פריצת דלת עם מנעולן מקצועי

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

שירותי מנעולן נדרשים מעת לעת עבור צרכים שונים כגון פריצה אל רכב שנשכחו בתוכו המפתחות, פריצה לכספת, החלפה של מנגנון וצילינדר בדלת, וכן התקנת של אמצעי הגנה מתקדמים כמו עינית דיגיטלית או מנעול ביומטרי. יחד עם זאת, השירות הנפוץ ביותר הוא עדיין פריצת דלתות. בשורות הבאות נבחן מספר מצבים נפוצים שבהם מוזמן מנעולן לצורך פריצת דלתות, וגם נסביר כיצד לבחור את המנעולן הנכון.

מתי צריך פריצת דלת?

החיים מזמנים לא מעט מצבים מפתיעים, שלא לומר מרגיזים, שאולי היינו מעדיפים להימנע מהם. אחד המצבים האלו מתרחש כאשר המפתח לדלת הבית או המשרד נתקע בחור המנעול ופשוט ממאן לצאת. חלק מהאנשים יסובבו את המפתח בחוזקה ואילו אחרים יהיו קצת יותר יצירתיים וינסו להשפריץ שמן פנימה. אולם לעיתים קרובות המאמצים עולים בתוהו והמפתח נשבר בחור המנעול. במקרה זה אין מנוס מלהזמין מנעולן שיפרוץ את הדלת.

freepik

דוגמא נפוצה נוספת היא של אובדן מפתח. אמנם, רבים מאיתנו מחזיקים מפתח ספייר, אך לא כולם גם זוכרים שצריך להחזיק אותו מחוץ לדירה, וכך ננעלים מחוץ לביתם. בקרב בעלי משפחות יש כמה מפתחות המחולקים בין בני הבית הבוגרים, אך בקרב אנשים המתגוררים בגפם אין עוד מפתחות שיכולים להציל את המצב, ואפילו בקרב זוגות – לעיתים האחד נמצא בחו"ל ואין מי שיושיע. גם כאן, פריצת דלת על ידי מנעולן היא שירות חיוני.

לכך מצטרפים מצבים רבים נוספים המתבטאים בשחיקה ובהרס של מנגנון הנעילה, עד כדי כך שיום אחד אנו מגיעים הביתה והמפתח מסתובב "על ריק" או שאינו מסובב את המנגנון בכלל.

מנעולן אקספרס רציני ומומלץ

ראשית, כאשר אנו ננעלים מחוץ לבית או למשרד המצב מחייב פתרון מהיר. לכן, בראש ובראשונה יש לפנות אל מנעולן אקספרס, כלומר כזה שיכול להגיע אליכם בפרק זמן מהיר ואף מיידי, ומכאן שעליו לעבוד באזור המגורים שלכם, בין אם מדובר באיש מקצועי עצמאי או בחברה המחזיקה מנעולנים בפריסה ארצית.

שנית, מנעולן אקספרס ולמעשה כל אדם העוסק במקצוע זה, מחויב ברמה גבוהה של אמינות ויושרה. לכן, אין להתפשר על כך שיהיה לו רישיון בתוקף לעיסוק בתחום מטעם משטרת ישראל, המעניקה את הרישיון למי שסיים את ההכשרה הרלוונטית ואינו בעל רישום פלילי. במידה והמנעולן אומר שאין לו תעודה, שהיא בכלל נמצאת במקום אחר, שלא צריך תעודה או סיפורים דומים – כדאי לעבור לאיש המקצוע הבא.

בכל מקרה, תמיד כדאי שיהיה לכם על הטלפון הנייד מספר של מנעולן, ליתר ביטחון, כלומר מנעולן שאתם בטוחים לגביו שהוא רציני, מומלץ, אמין ובעל רישיון בתוקף. כך, בפעם הבא שתתקלו חלילה בצורך לפרוץ דלת של דירה, בית פרטי, רכב, משרד וכדומה – תפחיתו משמעותית את רמות הלחץ והדאגה.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!