שיטות לייבוש נזקי מים

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

לאחרונה מתמודדים בעלי בתים רבים עם בעיית נזקי המים. בעזרת כמה צעדים פשוטים תוכלו למנוע נזקי מים לרהיטים, לרצפות ולקירות שלכם.

  • מהי השיטה הטובה ביותר לייבוש משטח פגום?
  • איך מנקים נכון את המשטח לאחר ייבושו?
  • מדוע כדאי להשתמש במסיר טחב?

נזקי מים יכולים להוות בעיה מרכזית עבור בעלי בתים. לא רק ההשלכות הכספיות מזיקות לבית, אלא גם ההשפעות שיכולות להיות למים על הבריאות והרווחה שלך. אמנם ישנן שיטות רבות לייבוש נזקי מים, אך הן משתנות ביעילות ובעלות.

נעבור על שתי שיטות לייבוש נזקי מים:

  • ייבוש אוויר: זוהי השיטה הזולה ביותר אך הכי לא יעילה לייבוש חומרים רטובים במהירות. שיטה זו אינה פועלת על חומרים נקבוביים כגון עץ או בדים.
  • שואב אבק עם חום: שימוש בשואב אבק כדי לשאוב את הלחות מהפריטים הרטובים שלך ולאחר מכן הכנסתם לתנור בטמפרטורה נמוכה למשך כשעה אחת ייבש אותם מהר יותר מאשר ייבוש באוויר אבל עדיין לוקח זמן לעבד אותם.

נזקי מים ייבוש יכולים להתרחש כאשר אזור רטוב נחשף במהירות לאוויר. זה יכול להוביל להיווצרות עובש וטחב, שעלולים להיות יקרים מאוד לתיקון. נזקי ייבוש מים הם אחת מבעיות נזקי המים הנפוצות ביותר איתם מתמודדים אנשים בבית או במשרדים שלהם. כאשר הוא לא מטופל, זה יכול להוביל להיווצרות עובש וטחב, שעלול להיות יקר מאוד לתיקון. אם אתה מבחין באזורים לחים המושפעים מהאוויר, אל תהססו לפנות מיד לאיש מקצוע.

נזקי מים יכולים להימצא בכל סוג של בניין ויכולים להוות בעיה גדולה. עם זאת, הם לא רק בעיה פיזית אלא גם רגשית מאוד. קשה לקבוע נזקים אלה מכיוון שהם יכולים להופיע על פני הקירות, הרצפות והתקרות שלך ללא כל סימנים או עקבות. אמנם תנסו לתקן את הנזק מראש, אבל ייתכן שהוא כבר נעשה במלואו עד שתגלו על כך. מטרת סעיף זה היא לספק סקירה כללית של נזקי המים והתסמינים שלו, כך שבעלי בתים ידעו מה הצעדים הבאים שלהם צריכים להיות כאשר הם מתמודדים עם בעיה זו. נזקי מים הם לרוב תוצאה בלתי נמנעת של הטבע. חוסר הניבוי שלהם הוא שהופכת אותם למסוכנים כל כך. אך עלינו לפעול במהירות כדי למנוע נזק נוסף ולהציל את הרכוש והסביבה שלנו. ניתן לראות בנזקי מים בנכס תוצאה טבעית של חוסר הניבוי של הטבע. זה מה שהופך אותם למסוכנים כל כך עבורנו, אבל זה גם מספק לנו הזדמנות למצוא פתרון לפני שיתרחש נזק נוסף.

נזקי מים הם אחת מבעיות תיקון הבית הנפוצות ביותר בארצות הברית. העלות הכוללת של תיקון נזקי מים מוערכת בכ-3 מיליארד דולר בשנה בארצות הברית. נזקי מים הם אחת מבעיות תיקון הבית הנפוצות ביותר בארצות הברית. העלות הכוללת של תיקון נזקי מים מוערכת בכ-3 מיליארד דולר בשנה בארצות הברית. מים יכולים להגיע ממגוון מקורות כגון דליפות, הצפות, שבירות בצנרת ומכשירים שבורים שדולפים או מתפוצצים. בנוסף לבעיות מבניות בבית שלך, מים יכולים לגרום לבעיות בריאותיות חמורות לך ולמשפחתך אם הם נוגעים בעור שלך או חודרים לריאות שלך.

למידע נוסף ביקרו באתר: https://dry.org.il

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מה מיוחד בניקוי בלחץ מים?

ניקוי בלחץ מים הוא דרך מצוינת לנקות את הבית או העסק במהירות וביעילות. הוא משתמש בסילוני מים בלחץ גבוה כדי

מהו חיישן תנועה ולמה הוא משמש?

בבריטניה של ימי המהפכה התעשייתית הייתה תנועה שנקראה לודיליסטים ומטרתה הייתה להילחם בטכנולוגיה מכיוון שאנשיה האמינו כי היא גוזלת מהם

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!