מה זה בטון מוחלק ואיך זה קשור לאלומיניום?

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

בטון חלק הוא סוג של בטון בעל מרקם חלק יותר מבטון רגיל. הוא משמש בדרך כלל עבור מדרכות ושבילים מכיוון שהוא גורם להם להיראות מושכים יותר ופחות מחוספסים. בטון הוא חלק מהותי מהבנייה המודרנית. בטון הוא חומר מרוכב העשוי מחול, מים, מלט ואגרגטים. המלט מגיב עם המים כדי להתקשות ולקשר את התערובת. בעבר השתמשו בבטון לרוב בצורתו הגולמית אך כיום מערבבים אותו לרוב עם חומרים אחרים כמו פלדה או חצץ כדי להעניק לו חוזק נוסף או להפוך אותו לקל יותר. המשמעות היא שקיימים סוגים רבים ושונים של בטון זמינים, לרבות בטון דוחס עצמי שניתן להשתמש בו בחללים צפופים יותר וכן בטון בעל ביצועים גבוהים בעלי תכונות בידוד טובות יותר וניתן להשתמש בהם לריצוף חיצוני. תכונות הבטון תלויות במרכיבים המעורבבים בו ובאופן ערבובם יחדיו.

בטון הוא חומר מרוכב העשוי ממלט ומאגרגט. זוהי תערובת של חול, מים ומבחר חומרים אחרים כמו אבן או חצץ. התערובת מתקשה עם הזמן ליצירת חומר מוצק. בטון שימש בבנייה במשך מאות שנים, אך רק באמצע שנות ה-1800 נעשה בו שימוש נרחב ונחשב לחלק חשוב בבנייה. בטון חלק הוא סוג של בטון בעל פני שטח חלקים יותר מבטון רגיל. זהו סוג של בטון מלוטש ובדרך כלל נעשה באמצעות שטיפת חומצה או טיפול כימי אחר על פני הבטון הרגיל. ניתן לייחס את השימוש בבטון חלק לימי קדם, אך רק בתחילת המאה ה-20 הוא הפך פופולרי בבנייה המודרנית. בשנים האחרונות חלה עלייה מחודשת בפופולריות שלו בשל יכולתו לספק גימור אסתטי ולהפחית את זיהום הרעש. בטון הוא חומר בנייה המשמש בדרכים רבות ושונות. הוא עשוי בדרך כלל עם מלט, מים וחומרי אגרגט כגון חול וחצץ. החומרים המצטברים משמשים לעתים קרובות כדי לספק את מרקם פני השטח של הבטון. השימוש בבטון חלק הפך לפופולרי יותר בשנים האחרונות מכיוון שיש לו מראה יפה ויוקרתי. סוג זה של בטון מספק מראה אלגנטי מאוד לכל בניין או מבנה שהוא משמש עליו.

בטון מוחלק הוא סוג של בטון שנועד לקבל משטח חלק יותר. הוא משמש לעתים קרובות במסגרות מסחריות שבהן מראה הבטון חשוב כמו קניונים, שדות תעופה ומקומות אחרים שבהם אנשים הולכים. התהליך מתחיל בתערובת אגרגטית המכילה חול, אבן ומים. לאחר מכן יוצקים את התערובת הזו לתבנית. התבנית יכולה להיות בכל צורה או גודל, אך היא צריכה להיות בעלת משטח חלק כדי שהחומר המוגמר ידבק. הבטון הנוזלי יקבל את צורת התבנית ולאחר מכן יתקשה כשהוא מתייבש. השימוש בבטון חלק גדל בשנים האחרונות. זהו סוג של בטון שנוצר על ידי שימוש במגוון תוספים ליצירת משטח חלק יותר. זה יכול להקל על ניקוי המשטח וגם הופך אותו לעמיד יותר בפני בלאי. סוג בטון זה יכול לשמש למטרות רבות ושונות, כגון ריצוף, קירות, או אפילו כחלופה לאספלט.

בטון הוא חלק מהותי בתהליך הבנייה. הוא משמש בכל דבר, ממדרכות ועד גורדי שחקים. פני הבטון החלקים הופכים אותו לחומר מושלם עבור כבישים ומבנים מכיוון שניתן לנקות אותו בקלות והוא עמיד. השימוש בבטון קיים עוד מימי קדם, אך הבטון המודרני הראשון נעשה על ידי ג'וזף אספדין בשנת 1824. הוא המציא סוג חדש ועמיד יותר של מלט בעל משטח חלק יותר מאשר סוגי מלט קודמים. בטון הוא תערובת של מלט, מים, חול וחצץ. זהו חומר הבנייה הנפוץ ביותר בעולם. חשוב לדעת להכין בטון כדי שלא ייסדק או ישבר כשהוא מתייבש.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
מה מיוחד בניקוי בלחץ מים?

ניקוי בלחץ מים הוא דרך מצוינת לנקות את הבית או העסק במהירות וביעילות. הוא משתמש בסילוני מים בלחץ גבוה כדי

מהו חיישן תנועה ולמה הוא משמש?

בבריטניה של ימי המהפכה התעשייתית הייתה תנועה שנקראה לודיליסטים ומטרתה הייתה להילחם בטכנולוגיה מכיוון שאנשיה האמינו כי היא גוזלת מהם

הרחבת מרפסות

מבנים תמיד היו מרכזיים בחיי החברה, ולשיפוץ מבנים קיימים יכולה להיות השפעה משמעותית על המרקם העירוני. שיפוץ מחייב מהנדסים לעבוד

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!