כמה עולה ממד נייד?

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו בוקר מזעזע היה הפתיחה למה שחששו מפניו במערכת הביטחון – הסלמה כוללת של מדינות האזור ובהן סוריה, איראן, חיזבאללה בלבנון ואפילו איום ממקור לא צפוי – תימן. אף פעם לא היינו שאננים בישראל, אך המציאות החדשה גרמה לרבים לחשוב על מיגון נוסף לבית ומכאן גם עלתה השאלה כמה עולה ממד נייד והאם אפשר להציב אותו במהירות. בכתבה הבאה נענה על כל השאלות הבוערות בתחום.

מהם טווחי המחירים?

בואו נצלול מיד לשאלה הכי בוערת –מחיר ממד 12 מ"ר? וממה מורכבות העלויות שלו? ובכן, ממד נייד עולה בממוצע 160-170 אלף שקלים. המחיר מורכב מתכנון קונסטרוקציה, אדריכלות, אישור פיקוד העורף, בדיקות מעבדה, הובלה, מנוף, ביסוס בהתאם לגישה ולסוג הקרקע וחיבור לחשמל. כמו כן, יכולות להיות עלויות נוספות, למשל של הוספת חדר שירותים לממד. כיום ניתן להשיג את האישור הדרוש להצבת הממ"ד במהירות ולהוביל להצבתו וחיבורו בפחות מחודש ימים, דבר שיכול להקל על רבים בתקופות לחימה להשיג את ההגנה הדרושה לבית.

האם יש צורך בהיתר בניה?

מקובל לחשוב שכל מבנה שנציב בגינה או בשטח כל שהוא מחייב היתר בניה ואכן כך היה המצב עד לשביעי באוקטובר. עם זאת., יצאה הוראת שעה בעקבות המלחמה והצורך הגדול העולה מן השטח, על פיה ניתן להציב ממד נייד בשטח חצר הבית ובשטחים ציבוריים ללא צורך בקבלת היתר בניה מהרשות המקומית. הדבר חוסך לא מעט זמן, כסף ובירוקרטיה, כל אלה גרמו לרבים לוותר על הרעיון מלכתחילה וכיום רבים מאותם אנשים שלא רצו להציב בשל ההליכים הבירוקרטיים בוחרים שכן לעשות זאת ובמהירות רבה.

מי צריך ממד נייד?

את הממד הנייד צריכים כל אותם האנשים להם אין מרחב מוגן. אלה יכולים להיות אנשים שגרים בבניה פרטית ישנה ואין להם אפילו אזור הכי מוגן שיש על פי הוראות פיקוד העורף, ואלה יכולים להיות אנשים שגרים בבתים עם מרחב הכי מוגן שיש אבל הם מעוניינים במבנה שיספק להם הגנה טובה יותר מהדף, טילים ורסיסים. גם באזורים ציבוריים רבים יש צורך במבנים כאלו, למשל בחופי ים, בשטחים חקלאיים, בשטחי מסחר או באזורים מסוימים ברשויות מקומיות בהם אין מרחבים מוגנים. למרבה הצער, המציאות של ימנו מלמדת שישנו צורך גדול בכך, לכן השאלה כמה עולה ממד נייד הפכה נפוצה כל כך ובקרב רבים. כמו כן, חדר בטוח זה בטחון לכל המשפחה.

מעוניינים לרכוש ממד נייד? פנו אלינו לעוד פרטים עכשיו!

האם הממד הנייד יכול לשמש לדברים נוספים?

הממד הנייד לא חייב להיות רק מבנה המשמש למיגון, מדובר על חדר לכל דבר שניתן לעשות בו שימושים שונים. הממד הנייד אמנם מוצב בחצר, אך אין זה אומר שלא ניתן להפוך אותו לחדר עבודה, חדר משחקים, משרד קטן או אפילו חדר טיפולים. ניתן לעצב אותו, להוסיף לו מזגן וחימום, להכניס אליו ריהוט מותאם שיאפשר שהות ממושכת ונעימה יותר.

כיצד נציב את הממד הנייד?

יש לוודא שפתח הממד הנייד מוצב לאזור הנוח ביותר לכניסה אליו. כשמדובר על שטחים פתוחים יש לבחור באזור המרכזי והנוח ביותר להגעת האנשים ויש גם לדאוג לשילוט מתאים כדי שאנשים ידעו לאן להיכנס עם הישמע ההתראה. כשמדובר על חיבור עם הבית, יש לבצע את חיבור הדלת למיקום הנוח ביותר מבחינה תכנונית ומבחינת גודל הגינה לבית. בסופו של דבר השאלה כמה עולה ממד נייד מסתכמת בכך שמדובר בפתרון הטוב ביותר עבור מי שמעוניינים במיגון אותו ניתן להתקין מהר ובמחיר נמוך יחסית לפתרונות אחרים.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מנעול לויטרינה
מנעול לויטרינה

יש לכם ויטרינה בבית? ויטרינות מתאימות לבתים פרטיים, קומות קרקע עם גינה ואף למרפסות ובניינים. הויטרינה מעניקה למבנה מראה אסתטי,

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!