האם פרגולה אלומיניום למרפסת היא הבחירה הנכונה?

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

פרגולות הן אמצעי הצללה נפוץ מאוד בישראל וניתן לראותו בכל אזורי הארץ, בחצרות, גינות, מרפסות וגם בבתי עסק ומבני ציבור. את הפרגולות עצמן ניתן לבנות ממגוון חומרי גלם, בדגש על עץ, אלומיניום, ברזל ופלסטיק. בשנים האחרונות מסתמנת העדפה גוברת לפרגולות אלומיניום בזכות יתרונותיהן, אך השאלה היא האם הן מתאימות גם למרפסת שלכם? התשובות במאמר הבא.

תריסי גלילה

שיקולים בבחירת פרגולה למרפסת

כאשר מתכננים פרגולה כחלק מבניית בית חדש או כתוספת לבית קיים, מבינים עד מהרה שמדובר בעולם ומלואו של אפשרויות. אכן, את הפרגולות ניתן לתכנן, לעצב ולהתקין בקשת רחבה של חומרים, גדלים, עיצובים צבעים, שיטות הצללה, רמות הצללה, דרכי התקנה וכדומה. יש גם סוגיות חשובות הנוגעות לעמידות הפרגולה, לעלויות שלה, לאופן בו היא משתלבת עם סגנון הבית, לרמת התחזוקה שהיא דורשת ועוד. בשורות הבאות נבחן אילו פתרונות ויתרונות מעניקה פרגולה אלומיניום למרפסת, ומדוע היא מעוררת שביעות רצון גדולה בקרב בעליה.

מאפיינים של פרגולה אלומיניום למרפסת

כאמור, יש חומרים שונים שמהם ניתן לבנות פרגולות, ועל מנת להסביר את המאפיינים והיתרונות של האלומיניום בתחום זה נשווה אותו למתחרה העיקרי – העץ. ראשית, ישנו הבדל מהותי וניכר בחזות החיצונית של פרגולה אלומיניום למרפסת לעומת פרגולת עץ. יש שיאמרו שכאן טמון החיסרון היחיד של פרגולות מאלומיניום, והדבר תלוי בטעם ובהעדפות האישיות של כל אחד ואחת.

אכן, הפופולאריות של פרגולות עץ טמונה במראה הכפרי והטבעי שלהן, המשתלב היטב בחזות הגינה. לעומת זאת, לפרגולות מאלומיניום יש חזות עכשווית ומודרנית, עם מראה המאופיין בקווים ישרים ומתכתיים, לרוב בצבעי אפור, שחור או לבן אם כי ניתן לצבוע אותן בשלל גוונים לפי ההעדפות. לכן, למי שמעדיף את המראה הטבעי ואינו מוכן להתפשר עליו בשום פנים, פרגולות עץ יהיו דווקא הבחירה הנכונה, וכאן למעשה טמון היתרון היחיד שלהן לעומת האלומיניום. מאידך, למי שרוצה לשוות לביתו סגנון עכשווי ומודרני, הבחירה באלומיניום תהיה הנכונה.

ראו עוד מבית יורוסטייל: תריס חשמלי למרפסת

יתרונות של פרגולה אלומיניום למרפסת לעומת עץ

מכאן והלאה הכל עומד לטובת האלומיניום. נתחיל בכך שמדובר במתכת הרבה יותר חזקה ועמידה מעץ. מדוע זה חשוב? ובכן, למרות שהקורות של פרגולות עץ עשויות מעצים שעברו חיטוי וחיזוק, הן לא מגיבות היטב לפגעי מזג האוויר ועם הזמן יתחילו לשנות את צורתן ולהיסדק. לעומת זאת, אלומיניום פשוט נשאר לעמוד אל מול השמש והגשם, בלי להתנפח, להחליד, להתעקם, לשנות צורה וכן הלאה. פשוט שומר על מראהו וחוזקו.

שנית, על מנת לשמור על פרגולות עץ יש לבצע עבודות תחזוקה תקופתיות, בין אם באופן עצמאי או בעזרת בעלי מקצוע, מה שמתבטא בזמן עבודה ובעלויות. לעומת זאת, פרגולה אלומיניום למרפסת אינה דורשת כל עבודת תחזוקה לאורך השנים. לכך מצטרף יתרון חשוב הקשור לחוזקה של הפרגולה: מכיוון שאלומיניום הוא מתכת (עמודי התמיכה גם כוללים ליבת ברזל), הרי שביכולתו לשאת משקלים הרבה יותר גדולים, כך שניתן להקים פרגולות יותר גדולות ובמראה יותר מעודן.

יורוסטייל חלונות אלומיניום

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!