורומים, לאתרי אינטרנט ולרשתות השונות ולהתרשם מהמלצות הגולשים.

לא רק חלונות

חלון אלומיניום הוא רק פריט אחד מיני רבים שאפשר לעשות מאלומיניום. החומר החזק והגמיש מתאים גם להתקנת תריסי אלומיניום. מדובר בתריסים איכותיים וקלים לשליטה. באמצעות התריסים האיכותיים האלה ניתן לווסת בקלות רבה את קרני האור. כך שהם מתאימים לא רק לשימושים הביתיים, אלא גם כתריסים לבתי העסק. תריסים מאלומיניום מתאימים במיוחד לחדרי ישיבות של משרדים מפוארים שבהם לא פעם יש שצורך להחשיך את החדר על מנת להעביר מצגת.

מחיר חלון אלומיניום

התפקידים השונים של החלונות

לחלונות הבית ישנם כמה תפקידים חשובים ועל כן חשוב שיהיו אלה חלונות ברמה גבוהה ואיכותית מבלי להתפשר על חומרי הגלם:

  • כל חלון אמור לבודד מפני קור וחום וההצלחה תלויה בסוג החומר וברמת המקצועיות של מי שמתקין את החלונות. על כן יהיה זה צעד חכם לפנות רק אל חברה מוכרת שמעסיקה צוות מיומן ומנוסה.
  • תפקיד נוסף של החלונות הוא לשמור על אטימות מרבית מפני גשם, רוח ואבק שעשוי לחדור אל תוך הבית. התקנה נכונה ובחירה איכותית של פרופיל האלומיניום היא קריטית ומומלץ שלא להתפשר על מחיר זול באופן מחשיד.
  • אקוסטיקה חשובה מאוד בעיקר בבתים שממוקמים במרכזי ערים או בסמוך לכביש מהיר. חלון מסוגל לבודד מפני רעשים גם כאשר מדובר על רעש חזק במיוחד ומומלץ להתייעץ על מי שמבין בנושא זה. גם אם אתם גרים בקומה שביעית עדיין כדאי להשקיע באקוסטיקה טובה.

עבודות אלומיניום מחירים – על מה מדובר

מחיר עבודות אלומיניום בבית יכולים להיות יקרים למדי והם תלויים בכמה גורמים שמשפיעים על גובה המחיר. בסופו של דבר ככל שתשקיעו ברמה איכותית יותר של חומרי גלם, כך התוצאה תיראה יותר יפה ומעוצבת והחלונות יחזיקו מעמד זמן רב יותר.

חלונות אלומיניום יכולים להתחיל מכמה מאות שקלים למ"ר בהתאם לגודל של הפתחים, ההתקנה תתבצע על ידי מתקינים מוסמכים בלבד ובמקרים רבים תבטיח אחריות למשך תקופה ארוכה. עבודות אלומיניום מחירים מתחלקים לכמה סוגים של חלונות ואם מדובר על חלונות חשמליים אז המחיר עשוי להיות יקר יותר. חלון בלגי גם הוא נחשב ליותר יקר אך מדובר על חלון מעוצב ואיכותי. תריסים גם הם מתחלקים לסוגים שונים ותלויים ביצרן, בחומר ממנו הם עשויים ובגודל בתריס. המחיר יכול להיות עד אלף ₪. כמובן שעבודות אלומיניום כוללים עוד דברים רבים ומדובר על התקנה של מעקות, מקלחונים, סגירת מרפסת ועוד הרבה סוגים של עבודות.

רובנו לא מכירים את נושא החלונות בבית לעומק ועל כן יש לנו נטייה לבחור במוצרים סטנדרטיים וזאת מבלי לקחת בחשבון גורמים רבים שרלוונטיים להחלטה. חלונות אלומיניום במבצע יכולים להיות הזדמנות מצוינת להשגת מוצר איכותי במחיר לא גבוה. מאידך לא תמיד מומלץ לקפוץ על המציאה שכן מבצעים עשויים להעיד על ניסיון להיפטר מסחורה לא איכותית או שהסיבה למבצע היא קשיים שאליהם נקלע העסק. בכל מקרה מומלץ לבצע בדיקה מעמיקה לגבי החברה ממנה אנו מתכננים להזמין את החלונות ולעשות זאת בצורה מסודרת כך שהעבודה תתבצע על פי התכנית.

