התקנת חלונות אלומיניום

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

 

כולנו זוכרים את חלונות העץ שהיו פופולאריים לפני שנים ארוכות בבתים רבים ברחבי בארץ. חלונות אלו הותקנו במקומות רבים והיו להם חסרונות רבים כמו בעיות של אטימה, עמידות וגם בפן העיצובי. כיום ניתן לבצע התקנת חלונות אלומיניום שמהווים פתרון ארוך טווח, קלים להתקנה ואפשר להתאים אותם לכל פתח, דלת או חלון. האלומיניום הפך למבוקש מאוד בקרב בעלי מקצוע בתחום ההתקנות וישנם כמה סיבות לכך. ראשית, מדובר על חומר חזק מאוד וקל שאינו מחליד ומחזיק מעמד שנים רבות מבלי להזדקק לתיקונים או החלפה, החומר גם מספק מבחינה עיצובית וקיים בצבעים שונים ומגוונים ומעצבי פנים רבים ימליצו לכם לבחור בפרופיל אלומיניום על פני כל חומר אחר.

התקנת חלונות אלומיניום – מה זה אומר?

ככל שמדובר על התקנת חלונות אלומיניום  הכוונה היא לחלונות שהמסגרת שלהם עשויה מתכת מסוג אלומיניום והם נחשבים לנפוצים ביותר בעולם הבניה והגימור הסופי. כל חלון כזה יהיה מן הסתם הרבה יותר עמיד, יספק אטימה מקסימלית ויבודד מפני רעשים גם כאשר מדובר על רעש חזק במיוחד. העמידות של החומר בפני חלודה הופכת אותו ליעיל מאוד שכן חלק גדול מהמסגרת ממוקם מחוץ לבית וחשוף לפגעי מזג האוויר, גשם, רוחות ושמש. חלון אלומיניום בניגוד לחלונות אחרים אינו זקוק לתחזוקה שוטפת ואין כל צורך לצבוע אותו או לבצע פעולה כל שהיא, נוח מאוד לעבוד אתו והוא קל לעיבוד ויצירת צורות חדשות כך שאפשר להתאים אותו במדויק לבית שלכם.

בוחרים את חלונות האלומיניום

בחירת החלון תיעשה תוך התחשבות בכמה פרמטרים שיעזרו לנו להגיע לתוצאה הטובה ביותר וזאת עוד לפני שפניו למתקין מורשה שיבצע בעבורנו את העבודה.

  • ראשית יש לבחור את סוג חלון האלומיניום שאותו נרצה להתקין. ישנם סוגים רבים וכדאי להתייעץ עם אנשים שמבינים בתחום זה.
  • בנוסף יהיה עלינו לבחור גם את הפרופיל של החלון כלומר המסגרת שלו, זו שתחזיק אותו במקום ותשמש גם כפריט עיצובי.
  • הגורם השלישי לבחירת התקנת חלונות אלומיניום הוא סוג הזכוכית שמרכיבה את החלון, ישנן סוגים שונים במידות ועובי שכל אחד מהם יספק לכם תוצאה אחרת. גם מידת השקיפות והחוזק היא שונה מחלון לחלון וכדאי לבחור בזכוכית שלא מתנפצת בקלות ובטוחה לשימוש.

כל אחד מן הגורמים הללו מספק שלל אפשרויות בשוק והבחירה שלכם תלויה בעיקר בטעם האישי וכמובן בצרכים האישיים שלכם בכל מה שנוגע לתפקוד החלון.

כמה זה עולה ואילו סוגים קיימים

טווח המחירים של התקנת חלונות אלומיניום הינו רחב מאוד ומומלץ לבצע סוג של סקר שוק ולהגיע למחירים המשתלמים ביותר שקיימים. חלון אלומיניום להזזה שנע על גבי מסילה הוא בעל יתרון מבחינת מקום אך אי אפשר לפתוח אותו באופן מלא. הוא בטיחותי ומתאים לילדים. החלון נכנס לסוג של כיס בתוך הקיר מה שמהווה ניצול מעולה של שטח. חלון אשר נפתח על גבי ציר מתאים בעיקר לפתחים לא גדולים וניתן להתקין חלון כזה עד לגודל של 80 ס"מ. הוא קל לניקוי אך גוזל מעט מקום. חלון עם פתיחת קיפ הינו בעל ציר כאשר החלון נפתח בשיפוע והוא מוגבל בפתיחה. חלון זה מתאים לחדרי אמבטיה ושירותים שכן הוא מאפשר כניסה של אוויר אך מונע מאנשים להציץ אל תוך החדר.

התקנת חלונות אלומיניום

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סגר לחלון אלומיניום
סגר לחלון אלומיניום

כמעט בכל חלון היום נוכל למצוא סגר. לסגר יש תפקיד בסיסי והוא לתת מענה בטיחותי, הן מבחינת פריצות והן מבחינת

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים חלונות אלומיניום כוללים זיגוג כפול וסורגים איכותיים לכל אורך החלונות, שמספקים קסם עיצובי מבלי לפגוע בנופים

זכוכית מרפסת
מדריך גדרות אלומיניום זולים

אין ספק שגדרות אלומיניום מספקות מענה מצוין לבעליהן, הן ברמת הפרטיות, הן ברמת העמידות והן בסוגיות של עיצוב ויופי. אמנם

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!