רישיון קבלן רשום

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

רישיון קבלן רשום ניתן למי שעבר את בחינת המדינה, סיים תכנית חניכה ושילם את התשלומים הנדרשים. חשוב לקבלנים לדעת שלא קל להשיג רישיונות אלו. התהליך כולל מעבר בחינה בכתב וסיום תכנית חניכה. הקבלנים נדרשים להשלים עשרים שעות לימודי המשך כל שנתיים על מנת לחדש את הרישיון. הרישיון ניתן על ידי המדינה כדי להבטיח שמעסיקי קבלן לא יבצעו הפרות כלשהן.

יש לציין כי הבעלים של חברת בניה אינו יכול לבצע עבודות ללא רישיון ללא אישור. כדוגמה, אם תבקר באתר האינטרנט של משרד העבודה כדי לראות כמה קבלנים רשומים קיימים במדינתך, תוכל למצוא אותו על ידי לחיצה על "הצג רישיונות". על מנת להנפיק רישיון קבלן, על המבקש להיות בעל ניסיון או השכלה של שנה לפחות שמכשירים אותו להציע את השירותים.

רישיון קבלן רשום מונפק לאנשים המיומנים בתחומים מסוימים כמו בנייה, חשמלאים או עוזרות בית. על בעל הרישיון מוטלת האחריות לספק את השירותים להם הוא מורשה. סוג זה של רישיון אינו נפוץ בארצות הברית אך נפוץ במדינות אחרות. הוא משמש לוויסות ובקרה על העבודה שקבלנים יכולים לעשות בפרויקט נתון תוך הגנה עליהם מפני אחריות ותחרות בלתי הוגנת. הוצאת רישיון קבלן רשום לוקחת זמן ומאמץ הן מטעם הפונה והן מטעם רשות הרישוי. ישנם נהלים שונים לתהליך זה לרבות הגשת בקשה, עריכת חקירה, וידוא שכל המידע שנמסר על ידי הפונה תואם את רישומיו, מתן רישיונות לפונים העומדים בכל הדרישות, קבלת הדרכה במידת הצורך וכו'.

הוצאת רישיון קבלן רשום חשובה מאוד. בארה"ב, קבלנים נדרשים להיות בעלי רישיון למטרות העסקה. ישנן כמה דרישות שהקבלנים צריכים לעמוד בהן כדי להגיש בקשה לרישיון קבלן, לרבות זמן השהות בעבודה, אחוז הזמן באתר העבודה, והאם יש או אין חוזה עם מעסיק. כאשר אין לך חוזה עם מעסיק ואתה לא מבלה מספיק זמן באתר העבודה עם העסק שלך, אתה עדיין יכול להגיש בקשה לרישיון קבלן על ידי מילוי טופס בקשה זה ותשלום 50$.

רישיון קבלן רשום

רישיון קבלן רשום הוא חלק חשוב בענף הבנייה. היא מספקת לקבלנים את הזכות לעשות עסקים במדינתם.  נדרש על ידי רוב המדינות עבור קבלנים שעובדים בתעשיות ספציפיות, כמו ריצוף וקירוי, וזה מאפשר להם לשלם ישירות.

מדינות מסוימות מאפשרות לאנשי מקצוע בעלי רישיונות להיחשב כעצמאים כאשר הם אינם עובדים מטעם עצמם. זה יכול לכלול אדריכלים או מהנדסים כאשר הם לא עובדים על פרויקטי בנייה או אדריכלים כאשר הם עובדים על פרויקטים של עיצוב פנים. רישיון הקבלן הרשום (RCO) הוא רישיון המוענק על ידי המדינה לאנשים פרטיים העוסקים בקבלנות. נדרש עבור כל קבלן ששולמו לו יותר מ-$500 בשנה קלנדרית כדי לספק סחורות או שירותים, כולל אדריכלים, קבלנים, חברות הנדסה, חשמלאים, אדריכלי נוף, צבעים ואינסטלטורים.

למדינות יש את הסמכות לדרוש מהקבלנים שלהן רישיון. ריכזנו רשימה של משאבים עבור דרישות רישיון קבלן ספציפיות למדינה. הקמת חברה דורשת יותר מסתם רישום במדינה. תצטרך לרשום אותו במדינתך, להשיג מספר זיהוי מעסיק, לרשום את שם העסק שלך באופן חוקי ולהקים את החברה שלך בפלטפורמות מדיה חברתית.

למידע נוסף וקבלת עוד מידע ביקרו באתר: https://hatikva.org.il

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!