קיר זכוכית חיצוני מחיר

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

 

קיר זכוכית חיצוני מחירעל התמחור של קיר זכוכית חיצוני אפשר ללמוד הרבה מחלונות ומדלתות זכוכית שגם הם, במובן מסוים, מהווים מעין קירות חיצוניים עשויים זכוכית. מן הסתם, במקרה של קיר זכוכית חיצוני מחיר הקיר הוא גבוה יותר לאור הדרישות ההנדסיות והיקף העבודה שיש לבצע על מנת להבטיח את מקומו של קיר שלם במקומו בצורה בטוחה ויעילה, אבל פערי המחירים בין האפשרויות הקיימות, דומים מאוד לאלו שחלים גם בתחום החלונות והדלתות, ועל כך מספרים לכם בשורות הבאות המומחים של חברת יורוסטייל.

 

מהו קיר זכוכית חיצוני?

ממש כפי שזה נשמע, קיר זכוכית חיצוני הוא קיר עשוי זכוכית המהווה חלק ממעטפת החוץ של המבנה. בניגוד למשל לקירות פנים מזכוכית המיושמים לצורך יצירת מחיצות בין חללי פנים, קירות חיצוניים מיועדים להפריד בין חלל הפנים של המבנה ובין מרחב החוץ שמקיף אותו. קיר חיצוני, בניגוד לקיר פנימי, אמור לעמוד בעומסים רבים הרבה יותר ובהם עומסים הנובעים מחשיפה קבועה לפגעי מזג האוויר ומפגעים שונים מן החוץ, וכן מעומס משקל המבנה. חשוב לציין בהיבט זה, שקירות זכוכית חיצוניים אינם מהווים חלק משלד המבנה ואינם נדרשים לשאת במשקלו. יחד עם זאת, הם בהחלט נדרשים לעמוד בעומסים שיכולים לנבוע בעקבות תזוזות קרקע ותזוזות מיקרוסקופיות של המבנה כתוצאה מלחצים חיצוניים שונים.

 

כמה עולה קיר חיצוני מזכוכית?

ובכן, כפי שאמרנו קודם לכן, במקרה של קיר זכוכית חיצוני מחיר הקיר נבדל זה מזה בדומה למחירי חלונות ודלתות מזכוכית, בעיקר בהתאם לסוג הזכוכית ולסוג הקונסטרוקציה שבתוכה היא נתונה. הזכוכית המקובלת ביותר היא זכוכית טריפלקס שעשויה משתי זגוגיות כפולות וביניהן יריעה פולימרית עבה שגם עוטפת אותן והופכת את כל המכלול ללוח זכוכית אחד ואחיד. אפשרות שניה היא זכוכית בידודית שבנויה בצורה דומה מאוד לזכוכית הטריפלקס, אלא שבין הזגוגיות מחליפה חלל של אוויר את היריעה הפולימרית. שכבת אוויר זו מיועדת לשמש כשכבת בידוד חזקה מאוד. אחרי שאמרנו את זה, במקרה של קיר זכוכית חיצוני מחיר הקיר יהיה גבוה יותר מכל חלון או דלת זכוכית, פשוט מכיוון שנהוג להשתמש בדרך כלל בזגוגיות עבות יותר ובכמות גדולה יותר של זגוגיות על מנת להעניק לקיר את החוזק המבני הנדרש לו. זאת כמובן בנוסף לתוספת המחיר הנובעת משטח הקיר הגדול יותר מכל חלון וכל דלת ומורכבות הטכנית של בניית הקיר.

המחיר לקיר זכוכית חיצוני נתון בדרך כלל בשקלים למטר רבוע ואין שום מספר שבו אנחנו יכולים לנקוב כעת בכדי לסייע לכם לקבל החלטה. החלטה תוכלו לקבל אך ורק על סמך מידע קונקרטי ולשם כך יש לפנות לספקים שונים של קירות זכוכית חיצוניים ולבקש הצעת מחיר. חברת יורוסטייל היא אחת האפשרויות היותר אטרקטיביות בתחום זה, בהיותה אחת החברות המובילות בישראל בתחום.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
קירות מסך קבלנים

  קירות מסך הוא תחום הדורש רמת התמחות גבוהה בטכניקה ובפתרונות הקיימים בתחום. קיר מסך הוא למעשה קיר חוץ המהווה

קירות מסך מחיר

  אחד המאפיינים הבולטים של קירות מסך על פני סוגי קירות אחרים הוא העובדה שקירות המסך עומדים בפני עצמם ואינם

קירות מסך אלומיניום

  קיר מסך הוא קיר שמשמש בעיקר לחיפוי חזיתות של מבנים, אך יכול להיות מיושם גם במרחבי פנים. הרעיון המרכזי

קיר זכוכית
קירות זכוכית

  קירות זכוכית הם ללא ספק פריטי עיצוב יוצאי דופן, שיכולים להעניק לכל חלל פנים הרבה אופי וגם לא מעט

זכוכית אמבט
קירות זכוכית למשרדים

  עיצוב ברירת המחדל של משרד מודרני מבוסס כידוע על קירות זכוכית ולא על קירות אטומים. למעשה, משרדים בעלי קירות

חלונות אלומיניום ב{HEBROW}
קירות זכוכית חיצוניים

  קיר זכוכית חיצוני, כשמו כן הוא, הוא המחיצה שמפרידה בין חלל הפנים ובין המרחב החיצוני. תצורת הבנייה המקובלת היא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!