חלונות אלומיניום במבצע – מתי מתחילים לתכנן

ככל שמדובר על עבודות אלומיניום אז את התכנון של התקנת חלונות אלומיניום יהיה עלינו לבצע כבר בשלבי התכנון של הבית. הסיבה לכך היא שנוכל להתאים את אופי המוצר שבו בחרנו לבניה מה שיביא לעבודה ברמה גבוהה. ברכישה של חלונות אלומיניום במבצע גם אם הם נרכשו במסגרת מבצע יש לקחת בחשבון גורמים שונים שישפיעו על העמידות, רמת הבידוד הנדרשת ונוחיות השימוש בו במהלך היומיום.

סוג הפרופיל הוא בעל חשיבות רבה ומהווה שיקול חשוב גם אם זה מצריך השקעה כספית גבוהה יותר. הפרופיל הנפוץ והמוכר ביותר בארץ הוא פרופיל אלומיניום שהפך לפופולארי מאוד בזכות העמידות שלו והמחיר הנוח. ניתן גם לבחור בפרופיל שעשוי מעץ אשר יקנה לבית מראה חם וכפרי, אך במקרה כזה יהיה עלינו להתפשר על רמת הבידוד והעמידות שלו. שילוב של אלומיניום עם עץ יוכל לפתור את הבעיה ולקיים את כל מה שנחוץ.

סוג הזכוכית

ישנם סוגים שונים של זכוכית בנוסף לזכוכית הסטנדרטית שכולנו מכירים. סוג הזכוכית הוא בעל משמעות רבה בכל מה שכרוך בבידוד מפני רעשים חיצוניים, בטיחות וביטחון. קיים גם סוג זכוכית שלא מאפשר לראות דרכה ממחוץ למי שמעוניין בדיסקרטיות. זכוכית ביטחון היא עבה יותר מהזכוכית הרגילה ובנויה כך שלא ניתן יהיה לשבור אותה בקלות. במקרה של שבר או ניפוץ הזכוכית לא תפזר רסיסים רבים.

גורם נוסף וחשוב הוא שיטת הפתיחה של החלונות. את שיטת הפתיחה יש להתאים לחלל שבו הוא יותקן. חלונות אלומיניום במבצע שנפתחים כלפי פנים לדוגמא יתפסו הרבה מקום ולא יתאימו לחללים קטנים וצרים. ישנם חלונות הזזה שעשויים להוות פתרון במקרים של מחסור במקום אך חלונות מסוג זה יזדקקו בדרך כלל לתכנון מיוחד שכן הם כרוכים בהכנת כיס מיוחד בקיר שאליו הם נפתחים. ניתן לבחור בחלון הזזה שנפתח רק למחציתו אך כאן נאלץ להתפשר על כמות האוויר והאור שיכנסו לחדר.

עיצוב חלונות אלומיניום במבצע

עיצוב הוא אחד החלקים החשובים ביותר ועל כן מומלץ שלא למהר בהחלטה ולהגיע אל אולמות התצוגה, להתרשם ולהתייעץ עם בעלי מקצוע. כדאי מאוד להגיע כאשר יש לכם כבר מסגרת תקציבית מוכנה כך שלא תחרגו מהתקציב שתכננתם מראש. את החלונות צריך לעצב כך שהם יהוו גורם עיצובי ואסתטי בבית ויתאימו לצרכים הפונקציונליים של הדיירים שמתגוררים בו.

