מדריך תיקון תריסים

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

היינו רוצים לחיות בעולם בו הרכוש שלנו לא ייהרס. אך אנו חיים בעולם בו הרכוש שלנו נהרס כל הזמן, נפגם ונעשה לקוי באשמתנו ושלא באשמתנו. כך הרכב שלנו מתקלקל, הטלוויזיה נהרסת או החשמל נפגם. על רקע זה יש לציין כי בין הרכוש שהכי נהרס יש לציין את התריסים החשמליים או את התריסים הרגילים.

לכן עולה השאלה מה אנו צריכים לעשות אם התריס החשמלי שלנו נהרס? תריס רגיל אנו יכולים להחליף בעלות נמוכה אך תריס חשמלי כדאי לתקן עקב העלויות הגבוהות של תריס חשמלי. אם כן אם נהרס לכם תריס חשמלי הדבר החכם ביותר שאתם יכולים לעשות זה לקרוא אל טכני תריסים. עליכם להבין כי תיקון עצמאי של תריס חשמלי זה לא אופציה אמיתית וזאת מכיוון שתיקון תריס חשמלי דורש ידע עצום שאין לאדם מן היישוב ולכן רק טכנאי יכול לסייע לנו לתקן את התריס.

כיצד אבטיח כי התריסים שלי לא יהרסו?

בואו נלך צעד אחורה למספר רגעים ונשאל את עצמנו איך אנו יכולים להבטיח כי התריס שלנו לא ייהרס? אם כן עליכם להבין שיש משמעות אדירה לשאלה איזה תריס חשמלי אתם קונים.

עליכם להבין כי ככל שתקנו תריס חשמלי יותר טוב כך הוא ייהרס פחות מהר. אנו לא אומרים לכם לקנות את התריס היקר בשוק אך גם לא את הזול בשוק אם אתם רוצים שהתריס יחזיק מעמד למשך זמן רב. לכן שימו לב איזה תריס אתם קונים מכיוון שהדבר יחסוך לכם בעתיד זמן ששווה כסף וגם עלויות תיקון נמוכות יותר ופחות כאב ראש ולכן כדאי לקנות מראש תריס חשמלי איכותי.

האם זה משנה אל איזה טכנאי תריסים אני קורא?

נאמר כי התריס החשמלי שלכם נהרס, נתקע או התקלקל עולה השאלה האם זה משנה אל איזה טכנאי תריסים חשמליים אתם קוראים? אם כן אנו חייבים לציין כי זה מאוד משנה. ככל שתקראו אל טכנאי יותר טוב כך התיקון יהיה ברמה יותר גבוהה.

אז איך נבחר את הטכנאי הטוב בשוק? התשובה היא שאנו צריכים לקבל המלצות על הטכנאי לפני שאנו פונים אליו. קודם כל אתם יכולים למצוא המלצות באינטרנט על הטכנאי ואם אתם חפצים בכך אתם יכולים לפנות אל הטכנאי ולבקש ממנו טלפונים של לקוחות אשר הוא תיקן להם את התריס ואז לשמוע מהם האם הם ממליצים על הטכנאי או לא.

האם כדאי לי לקנות תריסים באינטרנט?

אין ספק כי האינטרנט שינה את העולם שבו אנו חיים ולכן עולה גם השאלה האם כדאי לנו לקנות תריס חשמלי באינטרנט? אם כן כיום זה יכול להיות צעד חכם לקנות את התריס באינטרנט מכיוון שהדבר חוסך לכם כסף וזמן. כך אתם יכולים להשוות את המוצרים השונים וזה עוד יתרון לקניית תריסים באינטרנט.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!