קירוי למרפסות מתאים לחודשי הקיץ וגם לעונות נוספות

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

 

קירוי למרפסות הפך לצורך חיוני ביותר גם בעקבות ההתחממות של מזג האויר בשנים האחרונות וגם בשל הצורך לנצל את המרחב החיצוני הקשור לבית באופן ייחודי ומיטבי. יש צורך עולה לשבת במרפסת או בחצר הבית עם משפחה או חברים ולבלות חלק מהזמן הביתי במרחב הפתוח והאוורירי.

בעיקר לאחר תקופת הקרנה וגם בימי השגרה הרגילים עלה הצורך לעשות אתנחתות במרחבים החיצוניים, וזה מתאפשר רק כאשר יש מתחם מקורה. נעשו שדרוגים ושימושים שונים ומגוונים בחללי הבית החיצוני והמרפסות הפכו ליחידה נוספת המאפשרת מגוון מרשים של פעילויות מהנות.

אילו סוגי קירוי למרפסות קיימים?

  • פרגולות מתכת
  • פרגולות חשמליות
  • פרגולות עץ
  • פרגולות יוקרה
  • פרגולות בסגנונות שונים דגמים וצבעים שונים
  • גגונים

מחירי פרגולות אלומיניום יכולות להתחיל במחיר מאד נמוך ולעלות בהתאם לטיבן, איכותן וסוג העבודה שיש לבצע. הפרגולות מעוצבות בעצובים חדשניים וייחודיים אשר מהווים גוון אקסקלוסיבי ועדכני למרחב. כמו כן ניתן למצוא עיצובי פרגולות בסגנון כפרי המהווים אלטרנטיבה למראה חדשני ומספקים מראה ייחודי, חמים ומסוגנן.

ניתן למצוא פרגולות שיתחילו במחיר מבצע של 350 ₪ למטרים ויעלו בהתאם לאיכותה של הפרגולה.

כאשר יש קירוי למרפסות ניתן לעשות שימושים נרחבים לחלל החיצוני של הבית כגון:

  • עמדת מנגל או גגון למרפסת אשר תאפשר למקם את העשן בחוץ ואת היושבים במרחב המקורה
  • אפשרויות של מענה לבריכה לילדים מוצלת
  • לאפשר פינת ישיבה מעוצבת שבה ניתן להתרגע או לאכול.
  • ניתן לשים שולחנות משחק אשר תופסים מקום ולמקם אותם בחלל המקורה
  • ניתן לתלות ערסל
  • ניתן לארח ולהנות ממתחם ייחודי ונעים.

ישנם כמובן שימושים רבים ונוספים אשר ניתן לקיים במרחב המקורה והכל בהתאם לאופי הדיירים והעדפותיהם. בכל מקרה מתחם כזה חיוני ויכול לספק מפלט מהנה מהשגרה ומהשהות הביתית.

ניתן בקלות יתרה למצוא חברות אשר מספקות פרגולות וסוגי קירוי שונים באתרי האינטרנט. ניתן למצוא שלל סוגים של קירוי אשר יתאימו לסגנון הרצוי וליכולת התקציבית.

יש לבחור חברה מקצועית אשר תוכל לספק עובדים מיומנים ומקצועיים אשר ייתנו פתרונות המתאימים לסוג הפרגולה הנדרש ולצרכים. כאשר מקימים פרגולה יש לבצע בדיקות שונות כגון: זווית השמש ובדיקות נוספות שנדרשות להיעשות ביסודיות וניסיון. לוודא שהיסודות חזקים וצורת ההתקנה והתכנון תעשה באופן מדויק ואחראי. לכן אין להתפשר על מקצועיות החברה על שנות ותק והמלצות באם קיימות.

כמו כן לברר על מבצעים והנחות ועל תנאי התשלום. לפני שמשלמים לבדוק שהקניה נעשית באופן מאובטח על מנת לאפשר קנייה בטוחה ואחראית.

לאחר שנמצאה החברה הרצויה מוטב לבצע הזמנה מהירה על מנת לוודא שזמן אספקת המוצר תהיה מהירה כמו גם התקנתו. קירוי למרפסות הינו דבר חיוני והקיץ כבר בפתח. ההזמנות עולות וקצב הביקוש עולה באופן מהיר

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
WALL
חיפוי אלומיניום לקירות חוץ- כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

חיפוי קירות חוץ מהווה דבר חשוב ביותר. מעבר לעובדה שמדובר על חיפוי שמציע עיצוב מרשים ויוקרה לכל בניין, הרי שהוא רלוונטי מאוד לבידוד ואיטום המבנה ועוד. בעבר, החומרים הקלאסיים אשר שימשו לחיפוי חוץ של מבנים היו: אבן טבעית, ברזל, זכוכית ועוד. אולם כיום, ניתן למצוא בשוק החיפויים מגוון רחב של חומרי חיפוי מתקדמים ובעלי תכונות הרבה יותר טובות, אשר יספקו לכם איטום מושלם למבנה מכל בחינה שהיא. לכן, אם אתם מחפשים חיפוי קירות חוץ ותוהים כיצד לבחור אותו בצורה הטובה ביותר, חשוב שתכירו את החומרים המתקדמים והמומלצים ביותר עבור חיפוי קירות חוץ וכיצד בוחרים את החומר הטוב ביותר.

התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!