התאמת עיצוב המטבח לבית

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל שנראה טוב, ובו בזמן, גם מתפקד בצורה יעילה, תוך מתן מענה לצרכים ספציפיים של משק הבית שלכם.

אספנו לכם כמה טיפים מעשיים, שיעזרו לכם להתאים בין הבית לבין עיצוב המטבח.

הבינו את הניואנסים האדריכליים של הבית

ישנם בתים מודרניים, אחרים יהיו יותר מסורתיים. שימו לב לסגנון העיצוב האדריכלי של הבית, על המאפיינים הייחודיים שלו, ונסו לשלב תכונות דומות בעיצוב המטבח שלכם. לבתים מודרניים יחמיא מטבח מינימליסטי בעל קווים ישרים אשר יתכתב עם האסתטיקה הכללית. לבתים מסורתיים וכפריים יתאים מטבח עם אלמנטים כפריים, לדירות בסגנון עכשווי יתאים מטבח תעשייתי וכן הלאה.

שמירה על זרימה ונגישות

הקפידו שתהיה זרימה חלקה בין המטבח לבין חללים סמוכים. המטבח צריך להיות נגיש ולהתחבר בצורה הרמונית לאזור הסלון ולפינת האוכל. שימו לב לפריסת המטבח ואם אורח ומבנה הבית שלכם מאפשר זאת, תמיד כדאי לשקול את האפשרות של קונספט פתוח. מטבח פתוח משפר את הפונקציונליות של החלל, שומר על המרחב פתוח ויוצר חיבור עם חללים אחרים בבית.

התאמה אישית לאורח החיים שלכם

לכל בית יש צרכים מיוחדים ואורח חיים ספציפי והמטבח שאתם מעצבים צריך לשקף זאת. קחו בחשבון את ההעדפות, את מספר המשתמשים במטבח ואת אופן השימוש בו. לדוגמה: משפחות עם ילדים יכולות לשלב בעיצוב תכונות ידידותיות לילדים, כמו אחסון נגיש ועיצוב בטיחותי. חובבי בישול יזדקקו למשטח עבודה נוח ומקצועי ופתרונות אחסון חכמים אשר ישמרו על המטבח מאורגן וחף מעומסים מיותרים.

בחרו נכון את התאורה

תאורה נכונה יכולה לשנות את האווירה במטבח מקצה לקצה. כמובן שאור טבעי יהיה אידיאלי, לכן בעת העיצוב, קחו בחשבון את החלונות הקיימים והתאימו אותם לעיצוב המטבח. גם שילוב נכון של תאורה מלאכותית יכול לעשות הבדל ובמטבח רצוי לשלב תאורת משימה, תאורת אווירה ותאורת הדגשה. כמו כן, אל תשכחו לשלב תאורה מעל האי והכיור הן למטרות דקורטיביות והן למטרות פונקציונליות.

בחרו בגימורים על זמניים

בעולם המטבחים טרנדים חדשים צצים ללא הרף, אך תמיד מומלץ לבחור בגימורים וחומרים שעומדים במבחן הזמן. בחרו במשטחים כמו גרניט או קוורץ, בפלטות צבעים ניטרליות (תמיד עובד – מטבח לבן) ובשלל חומרים ועיצובים שיבטיחו שהמטבח שלכם יהיה על זמני ולא יתיישן בקלות. גישה כזו תבטיח שהמטבח שלכם יישאר עדכני, גם כאשר הטרנדים מתחלפים.

פתרונות אחסון חכמים

התאימו את פתרונות האחסון במטבח לצרכים הספציפיים שלכם. אתם יכולים לשלב מדפים נשלפים, מגירות עמוקות עם ארגוניות מובנות ושלל אלמנטים מותאמים אישית שיעזרו למקסם את המקום ולשמור על גישה נוחה לכל הפריטים המטבח. ככל שתתאימו את פתרונות האחסון לאורח החיים שלכם, כך המטבח יהיה יותר פונקציונלי ויתאים לדרישות הייחודיות לבית.

בחרו את הכיור המתאים

כיור הוא חלק חשוב בכל מטבח ועליכם לבחור את הכיור המתאים. כיור נירוסטה תמיד יהיה בחירה מעולה. הוא מתאים לסגנונות עיצוב שונים, ממודרני ועד מסורתי והגוון הניטרלי שלו משתלב בצורה מעולה עם ערכות צבעים שונות. מעבר לכך, כיורי נירוסטה מציעים עמידות, תחזוקה קלה וניקיון פשוט, מה שהופך אותם לבחירה אידיאלית המתאימה לדרישותיו של מטבח עמוס.

לסיכום

התאמת המטבח לבית דורשת מכם תכנון ומחשבה תחילה, כדי להשיג תוצאה שמאזנת בצורה חכמה בין אסתטיקה לפונקציונליות. כשמדובר באלמנטים מרכזיים במטבח, כמו כיורים, בחרו אפשרות פרקטית כמו נירוסטה. ב-Commart מציעים לכם מגוון כיורי נירוסטה איכותיים המשלבים בין עמידות לעיצוב, ומספקים פתרון מושלם לעיצוב המטבח שלכם.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מנעול לויטרינה
מנעול לויטרינה

יש לכם ויטרינה בבית? ויטרינות מתאימות לבתים פרטיים, קומות קרקע עם גינה ואף למרפסות ובניינים. הויטרינה מעניקה למבנה מראה אסתטי,

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!