יהיה עלינו להתייחס לחלוקה של הפתח, כמות הכנפיים,ובהתאם לעיצוב המרפסת התלויה שלכם אנו ממליצים לבחור בחברת מרפסות מומלצת כמו חברת בלקון מרפסות תלויות https://balcon.co.il/ איזה חלקים יישארו קבועים ואיזה יזוזו ועוד. יש לתת חשיבות גם לעובי של הקיר ולחומר שממנו יהיו עשויות המסגרות. שיטת הפתיחה של החלונות תשפיע על ההתנהלות של הבית ועל רמת התאורה והאוויר שיהיה בבית. כדאי גם להתייחס לכלל הרהיטים, הווילונות והחפצים שנמצאים בדירה ולהתאים אותם לסוג החלונות. כדאי גם לקחת בחשבון את נושא הניקיון ולבחור בחלונות פרקטיים שקל לנקות אותם מבפנים ומבחוץ, להגיע לכל מקום ובחלון הזזה חשוב לשמור על המסילות במצב נקי ופנוי.

חברת קליל נחשבת לאחת החברות הגדולות בתחום של התקנה ויצור חלונות אלומיניום והיא קיימת כבר שנים רבות בשוק. היות ומדובר על חברה גדולה וידועה, בעלי מקצוע רבים, קבלנים וגם אנשים פרטיים החליטו לבחור בה בתור ספק איכותי ואמין. מחיר חלון קליל שמציעה החברה אמנם לא הכי זולים שניתן למצוא בשוק אך האיכות של המוצרים הינה גבוהה מאוד ולאחר שנים רבות נהנית החברה ממוניטין טוב.

מחיר חלון קליל

ישנם כאמור דגמים רבים ומגוונים של חלונות וכל דגם מציג מחיר שונה מחברו, ניתן גם להבדיל בין חלונות לבית או לתעשייה. ישנם חמישה דגמים עיקריים של חלונות. יש לקחת בחשבון את העובדה שהדגמים הללו יכולים להתאים לסוגים שונים של חלונות, חלון רגיל, כפול או קשת.

מחיר חלון קליל – איפה ניתן לראות את החלונות

על מנת לראות את האפשרויות השונות שקיימות יהיה עלינו להגיע אל אולמות התצוגה ולסקור את החלונות. לא כדאי להתייחס רק למחיר חלון אלומיניום וחשוב להתייחס לפרקטיות שלו, להתאמה ולאופציות. אם מדובר על בית חדש אז יש לפנות לבעל מקצוע כבר בשלב התכנון של הבניה כך שהיא תאפשר התקנה של החלונות באופן מקצועי.

בחירה מחיר חלון קליל מתאים היא קריטית וישנם גורמים רבים שצריך לקחת בחשבון. אם אתם לא בטוחים בסוג החלון שכדאי להתקין אז כדאי לפנות ליועצים של חברת קליל שישמחו לסייע לכם בבחירה נכונה. ככל שההזמנה תהיה גדולה יותר כך המחיר עשוי לרדת וניתן יהיה להתמרח עליו מול החברה.

סוגי חלונות

החלונות מחולקים לסוגים שונים, חלון בעל כנף אחת שנפתח כלפי פנים הינו בעל יתרונות מבחינה האקוסטיקה וגם מבחינת הבידוד מפני חום או קור. חלון זה גם מאפשר ניצול נכון של האוורור בחלל וכדאי לקחת אותו בחשבון בתהליך הבחירה. החיסרון של החלון הזה הוא בכך שהידית של החלון עשויה להשאיר סימנים על הקיר בפתיחה וכדאי לקחת גם את זה בחשבון.

אחד הפתרונות הוא שימוש במנגנון שקרוי דריי קיפ שמאפשר פתיחה של החלון בצור אנכית או אופקית. צורת פתיחה זו לא תפריע לחלל של החדר וניתן יהיה לנקות את הצד החיצוני של החלון בקלות רבה על פי הצורך. החיסרון נובע בכך שהמחיר של חלון מסוג זה הוא גבוה יותר ונהוג להתקין אותו בחדרי רחצה או ממ"ד. כדאי גם להימנע מתכנון של חלון בעל כנף ברוחב של מעל חצי מטר שכן הפתיחה במקרה זה תהיה מסורבלת.

