כל היתרונות של מעקות זכוכית לבית

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

מעקות לבית נדרשים לספק מענה איכותי חזק ועמיד המשלב בטיחות ואסטטיקה. לצרכים אלו עונים באופן מושלם מעקות זכוכית המציגים שורה של יתרונות מהותיים.

נדרשים במעקה למדרגות או למרפסת הבית? מתלבטים איזה סוג של מעקה להתקין? כדאי לכם להתקין מעקה זכוכית לבית המציג שורה של יתרונות בולטים שחשוב להכיר. היתרונות כוללים בין היתר רמה גבוהה של עמידות, חוזק ובטיחות, חזות מרשימה ועכשווית, שלל אפשרויות התקנה, מעבר אור, השתקפות של הנוף, פשטות ניקיון ותחזוקה, שלל אפשרויות עיצוב, התאמה אישית מלאה ועוד.

מרפסת הזזה זכוכית

בטיחות מעל הכל

הסיבה העיקרית שבגינה מתקינים מעקות הינה בטיחותית, בין אם מדובר במעקה למרפסת או מדרגות. יחד עם זאת רבים טועים לחשוב שמעקה זכוכית לבית אינו בטיחותי מספיק. למעשה מדובר בגישה מוטעית ומעקות אלו עומדים בכל דרישות התקן הישראלי ומספקים מענה יציב, חזק, עמיד ובטוח, המונע נפילות, יוצר הפרדה בין חללים ותומך במשתמשים.רמה גבוהה זו של בטיחות נובעת משלד המעקה העשוי עמודי פלדה חזקים מחופים באלומיניום לצד זכוכית בטיחות עבה, עמידה בפני שבירה והתנפצות.

מראה אסטטי ועכשווי של מעקות זכוכית לבית

הסיבה הנוספת שבגללה רבים בציבור בוחרים במעקות זכוכית לבתיהם מקורה בחזותם המרשימה. השילוב של אלומיניום וזכוכית מעניק למרחב חזות נקייה, אלגנטית ואוורירית, היוצרת אפקט אופטי מרשים במרחב. מראה זה משתלב בשלל סגנונות עיצוב של הבית בייחוד בבתים מעוצבים בסגנון מודרני, אך גם בבתים בסגנונות עיצוב נוספים.

מגוון אפשרויות עיצוב

היכולת של מעקה זכוכית בבית להשתלב עם מגוון סגנונות נובעת מרמת גמישות גבוהה של עיצובו המאפשרת התאמה אישית של המעקה. גמישות זו ניכרת בצורת המעקה, גוון האלומיניום והזכוכית, אפשרות לשילוב חומרי גלם נוספים כמו עץ ומגוון שיטות התקנה. כך למשל, ניתן לבחור מעקה עם זכוכית שקופה קליר, זכוכית חלבית אטומה, זכוכית צבעונית וכדומה. כמו כן ניתן לעצב את המעקה עם זוויות ישרות ומעוגלות, בקו אחיד ונקי או עם הרבה פיתולים ועיטורים ועוד.

ראו גם: דלתות הזזה מעוצבות

מרחב פתוח ואוורירי

יתרון אסטטי נוסף של מעקות זכוכית הינו בשקיפות והאווריריות שלהם. כך ניתן להתקין מעקה ולתחום אזורים מבלי להכביד על המרחב, עם שמירה על תחושה פתוחה ואוורירית של החלל. כמו כן שקיפות הזכוכית מאפשרת מעבר של אור והשתקפות של הנראה בצידו בשני של המעקה באופן השומר על קשר ויזואלי בין מרחבים.

שלל אפשרויות התקנה של מעקות זכוכית לבית

התקנת מעקות זכוכית לבית מתאימה לשורה אורכה של צרכים ומטרות. בין היתר מעקה זכוכית ניתן להתקין במרפסות, על הגג, למדרגות, סביב בריכת שחייה, להפרדת מפלסים ועוד. מבחר זה של יישומים יאפשר לכם לעצב את הבית עם מראה אחיד של מעקות, החוזר על עצמו בחללים שונים ובכך תורם לחזות מרשימה של המרחב שהינה עכשווית והרמונית.

ראו גם: סגירת מרפסת בזכוכית

חוזק, עמידות ותחזוקה

מעקה זכוכית לבית הינו פריט חזק ועמיד ששומר לאורך זמן על חזותו המקורית, ללא עיוותים ושינויים בצורתו. בנוסף מעקות זכוכית כמעט ואינם נדרשים בתחזוקה וקל לנקותם באמצעות מטלית לחה.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!