ממד נייד למכירה

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב הכי מוגן שיש, אנשים עזבו את הבתים בשל כך וכעת, משהבינו שהמלחמה יכולה להיות ממושכת ושיכולים להיות מבצעים ומלחמות לאחריה, ישנו רצון הולך ומתגבר למצוא הגנות שונות לבית. אז מהו ממד נייד למכירה וכיצד בדיוק ניתן להציב אותו בחצר הבית, האם יש דרישה לאישורים ומה צריך לדעת לפני שרוכשים אותו? כל התשובות בהמשך.

מהו ממד נייד ולמי הוא מתאים?

הממ"ד הנייד נקרא גם ממ"ד מוכן, לא מדובר על ממד בהגדרתו כמו שבונים אותו עבור הבית, אך מדובר על שטח מוגן חיצוני שניתן להציב בחצר או בכל מקום אחר על פי הצורך ובחיבור עם הבית והוא מאושר על ידי פיקוד העורף. ממש בדומה לממד שבונים בבית, הקירות והתקרה של הממ"ד הנייד עשויים מבטון בעובי 30 ס"מ וכוללים תכנון קונסטרוקציה, בדיקות מעבדה וחיבור לחשמל. הוא מונע הדף ופגיעה מרסיסים ולמעשה מספק את אותה ההגנה כמו הממד בתוך הבית.

אם אתם מחפשים אחר ממד נייד למכירה כדאי שתדעו שהוא מתאים לכל מקום בו יש שטח מישורי שיכול להכיל את המבנה מבחינת המשקל והגודל. הוא מתאים במיוחד לחצרות בתים פרטיים להם אין מרחב מוגן, למרחב ציבורי פתוח בו אין מרחבים מוגנים, לשטחים חקלאיים ולמבני מסחר ותעשייה פתוחים ועוד.

כמה הוא עולה ומה יכול להשפיע על המחיר?

הממ"ד הנייד שונה מבניית ממ"ד במסגרת הליכי בניה של בית או במהלך שיפוצים. קודם כל כדאי לדעת כי בניית ממד מחייבת היתרים ואישורים, היא מצריכה תכנון מדויק והיא בהלימה עם שיפוצים או בניה של בית. הממ"ד הנייד עולה בין 160 אלף שקלים ל-170 אלף שקלים בממוצע, כאשר המחיר כולל הכול – את תכנון הקונסטרוקציה ואת אישור פיקוד העורף, את בדיקות המעבדה, את הביסוס בהתאם לגישה ולסוג הקרקע ואת החיבור לחשמל.

היכן ואיך ניתן להציב את הממד הנייד?

אם כבר מצאתם ממד נייד למכירה ועכשיו אתם חושבים היכן להציב אותו, כדאי לדעת שהדבר החשוב ביותר הוא שהקרקע תהיה מותאמת לכך. על הקרקע להיות ישרה, לעיתים יהיה צורך לבצע יישור או חיזוק כדי להבטיח שהממ"ד עומד במקום תקני ובטוח. אין להציב אותו על חול, על קרקע שאינה ישרה או על קרקע שאינה יציבה דיו. רצוי להציב את הממ"ד במקום נוח אליו ניתן להגיע במהירות בזמן ההתראה, אם מדובר על שטח ציבורי או שטח חקלאי, רצוי שהממ"ד יהיה במיקום מרכזי שמאפשר הגעה של כמה שיותר אנשים בזמן הקצר ביותר.

האם צריך לכך אישורים?

בעבר ממד נייד למכירה היה מחייב אישורים של הרשות המקומית ואף היתר בניה. עם זאת, הוראת שעה חדשה שיצאה עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל שינתה את כללי המשחק, כיום אין בכך צורך ולמעשה כל מי שמבקש להציב ממ"ד בחצר הבית שלו יכול לעשות זאת במהירות רבה ובחיבור לבית, וללא ההליכים הבירוקרטיים המתישים והארוכים המוכרים מתחום הבניה. כולם היום יכולים להגן על עצמם ואם אתם מעוניינים לעשות זאת גם כן – פנו אלינו כבר עכשיו.

מה ההבדל בין ממד נייד ובין ממד קבוע?

הממד הקבוע הוא חלק בלתי נפרד מהמבנה והוא נמצא בחלקו הפנימי, ממש כמו כל אחד מחדרי הבית. לעומתו ממד נייד למכירה הוא מבנה חיצוני שמיוצר במפעל ומועבר למקום המבוקש על גבי משאית ומנוף. שני המבנים עשויים מבטון יצוק מאוד עבה ועוצמתי, ניתן לבנות אותם בגדלים שונים בהתאמה לצורך ובשני המקרים מדובר על מבנה שמגן מפני התקפות טילים, הדף ורסיסי, כל אחד על פי המפרט הספציפי שלו.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מנעול לויטרינה
מנעול לויטרינה

יש לכם ויטרינה בבית? ויטרינות מתאימות לבתים פרטיים, קומות קרקע עם גינה ואף למרפסות ובניינים. הויטרינה מעניקה למבנה מראה אסתטי,

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!