חלון שתי כנפיים

היתרון של מחיר חלון קליל והחלון בכלל טמון בכך שאין לא פתיחה פנימית שעשויה להפוך למסורבלת מאוד. הוא גם נחשב ללא יקר וקל לעמוד במסגרת התקציב במקרים כאלו. מאידך ישנם כמה חסרונות שכדאי להכיר. ראשית החלון מאפשר פתיחה של חצי מהחלון וכנף אחת תהיה באופן תמידי סגורה כך שלא קיים ניצול מרבי של החלון. גם המסילות של החלון עשויות להיות מקור לבעיות רבות, לכלוך ורעשים. המסילות גם לא מאפשרות אטימה מוחלטת. חברת קליל פיתחה מנגנון חדש שנקרה מג'יק קליל, מנגנון זה מאפשר פתיחה של הכנפיים על ציר האמצע כך שניתן לנקות את החלון בקלות רבה.

עבודות אלומיניום הם שם כולל של כל מה שנוגע להתקנה ותכנון של חלונות, דלתות, פרגולות וגם שערים וגדרות בבית הפרטי או בעסק. האלומיניום הינו חומר קל ועמיד שכבר שנים רבות משמש לבנייה, והוא מביא אתו יתרונות רבים. אחד היתרונות של האלומיניום הוא המחיר שלו שנחשב לזול יחסית לשאר החומרים שניתן להשתמש בהם. מחיר אלומיניום הוא זול בעיקר בשל שיטת ההפקה הפשוטה שלו כיום. בעבר הפקת החומר הייתה נעשית על ידי שימוש במינרלים והתכה ועל כן האלומיניום היה יקר יותר אפילו מזהב.

קצת על האלומיניום

כיום הרבה יותר זול להפיק את האלומיניום וזו הסיבה העיקרית לכך שהמחיר שלו הפך שזול מאוד. מאידך מדובר על חומר שימושי מאוד בעולם התעשייה. הוא קל, עמיד, גמיש, לא מחליד לעולם ובעל תכונות רבות שמאפשרות עבודה יעילה ונוחה בתעשייה המודרנית. כמו כן, גדר מחיר אלומיניום אמורה להיות עמידה, חזקה וגם מעוצבת. גם במקרה זה רצוי לפנות לחברה מקצועית שעוסקת בתחום זה כבר שנים רבות.

מחיר אלומיניום – אילו סוגים של חלונות קיימים

כאמור מדובר על חומר מומלץ ופופולארי לבניה וכמעט בכל בית חדש שמוקם עושים שימוש באלומיניום להתקנת חלונות אלומיניום, דלתות, פרגולות וגדרות. ישנם סוגים שונים של חלונות ובמקרים רבים כדאי להתחיל את התכנון בד בבד עם תהליכי הבניה. קיימת חשיבות רבה לבחירה בבעל מקצוע איכותי שילווה אתכם לאורך כל התהליך, יסייע לכם לבחור בחלונות המתאימים ויבטיח תוצאה משביעת רצון.

  • כל חלון אלומיניום יתאים לחלל שונה וכדאי לברר את כל הפרטים לפני שמזמינים כך שלא תהיינה הפתעות.
  • חשוב שפרופיל האלומיניום יהיה מקורי. ניתן לוודא זאת על ידי מבט על החומר עצמו שבדרך כלל יהיה מסומן בצורה כל שהיא. שימוש בחומר לא מקורי עשוי לגרום לתקלות שונות וחוסר התאמה למסגרת החלון, מה שיביא לחוסר אטימות.
  • האלומיניום משמש גם להקמת פרגולות, גדרות ודלתות. ככל שמדובר על הקמה של פרגולה יש לפנות למומחה בנושא ולא להסתפק בהבטחות של בעל המקצוע.

