תיקון ברז דולף בתהליך פשוט להארכת חיי הברז וחיסכון משמעותי בחשבונות המים

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

תיקון ברז דולף בתהליך פשוט להארכת חיי הברז וחיסכון משמעותי בחשבונות המים

ברז במטבח או בחדר האמבטיה פועל כמו סכר קטן שמעכב זרם מים בלחץ עד להפעלת הידית. בעיקרון, הברזים בבית שלנו משמשים אותנו למגוון רחב של פעולות כמו שטיפת פנים בכל בוקר, שטיפת ידיים בכל פעם שהיינו בחוץ או בשירותים, שטיפה של ירקות, צחצוח שיניים ויש אפילו מאיתנו ששותים את מי הברז. ברז ממוצע מחזיק מעמד כ-15 שנים, אבל לפני פרק זמן זה הוא עשוי להתחיל לדלוף, בין מהזרבובית או מהבסיס, ולכן חשוב שאיש מקצוע יבצע תיקון ברז דולף לפני שהנזק יתפשט. אם יש לכם בעיה בברז, תקלה או דליפה, כנראה שאתם צריכים חברת אינסטלציה מומחה לתיקון הבעיה. תיקון ברז דולף צריך להתבצע מיד עם דליפת הברז. עצירת הטפטוף בהקדם האפשרי חוסכת כסף ומשאבים.

תיקון ברז דולף הוא פרויקט אינסטלציה פשוט, אבל מצריך גישה מקצועית

השלב הראשון של תיקון ברז דולף כולל הכנת הברז והכיור, וסגירת הברז הראשי, ואז יש לסגור את הניקוז. אם אין מכסה ניקוז טוב, פשוט מניחים מגבת מטבח מעל הניקוז על מנת למנוע נפילה של חלקים קטנים.

תיקון ברז דולף הוא פרויקט אינסטלציה פשוט יחסית, אבל חשוב להזמין שירות של איש מקצוע מומחה, שידע להתאים את שיטת התיקון לסוג הברז.

הסרת המכסה מהידית

תיקון ברז דולף מצריך גישה לרכיבים הפנימיים של הברז, ולכן יש להסיר את המכסה הדקורטיבי מהחלק העליון של הידית. יש לוודא שהניקוז סגור, ולחפש עיגול קטן בחלק העליון של הידית. מומלץ להשתמש במברג שטוח כדי להרים בעדינות את המכסה הדקורטיבי ולחשוף את ראש הברגים שמתחתיו.

בהמשך כדאי למקם את החלקים בסדר ההסרה כך שהם יהיו מאורגנים בסדר הנכון כשיהיה צורך להתקין מחדש את החלקים.

הסרת הידית

יש לבדוק את סוג הבורג שמאבטח את הידית ולהשתמש במברג תואם כדי לשחרר את הברגים הסטנדרטיים, אבל לעתים ידית הברז מאובטחת באמצעות בורג משושה, כך שיהיה צורך להכין מפתח שיניים או מברג משושה אם זה המצב.

כשברגים אלה מוסרים, הידית אמור להיות מוסרת בקלות. אבל אם נראה שהברגים או הידיות נתפסים, מומלץ להתייעץ עם מומחה תיקון ברז דולף, שבקיא בשימוש בשמנים חודרים על מנת לסייע בשחרור האביזרים, לתקן את הדליפה, ולהרכיב את הברז מחדש.

המחיר הממוצע שאיש מקצוע בתחום השרברבות גובה על תיקון ברז דולף או חיזוקו עומד על 325 ₪, בהתאם לסוג הברז ומורכבות העבודה.

יש סיכוי שעם קצת סבלנות, קריאת ידע מקצועי ברשת האינטרנט ואולי אפילו צפייה של סרטון אחד או שניים, תוכלו לטפל בבעיה בעצמכם, לחסוך הזמנה של בעל מקצוע,  להוזיל עלויות וכמובן להחזיר את השימוש בברז כמה שיותר מהר.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מה מיוחד בניקוי בלחץ מים?

ניקוי בלחץ מים הוא דרך מצוינת לנקות את הבית או העסק במהירות וביעילות. הוא משתמש בסילוני מים בלחץ גבוה כדי

מהו חיישן תנועה ולמה הוא משמש?

בבריטניה של ימי המהפכה התעשייתית הייתה תנועה שנקראה לודיליסטים ומטרתה הייתה להילחם בטכנולוגיה מכיוון שאנשיה האמינו כי היא גוזלת מהם

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!