קירות מסך אלומיניום

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

 

קירות מסך אלומיניוםקיר מסך הוא קיר שמשמש בעיקר לחיפוי חזיתות של מבנים, אך יכול להיות מיושם גם במרחבי פנים. הרעיון המרכזי של קיר מסך הוא שהוא לא נושא משקל של אף רכיב אחר במבנה, הוא למהווה תמיכה לקירות או לחלקי מבנה אחרים אלא עומד בפני עצמו ונועד רק כדי לספק בידוד תרמי ואקוסטי ובכדי ליצור את האווירה ואת העיצוב המבוקש בחלל או בחזית המבנה. בהתאם לכך, קירות מסך יכולים להיות מיוצרים מחומרים קלי משקל ושאינם צריכים להציג חוזק מבני רב. בין הדגמים המקובלים והפופולאריים ביותר בתחום זה אפשר למצוא קירות מסך אלומיניום, המבוססים על מסגרות אלומיניום אותן ניתן ליישם בשלל תצורות וגדלים בשילוב זכוכית, ועל כך מספרים לכם בשורות הבאות, המומחים של יורוסטייל המתמחה בייצור קירות מסך.

 

קירות מסך אלומיניום – איפה אפשר לראות אותם?

מן הסתם, אתם לבטח מכירים את אותם גורדי שחקים ומגדלי משרדים בעלי חזית הנראית כמו קיר זכוכית אחד גדול, לעיתים כהה יותר ולעיתים כהה פחות. אלו הם למעשה קירות מסך אלומיניום שהדבר היחיד שהם צריכים לאחוז הוא את עצמם ואת הזכוכית המותקנת בהם. קירות אלה אינם מהווים חלק משלד המבנה ולכן אינם כפופים לשיקולים הנדסיים של תמיכה במבנה. קירות אלה משמשים בעיקר לחיפוי של קירות קיימים ובמבנים רבים ניתן לזהות אפילו מרווח בין קיר השלד הפנימי, שיכול גם הוא להיות עשוי זכוכית, ובין קיר המסך החיצוני שפונה כלפי חוץ. התפקיד המרכזי של קירות מסך אלומיניום ובכלל הוא לספק שכבה נוספת של בידוד אקוסטי ותרמי וכן ליצור את העיצוב של חזית המבנה.

 

האם ניתן ליישם קירות מסך אלומיניום גם בחללי פנים?

התשובה היא בהחלט כן, אם כי השימוש בפורמט זה הוא פחות בהרבה וכך גם ההיגיון ביישום שלו. בחללי פנים נהוג להשתמש בקירות מסך לצורך חיפוי של קירות זכוכית קיימים המחלקים את המשרד לחללים נפרדים. כך למשל, אם יש לכם קיר זכוכית ואתם רוצים לשנות את עיצוב המשרד, אתם לא צריכים להחליף את כל קירות הזכוכית, אלא רק להוסיף להם קירות מסך אלומיניום. לחילופין, תוכלו מלכתחילה לתכנן את המשרד שלכם עם קירות זכוכית שיוצרים את ההפרדה המרכזית בין החללים השונים ולהציב לצד כל קיר כזה קיר מסך שיעניק לו את האופי העיצובי המרכזי שלו, כמו גם תכונות נוספות כמו הפחתה במידת השקיפות והגברת הבידוד האקוסטי בין החללים.

בחברת יורוסטייל תוכלו לקבל את כל המידע הדרוש לכם בכדי לבחון את האפשרות של התקנת קירות מסך אלומיניום בחזית המבנה שלכם או בתוכו, וכן להתרשם ממגוון דגמים המוצעים לכם ישירות מן המדף ומהאופציה להזמנת קירות מסך בהתאמה אישית מלאה על פי ההעדפות שלכם, הן בליווי עיצובי של אנשי המקצוע של יורוסטייל והן בליווי של אנשי עיצוב מטעמכם.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
קירות מסך קבלנים

  קירות מסך הוא תחום הדורש רמת התמחות גבוהה בטכניקה ובפתרונות הקיימים בתחום. קיר מסך הוא למעשה קיר חוץ המהווה

קירות מסך מחיר

  אחד המאפיינים הבולטים של קירות מסך על פני סוגי קירות אחרים הוא העובדה שקירות המסך עומדים בפני עצמם ואינם

קיר זכוכית
קירות זכוכית

  קירות זכוכית הם ללא ספק פריטי עיצוב יוצאי דופן, שיכולים להעניק לכל חלל פנים הרבה אופי וגם לא מעט

זכוכית אמבט
קירות זכוכית למשרדים

  עיצוב ברירת המחדל של משרד מודרני מבוסס כידוע על קירות זכוכית ולא על קירות אטומים. למעשה, משרדים בעלי קירות

חלונות אלומיניום ב{HEBROW}
קירות זכוכית חיצוניים

  קיר זכוכית חיצוני, כשמו כן הוא, הוא המחיצה שמפרידה בין חלל הפנים ובין המרחב החיצוני. תצורת הבנייה המקובלת היא

קירות מסך אלומיניום
קיר זכוכית לבית פרטי

  ברובם המכריע של המקרים, קירות זכוכית יותקנו במשרדים ופחות בבתים פרטיים ויש לכך סיבה מאוד ברורה וקוראים לה פרטיות.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!