למה לא לבחור בחומרים אחרים

כמובן שקיימים חומרים שונים שניתן לבחור בהם להתקנת חלונות, דלתות או פרגולות וגדרות. הברזל לדוגמא הוא חזק ובעל מראה יוקרתי. מאידך מחירו של הברזל הוא יקר בהרבה מאשר האלומיניום והוא מביא אתו חסרונות שונים כמו חוסר עמידות כלפי לחות, החלדה וגם משקל רב. את הברזל בניגוד לאלומיניום יהיה עלינו לתחזק באופן תדיר מה שיביא להוצאתו נוספות על צבע מיוחד ועבודה לא פשוטה.

גם העץ הוא חומר לגיטימי לעבודה כאשר חומר זה מספק תחושה חמימה וכפרית בבית. גם לעץ ישנם חסרונות שונים, הוא מחייב תחזוקה והגנה, רגיש ללחות ולמזיקים שונים וכמובן יקר יותר מאשר האלומיניום. ניתן כמובן לשלב בין חומרים שונים כמו מחיר אלומיניום וזכוכית שיהוו קו עיצובי מרהיב וגם יהיה פרקטיים ונוחים לשימוש.

איך לבחור בעל מקצוע אמין

כמובן שמחיר הוא חלק מרכזי בשיקול של בחירת בעל מקצוע אך מומלץ שלא להתמקד רק בו. המחיר יכלול בדרך כלל גם את העבודה ולעיתים עדיף לבחור במחיר מעט יקר יותר שיבטיח עבודה איכותית ללא טעויות. מחיר זול מידי עשוי לרמז על עבודה פחות טובה שעליה תצטערו בהמשך.

 

 

 

מה כדאי לבדוק לפני התחלת עבודות אלומיניום

מומלץ לבחון עבודות אלומיניום מחירים ולבדוק מראש האם המחיר כולל הובלה, יצור והתקנה שכן לא תמיד כך הדבר. רצוי לבחון את הצעות המחיר השונות ולהגיע למחיר המשתלם ביותר תמצאו. בדרך כלל המחיר שתקבלו לא יכלול מע"מ וניתן לקבל הנחות שונות ולפרוס את התשלום לתקופה ארוכה. האחריות היא לתקופה של כמה שנים ומומלץ לבדוק מה בדיוק היא מכסה, בנוסף יש לברר האם החברה מפעילה שירות תיקונים למקרה של תקלה בתריס חשמלי, מעקה או דלת.

עבודות אלומיניום מחירים

מתקינים חלונות עם חברה מקצועית ואיכותית בלבד

חלונות קליל מחירים חשוב להתקין בעזרתה של חברה מקצועית אשר קיבלה אישור לעבוד עם קליל. אנשי המקצוע המיומנים מגיעים לביתכם כדי לאמור את השטח ולהתקין את חלונות ההזזה המשוכללים, כך שתוכלו ליהנות במהירות מהתוצאות.

 

 

 

  1. ביצועים תרמיים -הטובים בארץ 

חלונות אלומיניום מעניקים בידוד תרמי מצוין ואף אטימה מפני צלילים ורעשים. יעילות הביצועיים התרמיים של האלומיניום, גוברים על אלו של העץ והפלסטיק, המשמשים כחומרים לייצור מסגרות. מסגרת האלומיניום, אשר מורכבת מאלומיניום בעל איכות גבוהה, מסוגלת לשפר את יכולת בידוד הבית ב- 60%, כלומר: בימים חמים, החלון שומר על קור הבית ומונע מן החום להיכנס ובימים קרים, החלון שומר על חימום הבית ומונע מהקור והרוח להיכנס.

  1. תחזוקה נמוכה-חלונות איכותיים 7 שנות אחריות שלנו

חלונות אלומיניום כמעט ואינם דורשים תחזוקה כלל, וזאת בזכות יכולת העמידות הרבה שלו מפני תהליכים כימיים שונים, אשר מזיקים לשאר סוגי המתכות. בנוסף, חלונות האלומיניום הינם עמידים במיוחד מפני פגעי מזג האוויר, אפילו בפני התנאים הקשים ביותר. בניגוד לחלונות אחרים, חלונות האלומיניום אינם מתנפחים, נסדקים, מתקלפים, מתעקמים או מתכסים חלודה לאורך זמן והם מבטיחים מוצר בעל חיים ממושכים.

