למה דווקא דלת הזזה מזכוכית חלבית ב-2020?

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

אתם בוודאי יודעים ששוק דלתות הפנים והחוץ הוא עולם ומלואו של אפשרויות מבחינת חומרי הגלם, העיצובים, הטכנולוגיות, השיטות, הגוונים ועוד. אחת האופציות הפופולאריות שרבים בוחרים בהן היא דלת הזזה מזכוכית חלבית, אך מדוע? מה היתרונות של דלת כזו ומהי בכלל זכוכית חלבית? על כך בשורות הבאות.

בבואכם לבחור דלתות פנים לבית או למשרד תתקלו עד מהרה במבחר עצום של אפשרויות. מצד אחד, זוהי בשורה טובה עבור חופש ומרחב הבחירה שלכם, אך מצד שני השפע גם יכול לבלבל. אז כדי להתחיל ולעשות סדר בנושא נתמקד כעת באחד מסוגי הדלתות הנפוצים ביותר, הוא דלתות ההזזה, ונסביר גם מהי זכוכית חלבית.

תיקון אלומיניום ב{HEBROW}

דלת הזזה מזכוכית חלבית – את מה היא מזיזה?

כאשר מדברים על דלת הזזה מזכוכית חלבית יש לחלק את המונח לשניים, והראשון הוא הזזה. כולם מכירים את דלתות הפנים הנפוצות שעובדות עם צירים ונפתחות פנימה והחוצה, אולם דלת הזזה אינה בעלת צירים. היא נעה על פני מסילה נסתרת או גלויה שנמצאת בחלקה העליון, כך שהיא נפתחת ונסגרת באופן אופקי.

כך נוצר פתרון מצוין שהיתרון הבולט ביותר שלו הוא חיסכון במקום, כלומר הדלת שנפתחת במקביל לקיר אינה תופסת מקום במרחב כאשר היא נפתחת. לכן, היא מתאימה מאוד לחללים שרוצים לשמר בהם תחושה יותר גדולה, ולא להקטינם עוד יותר. כמו כן, הדלתות הללו נפוצות מאוד בבתים ומשרדים שרוצים ליצור בהם הפרדה בין חללים, למשל חדר ישיבות ומשרדים, או בין המטבח לסלון.

מה זה זכוכית חלבית?

דלתות הזזה יכולות להיות עשויות מקשת רחבה של חומרים, וכן מסוגים שונים של זכוכיות. אחד מהם הוא הזכוכית החלבית שנקראת כך משום המראה הלבנבן שלה. מדוע בכלל צריך זכוכית כזו? מפני שלעיתים קרובות אנשים ובעלי משרדים מעוניינים בדלת זכוכית המשדרת את המודרניות, היוקרה והניקיון המבוקשים, אך מצד שני מעניקה מידה רבה יותר של פרטיות. כלומר, מלבד הבידוד האקוסטי שהזכוכית מספקת, רוצים לקבל גם פרטיות ויזואלית, אך באותה עת רוצים גם לאפשר חדירה של אור טבעי או אחר דרך הדלת.

את הזכוכית החלבית ניתן לייצר במספר שיטות, למשל על ידי צריבה בחומצה המעניקה לדלת מראה אלגנטי, או בעזרת התזת חול היוצרת למעשה זכוכית שרוטה מאוד. ישנן גם שיטות נוספות וכל אחת מהן יוצרת זכוכית חלבית מעט שונה ביכולותיה, למשל בכמות האור שיכולה לעבור דרך הדלת, ברמת הסינון של קרינת השמש, במידת החוזק והעמידות, במידת הבידוד האקוסטי וכן הלאה.

ראו גם: חלון עם תריס פנימי מחיר

אז מתי כדאי לבחור דלת הזזה מזכוכית חלבית?

דלת הזזה מזכוכית חלבית היא הבחירה הנכונה למי שמעוניין להפריד בין חללים בדרך פשוטה ונוחה לתפעול, וכזו שאינה תופסת מקום במרחב בעת שהדלת פתוחה. בתוך כך, היא מתאימה למי שרוצה לשוות לביתו או למשרדו חזות מודרנית ונקייה של זכוכית, אך עדיין ליהנות ממידה רבה של פרטיות בחללים השונים, ומאפשרות לחדירת אור.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!