קירות זכוכית חיצוניים

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

 

קירות זכוכית חיצונייםקיר זכוכית חיצוני, כשמו כן הוא, הוא המחיצה שמפרידה בין חלל הפנים ובין המרחב החיצוני. תצורת הבנייה המקובלת היא של קירות בטון או בלוקים, שהם קירות אטומים לחלוטין בהם פותחים מפתחי חלונות ליצירת החיבור בין חלל הפנים ובין מרחב החוץ. קיר זכוכית הוא למעשה קיר שמחליף את הקונספט האטום ולמעשה יוצר חיבור מקסימלי בין הפנים והחוץ. קירות זכוכית חיצוניים חייבים כמובן לעמוד בשורה של כללים הנדסיים על מנת שיוכלו למלא את תפקידם בצורה בטוחה ועל כך מספרים לכם בשורות הבאות, המומחים של חברת יורוסטייל.

 

קיר זכוכית חיצוני – כפוף לשלד המבנה

כל מבנה מכל סוג שהוא, מבוסס על שלד המחזיק אותו ומעניק לו את צורתו. השלד הוא החלק במבנה שעליו חלים מרבית הכללים ההנדסיים על מנת להבטיח את יציבותו ואת חוזקו המבני. בשלד טיפוסי, לכל קיר יש חשיבות ומשמעות בהענקת היציבות הכוללת למבנה ולכן כאשר אנו מסירים למעשה קיר בטון ומחליפים אותו בקיר זכוכית שלא באמת יכול לשאת את משקל המבנה, עלינו לתכנן את השלד כך שלא יהיה תלוי בקיר זה. המשמעות של הדברים היא שהמרת קיר רגיל לקיר זכוכית מחייבת שורה של עבודות המיועדות להעניק לשלד חיזוקים אלטרנטיביים ולרוב בלתי אפשרי להחליף את כל הקיר בקיר זכוכית, אלא רק חלק ממנו. מהסיבה הזאת בדיוק, קירות זכוכית חיצוניים הם קירות שלרוב מתוכננים כבר בתכנית הבנייה של המבנה ומהווים חלק ממנו מלכתחילה.

 

קירות זכוכית חיצוניים – היתרונות

קירות זכוכית חיצוניים מציעים כמובן שורה ארוכה של יתרונות, החל בחדירה של אור רב, שיכול להאיר את כל חלל הפנים לאורך מרבית שעות היממה, תחושה של חיבור בלתי אמצעי עם הנוף הסובב אותנו וכמובן אפקט עיצובי מרשים ויוצא דופן שמשנה את כל האווירה בחלל הפנים. יחד עם זאת, לא כל קיר זכוכית יודע להציע את אותו הערך ויש הבדל למשל בין קירות המבוססים על חיבור חלק ובלתי נראה בין כל לוחות הזכוכית ובין קירות המבוססים על שלדת מתכת נראית לעין. בין שתי האפשרויות האלה אין טוב יותר וטוב פחות וזה הכל ענין של טעם ושל אילוצים מבניים. במרבית המקרים, קירות זכוכית חיצוניים מבוססים על שלדת מתכת, לרוב אלומיניום, שבתוכה נתונות הזגוגיות ליצירת רצף הקיר. מודל זה מאפשר שלל עיצובים באמצעות מנחים שונים של פרופילים במידות שונות ובפרופורציות שונות.

אחד הנושאים החשובים ביותר לתת עליו את הדעת בבחירת התקנה של קירות זכוכית חיצוניים הוא הנושא של איטום ושל בידוד תרמי ואקוסטי. הזכוכית היא דקה הרבה יותר מאשר קיר בטון ולכן חשוב לצייד אותה עם טכנולוגיות שישמרו על שלמותה ובטיחותה ושיאפשרו לה לספק את רמת הבידוד והאיטום הנדרשת. בחברת יורוסטייל תוכלו למצוא את כל הפתרונות לבניית קירות זכוכית חיצוניים לבית, למשרד ולבניינים שלמים.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
קירות מסך קבלנים

  קירות מסך הוא תחום הדורש רמת התמחות גבוהה בטכניקה ובפתרונות הקיימים בתחום. קיר מסך הוא למעשה קיר חוץ המהווה

קירות מסך מחיר

  אחד המאפיינים הבולטים של קירות מסך על פני סוגי קירות אחרים הוא העובדה שקירות המסך עומדים בפני עצמם ואינם

קירות מסך אלומיניום

  קיר מסך הוא קיר שמשמש בעיקר לחיפוי חזיתות של מבנים, אך יכול להיות מיושם גם במרחבי פנים. הרעיון המרכזי

קיר זכוכית
קירות זכוכית

  קירות זכוכית הם ללא ספק פריטי עיצוב יוצאי דופן, שיכולים להעניק לכל חלל פנים הרבה אופי וגם לא מעט

זכוכית אמבט
קירות זכוכית למשרדים

  עיצוב ברירת המחדל של משרד מודרני מבוסס כידוע על קירות זכוכית ולא על קירות אטומים. למעשה, משרדים בעלי קירות

קירות מסך אלומיניום
קיר זכוכית לבית פרטי

  ברובם המכריע של המקרים, קירות זכוכית יותקנו במשרדים ופחות בבתים פרטיים ויש לכך סיבה מאוד ברורה וקוראים לה פרטיות.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!