  1. כלכלי -התחייבות למחיר הוגן ותחרותי

בהשוואה לאפשרויות אחרות, מסגרות האלומיניום הם משמעותית פחות יקרות. חלונות האלומיניום מספקים פתרון עמיד וכלכלי לכל מבנה, בין אם ביתי או מסחרי. האלומיניום חזק פי 3 מפלסטיק המשמש לייצור מסגרות לחלונות ופי 4.3 מעץ. האלומיניום הוא האפשרות האידיאלית והחסכוני ביותר עבור חלונות ודלתות.

  1. עיצוב גמיש -ליווי מעצבת פנים 

האלומיניום מספק אופציות גמישות לעיצוב, אשר מוגבלות רק ע"י הדמיון שלכם. חוזק וגמישות האלומיניום מאפשרים לו להתעצב בכל דרך העולה על הדעת, והוא מספק אין ספור אפשרויות של המותאמות אישית יחד עם סוג הזכוכית, לשביעות רצונו של הלקוח.

  1. גימורים -כל סוגי הסגירות הקיימות הארץ 

חלונות האלומיניום זמינים במגוון גימורים שונים, אשר מבטיחים התאמה מושלמת עם מגוון סוגי עיצוב פנים. האלומיניום מגיע בגימור מצופה אבקה במגוון צבעים ולכן אין צורך לצבוע אותו שוב ושוב. מגוון צבעי הציפוי נותנים חופש עיצוב רחב, כך שאפשר להתאים את החלונות לכל עיצוב אשר תבחרו. המבחר הרחב כולל גימורים בגוון פניני, מתכתי ואפילו גימור עץ.

  1. ידידותי לסביבה -טכנולוגיה ירוקה ומתקדמת

מבחינה סביבתית, האלומיניום הינו חומר בר- קיימא, הוא מציע את אחוזי המחזור הגבוהים ביותר לעומת כל חומר אחר. תהליך מחזור האלומיניום כולל רק 5% מאנרגית התפעול, תכונה זו מבדילה את האלומיניום מחומרים אחרים ומאשרת את היותו בר-קיימא.

אם תבקשו מכל ילד בגן לצייר בית, סביר להניח שתקבלו ציור נפוץ של ריבוע ועליו משולש. אך זה עדיין לא יהיה בית עד שהילד לא יוסיף דלת וכמובן חלון. החלונות כל כך חשובים בחיינו, עד כי גם הילדים אינם שוכחים לצייר אותם. ואכן, החלונות מוסיפים חיות לכל בית. בזכותם הבית נראה מרווח יותר, מלא אור ושמחה. דרך החלון אפשר להכניס משב רוח רענן של בוקר ולהתענג על כל נשימה. אלומיניום חלונות הפכו לנפוצים מאוד לאורך השנים, ולא בכדי. מדובר בחלונות איכותיים שכדאי להרחיב עליהם מעט יותר.

אלומיניום חלונות – כוחו של האלומיניום

מתכת האלומיניום נפוצה במקומות רבים: בבית, בתעשייה ובבתי העסק. לא לחינם אלומיניום חלונות הופכים למבוקשים בקרב רבים. אלה כמה יתרונות של המתכת המופלאה שכדאי להכיר:

  • מתכת של בידוד – האלומיניום ידוע כחומר מבודד איכותי. תכונה זו אידיאלית לחלונות. היות שהחלונות נועדו להגן עלינו מהעולם החיצוני בסופו של דבר, חשוב שהם יוכלו לבודד חום ורעש. חלונות אלומיניום אידיאליים לדירות הממוקמות על יד מקומות רועשים דוגמת רחוב סואן.
  • החלון החזק – האלומיניום הוא מתכת חזקה ועמידה, ובעקבות זאת גם החלונות חזקים במיוחד.
  • עיצוב – האלומיניום הוא מתכת גמישה, כך שאם מעוניינים בחלונות בצורה מיוחדת, ניתן בהחלט לקבל אותן. דאגו להזמין מראש את הצורה האהובה עליכם מהמסגר, והתוצאות לא יאחרו לבוא.
  • שילוב עם חומרים אחרים – האלומיניום משתלב להפליא עם חומרים אחרים כמו עץ, אבן או זכוכית. משום כך, חלונות אלומיניום הם מבין החלונות המבוקשים ביותר על ידי מעצבי פנים.

