מנעול לדלת הזזה אלומיניום

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

מנעול לדלת הזזה אלומיניוםיש מגוון אפשרויות למיגון דלתות, גובה המיגון משתנה בהתאם לסוג הדלת ובהתאם לבחירה של הלקוח. היום יש הרבה יותר מודעות סביב אפשרויות ההגנה והחשיבות שלהן. על פי סטטיסטיקה, יש למעלה מ-20,000 ניסיונות פריצה בארץ מדי שנה. ריכזנו לפניכם את כל המידע על מנעול לדלת הזזה אלומיניום. 

 

מהי דלת הזזה?

הבחירה בין דלת רגילה לדלת הזזה יכולה להיות בחירה עיצובית, חיסכון במקום או כל סיבה אחרת. גם כאשר מדובר על דלת הזזה יש לקחת בחשבון את כל אמצעי ההגנה האפשריים. בבתים ישנים נמצא דלתות הזזה מעץ, שנחשבות לדלתות פחות בטיחותיות. דלת הזזה שונה מדלת רגילה, היא אמורה להחליק לאורך הקיר ובכך לא תופסת שטח רחב. דלת הזזה נעה על גבי מסילה, לרוב מגלגלי פלסטיק ונעה על גבי מסילה עליונה ממתכת. יש סוגים שונים של דלתות הזזה, חלקן דלתות נגררות, חלקן מסוג כיס – נסביר על ההבדלים בכמה מילים.

  • דלת הזזה כיס – מדובר על דלת שנחשבת ליותר מתוחכמת ויותר מורכבת להתקנה. המסילה עליה דיברנו שמאופיינת על דלתות הזזה נמצאת בתוך הקיר, והיא אטומה. בעת פתיחת דלת הזזה מסוג כיס, הדלת "נבלעת" בתוך הקיר ולכן יש לא מעט שיקולים שיש לקחת בחשבון בזמן ההתקנה. יש לתכנן היטב על התקנה מסוג זה, נדרש קיר חלול עם מספיק מקום לגודל הדלת, היא יותר יקרה להתקנה וחשוב לבחור בחומר גלם שאינו מתעבה כמו עץ, אלא אלומיניום.
  • דלת הזזה נגררת – זאת דלת סטנדרטית מסוג הזזה, היא הנפוצה ביותר. היא יושבת על גבי מסילה עליונה שמותקנת על הקיר, ונפתחת ונסגרת לאורך הקיר. היא נחשבת לדלת חסכונית ופשוטה להתקנה.

מה זה מנעול לדלת הזזה אלומיניום?

חשוב לדעת, מכיוון שמדובר לרוב על דלתות פנים, רובן אינן עם מנגנון נעילה. כלומר, ניתן לנעול את הדלת רק באמצעות וו מיוחד שתופס את לשונית הקיר. הנעילה הזאת אינה מספקת בפני פריצות, אם זה מה שאתם מחפשים. אפשר לראות לא מעט מקומות שדלת ההזזה היא למעשה מה שמבדיל בין הפורץ לבית כאשר הוא רוצה לפרוץ דרך המרפסת. בכל מקרה בו אתם רוצים לאבטח את הנעילה, עליכם יהיה להתקין מנעול לדלת הזזה אלומיניום. מדובר על מנעול חזק שיכול למנוע פריצות, אבל יש לקחת בחשבון גם את סוג הדלת. דלתות עץ נחשבות להרבה יותר נוחות לפורצים לעומת סוגים אחרים. 

קיימים סוגים שונים של מנעולים לדלתות הזזה, כאשר הפופולרי מבניהם הוא מנעול שמותקן דווקא בחלקה התחתון של הדלת. ישנו מנעול חזיתי או צדדי לדלת, הוא מאפשר נעילה מקסימלית בה לא ניתן להזיז את הדלת ממקומה. בשביל לבצע את ההתקנה יש להתקין סגר פין חזיתי או צידי, הם מנעולים עשויים אלומיניום ומתאימים לכל סוגי הדלתות. המנעול מתחבר לצד הדלת, והפין עובר דרך המנעול והמסגרות. חייבת להיות חפיפה מלאה של המסגרות, אך הנעילה לא תתבצע בצורה מקצועית.

ישנם סוגים שונים של מנעול לדלתות הזזה מאלומיניום: סגר ביונט, מנעול חשמלי, מנעול מכני, מנעול תפוס פנוי, מנעול לשון נופלת, מנעול בירד, מנעול ייל ומנעול S. כדי לבחור את המנעול הטוב ביותר יש להתאים את המנעול ביחס לדלת שלכם, בהתאם לסוג הדלת ובהתאם לרמת האבטחה שאתם רוצים. לדוגמא, מנעול ביונט נחשב למנעול ביניים. אם נבחר נרצה מנעול יותר מאובטח, הבחירה הנכונה תהיה מנעול צילינדר מאלומיניום או מנעול חשמלי לדלת הזזה. 

כמה עולה מנעול לדלת הזזה אלומיניום? 

ריכזנו עבורכם את המחיר של כל אחד מסוגי המנעולים שציינו, חשוב להדגיש שהמחירים עשויים להשתנות ואינם כוללים התקנה. כדי לבחור את המנעול הטוב ביותר אנחנו ממליצים לכם להתייעץ עם בעל מקצוע ולקבל את ההצעה הטובה ביותר ביחס לסוג הדלת, חומר הגלם ממנו הדלת עשויה, הקומה בה אתם גרים, רמת האבטחה הנדרשת ועוד דגשים רבים. לפניכם מחירון מנעול לדלת הזזה אלומיניום:

סוג מנעול מחיר
סגר פין חזיתי 45-80 ש"ח (מתאים גם לחלונות)
מנעול בירד  160-200 ש"ח
מנעול ייל 220-250 ש"ח
מנעול S 50-60 ש"ח
מנעול לשון נופלת לצילינדר 50-70 ש"ח
מנעול תפוס פנוי 220-250 ש"ח
מנעול תפוס פנוי מרובע 220-260 ש"ח
מנעול תפוס פנוי פליז 350-370 ש"ח
מנעול צילינדר אלומיניום 280-300 ש"ח
מנעול ביונט 50-100 ש"ח
מנעול מכני/חשמלי 550-650 ש"ח

איך תדעו איזה מנעול לבחור?

בחירת המנעול היא בהתאם לרמת האבטחה הנדרשת. אם אתם גרים בקומה ראשונה ויש לכם מרפסת, כנראה שדלת הזזה היא למעשה "השלב" הראשון של הפורץ להיכנס לבית שלכם. במקרים כאלה, לא היינו רוצים להתפשר על רמת האבטחה ואפילו היינו חושבים על התקנת סורגים. מעבר לכך, כאשר מדובר על דלת פנים אפשר לבחור במנעול פשוט יותר כדי לשמור לאו דווקא על אבטחה, אלא על פרטיות. 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מנעול לדלת הזזה
מנעול לדלת הזזה

בחירת מנעול לדלת הזזה היא ברוב המקרים תהיה במחשבה על נוחות ועיצוב. בדרך כלל, דלתות הזזה לא משמשות אותנו לחללים

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!