מה צריך לדעת על ארונות חשמל ממתכת?

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

ארונות חשמל

ארונות חשמל ממתכת הם דרך מצוינת לשמור על הציוד החשמלי שלך בטוח ומאובטח. הם עשויים ממתכת, שהיא מוליך חשמל מצוין. משמעות הדבר היא שהוא יכול לפזר את הזרם ולהגן על המעגל מכל נזק. לארונות מתכת יש גם רמה גבוהה של עמידות בפני אש, כך שהם יכולים לעמוד בטמפרטורות קיצוניות ולהבות ללא כל נזק לציוד שבתוכם. החלק החיצוני של המתכת מספק גם הגנה מפני ונדליזם והתקפות פיזיות אחרות על הארון. ארונות חשמל ממתכת הם הסוג הנפוץ ביותר של מארז חשמל. הם עשויים מתכת והם מגנים על הציוד החשמלי בפנים מפני השפעות חיצוניות כגון אבק, מים ומזהמים אחרים.

לארון המתכת מספר יתרונות על פני סוגים אחרים של מארזים. המתכת אינה מוליכה ולא תפריע לזרימת החשמל לציוד. זה גם מספק הגנה מפני כוחות חיצוניים כגון אש או לחות שעלולים לגרום נזק לציוד בפנים. ארון המתכת הוא גם זול יחסית, מה שהופך אותו לאופציה אטרקטיבית עבור עסקים קטנים שאולי אין להם תקציב גדול לצרכי החשמל שלהם. ארונות חשמל ממתכת בטוחים מכיוון שהם עשויים מחומר עמיד בפני אש. יש להם דירוג אש של 90 דקות. המשמעות היא שאם יש שריפה, ארון המתכת יוכל לעמוד בה במשך 90 דקות לפני שיתחיל להימס. גם לארונות החשמל המתכתיים יש דירוג IP65, כלומר הם עמידים בפני אבק ועמידים במים. זה הופך אותם למושלמים לשימוש באזורים עם לחות גבוהה או טמפרטורות גבוהות.

האם ארון חשמל ממתכת בטוח?

ארונות חשמל ממתכת וגם דלתות ארון חשמל ממתכת בטוחים בגלל הבנייה שלהם. הם עשויים ממתכת ויש להם דלת מתכת, המבודדת בשכבת קיר גבס. זה עושה אותם חסינים אש וגם מונע התחשמלות. גם העיצוב של ארונות החשמל ממתכת הופך אותם לבטוחים. החלק הפנימי מחולק לשני חלקים, אחד לחלוקת החשמל ואחד לחלוקת החשמל. המשמעות היא שאין סיכוי להתחשמלות לעבור מחלק אחד למשנהו, מה שעלול לגרום להתחשמלות במקרים מסוימים. ארונות חשמל ממתכת בטוחים מכיוון שהם מציעים הגנה מעולה מפני שני סוגי הסכנות שציוד חשמלי יכול להתמודד איתם: שריפה והתחשמלות. ארונות חשמל ממתכת מורכבים מיריעות מתכת המרותכות זו לזו ליצירת מתחם חזק וקשיח. המתכת משמשת להגנה על הציוד בפנים מפני סכנות חיצוניות. זה גם מונע מעבר חשמל דרך הארון במקרה של תקלה פנימית. ארונות חשמל ממתכת בטוחים מכיוון שהם עשויים ממתכת, שהיא מוליכה טובה של חשמל. יש להם גם שכבת בידוד נוספת מבפנים שמונעת מכל אש או ניצוצות להגיע למתכת.

דלתות ארון חשמל מתכת עשויות בדרך כלל מפלדה או אלומיניום. הם מגיעים בסגנונות וגדלים שונים כדי לענות על כל צורך שיש לך. דלתות ארון חשמל ממתכת שונות מדלתות העץ המסורתיות. הם עשויים ממתכת וניתן להתקין אותם במגוון דרכים. מאמר זה עוסק בסוגים השונים של דלתות ארונות חשמל ממתכת שאולי תרצו להשתמש בהם בביתכם. דלתות אלו מגיעות בסגנונות ועיצובים שונים, כאשר בחלקן אף יש לוחות זכוכית המאפשרים כניסת אור רב יותר לחדר.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
WALL
חיפוי אלומיניום לקירות חוץ- כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

חיפוי קירות חוץ מהווה דבר חשוב ביותר. מעבר לעובדה שמדובר על חיפוי שמציע עיצוב מרשים ויוקרה לכל בניין, הרי שהוא רלוונטי מאוד לבידוד ואיטום המבנה ועוד. בעבר, החומרים הקלאסיים אשר שימשו לחיפוי חוץ של מבנים היו: אבן טבעית, ברזל, זכוכית ועוד. אולם כיום, ניתן למצוא בשוק החיפויים מגוון רחב של חומרי חיפוי מתקדמים ובעלי תכונות הרבה יותר טובות, אשר יספקו לכם איטום מושלם למבנה מכל בחינה שהיא. לכן, אם אתם מחפשים חיפוי קירות חוץ ותוהים כיצד לבחור אותו בצורה הטובה ביותר, חשוב שתכירו את החומרים המתקדמים והמומלצים ביותר עבור חיפוי קירות חוץ וכיצד בוחרים את החומר הטוב ביותר.

התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!