קיר זכוכית לבית פרטי

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

 

קיר זכוכית לבית פרטיברובם המכריע של המקרים, קירות זכוכית יותקנו במשרדים ופחות בבתים פרטיים ויש לכך סיבה מאוד ברורה וקוראים לה פרטיות. יחד עם זאת, קיר זכוכית לבית פרטי היא בהחלט אפשרות קיימת והיא לא חייבת להיות מיושמת בכל רחבי הבית בכדי להפריד בין החדרים השונים. ניתן להשתמש בקיר זכוכית גם לצרכים דקורטיביים נטו וגם לצורך הפרדה בין חללים פנימיים בחלקי הבית בהם אין משמעות רבה לנושא הפרטיות. על האפשרות של התקנת קיר זכוכית בביתכם, מספרים לכם בשורות הבאות המומחים של חברת יורוסטייל.

 

האם קיר זכוכית לבית פרטי מתאים בכלל לבית פרטי?

ובכן, התקנת קיר זכוכית לבית פרטי היא לא פרקטיקה נהוגה או שכיחה או משהו שאפילו קרוב לזה. הסיבה לכך היא די ברורה וקוראים לה פרטיות. בבית פרטי, חשוב לנו מאוד לאפשר לכל אחד מבני הבית ליהנות מפרטיות מלאה כאשר הוא בוחר בכך. פרטיות זו לבטח נדרשת בחדר השירותים והמקלחת, אך היא נחוצה לא פחות גם כאשר אנו שוהים בחדר הפרטי שלנו. מגורים בבית בו כל הקירות שקופים וכולם רואים את כולם בכל עת, הם לא מגורים שמישהו היה רוצה לחוות וזאת הסיבה שבגינה היישום של קירות זכוכית בבתים פרטיים אינו שכיח. יחד עם זאת, קיר זכוכית בהחלט יכול להיות מאוד שימושי בבתים פרטיים.

 

קירות זכוכית לבית פרטי כאמצעי דקורטיבי

המקרה היחיד בו ניתן לחשוב על התקנת קיר זכוכית לבית פרטי כאופציה המועדפת הוא המקרה בו יש לכך יתרונות דקורטיביים על פני קיר אטום. כך למשל, אפשר להתקין קיר זכוכית במרווח שבין הסלון ובין המטבח או בין הסלון ופינת האוכל. באזורים אלה של הבית אין שום משמעות לנושא הפרטיות וקיר זכוכית יכול ליצור סביבת עיצוב מיוחדת שגם מאפשרת הפרדה מסוימת, לא מלאה, בין החללים השונים. הפרדה כזאת נדרשת בבתים רבים, אך מאחר ובאותם בתים רוצים לשמור על תחושת המרחב, לרוב נמנעים בעלי הבתים מבניית מחיצות פנים ומשאירים את כל חלל הסלון, פינת האוכל והמטבח, פתוח לגמרי. במקרה זה קירות זכוכית יכולים לספק הפרדה נהדרת בין החללים מבלי לפגוע בתחושת המרחב כאמור.

 

מי מבצע קירות זכוכית לבתים פרטיים?

ובכן, ישנה שורה של גופים מקצועיים העוסקים בתכנון, עיצוב, ייצור והתקנה של קירות זכוכית למשרדים, בניינים משותפים ובתים פרטיים ומכל אחד מהם תוכלו להזמין קיר זכוכית לבית פרטי. כמו בכל שירות שאתם מזמינים מאיש מקצוע, גם במקרה הזה יהיה עליכם לבחון את הרמה המקצועית, את רמת המחירים של קירות זכוכית ואת מגוון האפשרויות שמציע לכם הספק בהתאם להעדפות שלכם. בחברת יורוסטייל תוכלו להזמין מגוון רחב מאוד של דגמי קירות זכוכית, ובכלל זה דגמים ייעודיים לבתים פרטיים, עם שלד אלומיניום או בלעדיו, בכל גודל ובשלל תצורות ומפרטים טכניים לבחירתכם.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
קירות מסך קבלנים

  קירות מסך הוא תחום הדורש רמת התמחות גבוהה בטכניקה ובפתרונות הקיימים בתחום. קיר מסך הוא למעשה קיר חוץ המהווה

קירות מסך מחיר

  אחד המאפיינים הבולטים של קירות מסך על פני סוגי קירות אחרים הוא העובדה שקירות המסך עומדים בפני עצמם ואינם

קירות מסך אלומיניום

  קיר מסך הוא קיר שמשמש בעיקר לחיפוי חזיתות של מבנים, אך יכול להיות מיושם גם במרחבי פנים. הרעיון המרכזי

קיר זכוכית
קירות זכוכית

  קירות זכוכית הם ללא ספק פריטי עיצוב יוצאי דופן, שיכולים להעניק לכל חלל פנים הרבה אופי וגם לא מעט

זכוכית אמבט
קירות זכוכית למשרדים

  עיצוב ברירת המחדל של משרד מודרני מבוסס כידוע על קירות זכוכית ולא על קירות אטומים. למעשה, משרדים בעלי קירות

חלונות אלומיניום ב{HEBROW}
קירות זכוכית חיצוניים

  קיר זכוכית חיצוני, כשמו כן הוא, הוא המחיצה שמפרידה בין חלל הפנים ובין המרחב החיצוני. תצורת הבנייה המקובלת היא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!