כמה זה עולה?

אלומיניום חלונות הוא מתכת זולה יחסית לשימושים הרבים שלה. כך שההתקנה של החלונות אינה צריכה לעלות כסף רב, לעומת מה שנוטים לחשוב. כך לדוגמה, התקנה של חלונות לכנף אחת עשויה להגיע ל-900 שקלים. אם מדובר בהתקנה כפולה או התקנה מורכבת, המחיר עשוי לעלות ל-1,100 שקלים. על כל פנים, כאשר מדובר בהתקנת חלונות אלומיניום, אין מקום לפשרות. מוטב לשלם יותר עבור ההתקנה עצמה, ובלבד לקבל את התוצאה הרצויה.

חלונות לעסק שלכם

חלונות אלומיניום הם חלונות מרשימים ומעוצבים, ולכן הם יכולים להתאים לכל עסק. אם מאסתם בחלונות הרגילים ואתם מעוניינים להרשים את אנשי העסקים שבאים לבקר, כדאי לבחור בהתקנת חלונות אלומיניום. חלונות אלה יכולים לעשות את הרושם החיובי ופלאים במשרד שלכם. חלונות איכותיים המכניסים אור לחדרים תורמים לריכוז, כך שהעובדים יכולים לתת תפוקה גדולה.

להכיר את סוגי החלונות הקיימים

ישנם סוגים שונים של אלומיניום חלונות שכדאי להכיר:

  • חלונות הזזה – אלה אותם חלונות הנפתחים הצדה ולא פנימה. כתוצאה מכך הם מאפשרים לחסוך במקום. חלונות אלה נוחים לפתיחה ולהזזה בעת הצורך.
  • חלונות קיפ – חלונות בעלי ציר תחתון, כך שניתן לפתוח את החלון פתיחה חלקית מהחלק העליון או התחתון שלו.
  • פתיחת הרמה – חלון בעל שתי כנפיים אשר נעות על גבי מסילה בצורה אנכית באמצעות מנגנוני קפיצים.
  • פתיחת פיווט – כנף הציר של החלון מחוברת בצורה אופקית או אנכית במרכז החלון.

חלון בלגי – נא להכיר

החלון הבלגי הוא אחד החלונות הנפוצים יותר מבין אלומיניום חלונות. זהו חלון מעוצב בסגנון ייחודי, ויש המעדיפים לשלב אותו עם הסגנון הכפרי. כאשר מתקינים את החלון, מבצעים הרכבה פנימית בתוך פתח מיוחד בתוך הקיר המיועד להרכבה של דלתות וחלונות הנקרא גליף. עם כי קיימים חלונות בלגיים המיועדים להרכבה "שטוחה" תוך שימוש בהלבשת חלון.

 

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סגר לחלון אלומיניום
סגר לחלון אלומיניום

כמעט בכל חלון היום נוכל למצוא סגר. לסגר יש תפקיד בסיסי והוא לתת מענה בטיחותי, הן מבחינת פריצות והן מבחינת

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים חלונות אלומיניום כוללים זיגוג כפול וסורגים איכותיים לכל אורך החלונות, שמספקים קסם עיצובי מבלי לפגוע בנופים

זכוכית מרפסת
מדריך גדרות אלומיניום זולים

אין ספק שגדרות אלומיניום מספקות מענה מצוין לבעליהן, הן ברמת הפרטיות, הן ברמת העמידות והן בסוגיות של עיצוב ויופי. אמנם

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!