פירוק והרכבת ארונות בעזרת מקצוענים בלבד

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

החלטת לשפץ את הבית? אולי הגיע הזמן לשדרג את איכות החיים שלך ולעבור לדירה אחרת? אחד האתגרים הגדולים ביותר הוא פירוק והרכבת ארונות ורהיטים בתוך כל הבלגן. איך בכלל אפשר לגשת לאלמנטים כל כך גדולים כמו ארונות – בין אם מדובר על ארונות קיר, ארונות עם פתיחה רגילה או ארונות הזזה. התשובה היא, שאין כל צורך לגשת לארונות בעצמך.

למרבה המזל, ישנם אנשי מקצוע שמתמחים בדיוק בזה; בלהבין הוראות פירוק והרכבה, בארונות מכל הסוגים והגדלים והעברתם מנקודה אחת לנקודה אחת מבלי לפגוע בהם. על כך, נרחיב מיד.

 

פירוק והרכבת ארונות על פי דגם הארון

ישנם המון סוגים של ארונות, זה בטח ידוע לך. כך, לכל ארון יש לגשת בגישה אחרת בכדי לבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר. המשמעות היא, שעבודת פירוק והרכבת ארונות תשתנה בהתאם לסוג הארון:

  • פירוק או תיקון ארונות הזזה – כיום, ארונות אלו פופולאריים במיוחד בשל העובדה שהם תופסים הרבה פחות שטח. הדלת נפתחת הצידה במקום בצורה הקלאסית שכולנו מכירים, וכך שטח החלל מנוצל טוב יותר. כדי להפוך את הארון לפרקטי אפילו יותר, משולבות בו לרוב מראות ואלמנטים נוספים, שהופכים את הפירוק וההרכבה לעדינים במיוחד; מתחילים מהמראות בזהירות, ומשם ממשיכים לשאר הארון.
  • דלתות – לפעמים כל מה שצריך זה להוציא את דלתות מהארון; כדי לצבוע אותן, כדי לשנות את הרכב המדפים בתוך הארון עצמו, ומסיבות שונות ומשונות. למרבה המזל, זוהי המשימה הפשוטה ביותר בכל הנוגע לארונות. זאת לעומת העבודה הבאה שנרחיב עליה, שנחשבת למסובכת ביותר.
  • פירוק והרכבת ארונות קיר – ארונות קיר, פשוטם כמשמעותם, מחוברים לקיר. כדי להתחיל בכלל לפרק אתם יש לנתק את הנקודות השונות המחוברות לקיר ורק לאחר מכן, להתחיל לפרק את הארון כולו. כאמור מדובר במשימה לא פשוטה שכן לרוב מדובר בארונות מסיביים מאוד שנמצאים במקומם שנים, צוברים לא מעט לכלוך ובלאי.

 

גורם מקצועי יוודא שהארון שלך יגיע ליעדו בחתיכה אחת

גם אם יש לך מקדחה מתקדמת וידע בכל הקשור לנושא פירוק והרכבת ארונות ורהיטים בכלל, לא מומלץ לוותר על גורם מקצועי שיעשה זאת במקומך. כמו שציינו, ארונות הם אלמנטים גדולים ומסורבלים והדבר האחרון שנרצה הוא שחלילה תתרחש תאונה, או שמשהו יתקלקל וישבר תוך כדי מעבר.

הדרך להימנע מכל אלו היא ליצור קשר עם אדם שמכיר היטב את עולם הארונות, את ההרכב שלהם והאופן שבו הכי נכון לגשת לכל אחד מהם; בין אם מדובר על תיקון ארון הזזה או פירוק של ארון קיר. ידוע לך מתי המעבר? לא רוצה להמתין יותר עם השיפוץ? זה הזמן ליצור קשר עם מומחה לארונות ולהתחיל לעבוד, בידיעה שכל החפצים והאלמנטים החשובים לך בבית יישארו בחתיכה אחת.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
WALL
חיפוי אלומיניום לקירות חוץ- כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

חיפוי קירות חוץ מהווה דבר חשוב ביותר. מעבר לעובדה שמדובר על חיפוי שמציע עיצוב מרשים ויוקרה לכל בניין, הרי שהוא רלוונטי מאוד לבידוד ואיטום המבנה ועוד. בעבר, החומרים הקלאסיים אשר שימשו לחיפוי חוץ של מבנים היו: אבן טבעית, ברזל, זכוכית ועוד. אולם כיום, ניתן למצוא בשוק החיפויים מגוון רחב של חומרי חיפוי מתקדמים ובעלי תכונות הרבה יותר טובות, אשר יספקו לכם איטום מושלם למבנה מכל בחינה שהיא. לכן, אם אתם מחפשים חיפוי קירות חוץ ותוהים כיצד לבחור אותו בצורה הטובה ביותר, חשוב שתכירו את החומרים המתקדמים והמומלצים ביותר עבור חיפוי קירות חוץ וכיצד בוחרים את החומר הטוב ביותר.

התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!