קירות מסך מחיר

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

 

קירות מסך מחיראחד המאפיינים הבולטים של קירות מסך על פני סוגי קירות אחרים הוא העובדה שקירות המסך עומדים בפני עצמם ואינם תלויים בסביבה שלהם. הם לא נדרשים לתמוך בשלד המבנה והם לא נדרשים לתמוך בקירות אליהם הם צמודים כחיפוי, ולכן תאורטית ניתן לייצר אותם ללא חוזק מבני רב כשהדגש הוא על האסתטיקה שלהם. אלא שאף על פי מציאות זו, קירות מסך עדיין חייבים לעמוד בסטנדרטים גבוהים של חוזק מבני, של יציבות מבנית, של בידוד תרמי ואקוסטי ולבסוף גם של אסתטיקה. בהתאם לכך, בבחירת קירות מסך מחיר לא יכול להיות הפרמטר היחיד שאותו אתם בודקים מתוך הנחה ש"מה כבר יכול להיות, הרי מדובר בווילון". ובכן, לא מדובר בווילון ועדיין יכולים להיות פערי איכות משמעותיים בין יצרן ליצרן כפי שמספרים המומחים של חברת יורוסטייל.

 

מדוע חשוב לשים לב למכלול העסקה ולא רק למחיר?

ובכן, בבחירת קירות מסך מחיר הוא רק פרמטר אחד שעליכם לבחון מתוך שורה של פרמטרים חשובים לא פחות. קירות מסך משמשים בעיקר לחיפוי של חזיתות מבנים ובמקרים מסוימים גם לקירות פנים. המדובר למעשה בקירות שמכסים את קירות השלד ולכן קירות המסך אינם נדרשים לעמוד באותם סטנדרטים הנדסיים, שכן כל מה שהם צריכים לעשות זה לתמוך בעצמם ולא מעבר לכך. ויחד עם זאת, קירות מסך הם עדיין קונסטרוקציות גדולות וכבדות שעליהם פועלים כוחות רבים, בעיקר כשהם מותקנים כחזית חיצונית למבנים. עצם העובדה שקירות מסך צריכים לתמוך רק בעצמם, לא אומרת שזאת משימה של מה בכך. קירות מסך מחויבים לעמוד בסטנדרטים הנדסיים גבוהים, גם אם לא אלה שבהם צריכים לעמוד קירות שלד. זה אומר חוזק מבני, בידוד אקוסטי, בידוד תרמי, איטום, יציבות ולבסוף גם אסתטיקה – שורה של פרמטרים שבאמצעותם ניתן ליצור מדרג שלם של איכויות ומחירים.

 

לא היקר ביותר, אבל גם לא הזול ביותר

אחרי שאמרנו את זה, אתם לא צריכים אוטומטית להתחבר לדגמים היקרים יותר מתוך הנחה שהם בהכרח טובים יותר מכל היתר. מצד שני, אתם גם לא רוצים להתחבר לדגמים הזולים ביותר, שבהם דווקא אפשר אכן להניח שחבילת הערך שניתנת לכם היא נמוכה יותר. על כן, בבחירת קירות מסך מחיר הוא לא הפרמטר שאמור להנחות את תהליך הרכישה, אלא רק להכריע אותה. לאורך כל התהליך אתם רוצים לבחון סוגיות של התאמה אסתטית ועיצובית, איכות חומרים, איכות עבודה, חוזק מבני, רמת איטום ובידוד וכן הלאה. לאחר שמצאתם מספר דגמים שעומדים בקריטריונים המבניים והעיצוביים הללו, תוכלו לבצע השוואת מחירים בין כמה גורמים כדי לאתר את ההצעה שמעניקה לכם את האיזון הטוב ביותר בין איכות ובין מחיר. חברת יורוסטייל מתמחה בייצור קירות מסך במגוון רחב של דגמים ואפשרויות, ומתמחה גם במחירים אטרקטיביים עבור כל דגם.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
קירות מסך קבלנים

  קירות מסך הוא תחום הדורש רמת התמחות גבוהה בטכניקה ובפתרונות הקיימים בתחום. קיר מסך הוא למעשה קיר חוץ המהווה

קירות מסך אלומיניום

  קיר מסך הוא קיר שמשמש בעיקר לחיפוי חזיתות של מבנים, אך יכול להיות מיושם גם במרחבי פנים. הרעיון המרכזי

קיר זכוכית
קירות זכוכית

  קירות זכוכית הם ללא ספק פריטי עיצוב יוצאי דופן, שיכולים להעניק לכל חלל פנים הרבה אופי וגם לא מעט

זכוכית אמבט
קירות זכוכית למשרדים

  עיצוב ברירת המחדל של משרד מודרני מבוסס כידוע על קירות זכוכית ולא על קירות אטומים. למעשה, משרדים בעלי קירות

חלונות אלומיניום ב{HEBROW}
קירות זכוכית חיצוניים

  קיר זכוכית חיצוני, כשמו כן הוא, הוא המחיצה שמפרידה בין חלל הפנים ובין המרחב החיצוני. תצורת הבנייה המקובלת היא

קירות מסך אלומיניום
קיר זכוכית לבית פרטי

  ברובם המכריע של המקרים, קירות זכוכית יותקנו במשרדים ופחות בבתים פרטיים ויש לכך סיבה מאוד ברורה וקוראים לה פרטיות.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!