ניקיון חלונות בסנפלינג

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

 

 

מדינת ישראל ידועה בהתקפי האובך שלה. אם שוב היה אובך והחלון שלכם חזר למצב של טינופת ואתם לא מצליחים לראות את הנוף, כדאי שתדעו שיש דרך נוספת לנקות את החלון שלכם – ניקיון חלונות בסנפלינג עם חברת ROPE PARTNERS . הכל תלוי ברמת הנגישות לחלון שלכם ובכמה מלוכלך הוא.

 

מי מבצע ניקיון חלונות בסנפלינג?

 

לא כל חברות הניקיון והפוליש מציעות שירותים של ניקיון חלונות בסנפלינג. זוהי נישה מקצועית ספציפית שישנן חברות שמדירות את רגליהן ממנה. הסיבה לכך היא שניקוי חלונות בגובה מצריך אישורים מיוחדים לעובדים וגם ניסיון בעבודה עם כלים ספציפים אשר מאפשרים עבודה בגובה. אחד הטיפים החשובים ביותר הוא שכדאי לכן לוודא שחברת הניקיון שהזמנתם מתמחה בניקוי חלונות בגובה ובעלת ניסיון בתחום.

למי מתאים ניקוי חלונות בסנפלינג?

ניקוי חלונות בסנפלינג מתאים כמובן לחברות ענק בעלות משרדים עם המון חלונות, אשר רוצות לתת ברק לבניין שלהן גם מבחוץ. גם אולמות גדולים יכולים להשתמש בשירות של ניקיון חלונות בסנפלינג, כאשר יש להם חלונות אשר אי אפשר להגיע אליהם מבפנים. אבל, וזה חשוב מאד, גם בתים פרטיים או בנייני דירות יכולים להזמין שירותים של ניקיון חלונות בסנפלינג, אירוע שקורה לעיתים יותר ויותר תכופות.

 

מתי כדאי להזמין ניקוי חלונות בסנפלינג?

 

ניקוי חלונות בגובה שווה לעשות אחרי שיפוץ בבניין שלכם או בבניין שליד, שלכלכך כהוגן את החלונות בכתמים של עבודות בניין. במקרה כזה ניקוי החלונות יעיל במיוחד ויישמר עד לשיפוץ הבא.
אפשר כמובן גם להזמין את הניקיון פעמיים בשבוע, אבל מדובר בהוצאה יקרה מעט ולא באמת כדאי לעשות את זה ככה. ניקוי חלונות בסנפלינג שבוצע על ידי חברה טובה יכול להחזיק לכמות זמן מרשימה מאד.

איך זה עובד?

ניקוי חלונות בגובה בסנפלינג כשמו כן הוא – מנקה החלונות יורד בסנפלינג מגג הבניין ומנקה את החלונות. ניקוי החלונות מתבצע בזמן שמנקה החלונות גולש, המנהל המקצועי גולש גם הוא או נמצא על הגג, ומלמטה עובד נוסף סוגר את כל המתחם שעובדים מעליו לכניסה של אנשים, ומוודא ששום דבר לא נופל.

 

אילו אישורים מצריך ניקוי חלונות בסנפלינג?

ניקוי חלונות בגובה בסנפלינג מצריך הרבה אישורים. כפי שאמרנו, הוא קודם כל מחייב עבודה של שלושה אנשים: מנהל מקצועי, גולש הסנפלינג עצמו ומשגיח מלמטה. גולש הסנפלינג חייב תעודה שנקראת "גולש מעטפת" שבמסגרתה קיבל גם אישור רגיל של עבודה בגובה. המנהל המקצועי חייב בתעודה של גולש מעטפת וגם תעודת מנהל מקצועי שבמסגרתה הוא הוכשר לעזרה ראשונה ולדברים נוספים. העובד שנמצא למטה לא חייב באישור מיוחד אלא רק לדאוג להרחיק את האנשים מהאזור הסגור.

היתרונות בניקוי חלונות בסנפלינג גדולים מאד, אך שוב – חשוב לבחור חברה יעילה ואמינה כדי שהעבודה תתבצע בצורה בטיחותית עם האישורים הנכונים ולא 'על הדרך'.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לחלון אלומיניום
סגר לחלון אלומיניום

כמעט בכל חלון היום נוכל למצוא סגר. לסגר יש תפקיד בסיסי והוא לתת מענה בטיחותי, הן מבחינת פריצות והן מבחינת

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!