כיצד מחיר בר מים משפיע על האיכות שלו? כל הסודות כאן

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

 

ההחלטה להתקין בביתנו, במשרדנו, בלשכתנו או בכל מקום אחר בו חשובה לנו השהות בו- מתקן בר מים, היא החלטה אשר בפירוש מעניקה עבורנו איכות חיים ורמת חיים טובה יותר. שתיית מים טריים בלחיצת כפתור, נגישות, מים איכותיים ומבלי צורך לכתת רגלינו אל הסופר הקרוב. אין שימוש נהדר יותר במתקן ביתי. כל כך הרבה ציפורים במכה אחת. כמובן, שישנם סוגים שונים של ברי מים, אשר מחירם משתנה בהתאם לאיכותם, תכונותיהם ועיצובם.

באמצעות התקנת מתקן בר מים, אנו למעשה מעודדים את משפחתנו לשתות והרבה, ולכן, עניין המחיר מתגמד אל מול התמורה והתועלת שאנו מפיקים מבר המים. שהרי הנגישות מאפשרת זאת ללא כל צורך בהתחשבות באף פרמטר כה או אחר. וכך, אנו דואגים לחנך את ילדינו להרגלי שתייה טובים יותר. אשר יטיבו עמם הן בהווה, בפן הבריאותי וההרגלי, והן בעתיד, כאנשים בוגרים ובריאים.

בנוסף לכך, גם כך מחירי בר המים אינם גבוהים במיוחד. בעבר אמנם היו מחירים גבוהים יותר. אך כיום, הם ניגשים לכל כיס ולכל משפחה, ומתחילים במאות שקלים בלבד.

ביצוע סקר שוק אשר יעניק לנו את התוצאות הנכונות לנו ביותר

על מנת להבין כיצד אנו סוללים את דרכנו במסלול הבריאות הזה, עלינו כצעד ראשון ברר תחילה מי מבין החברות המשווקות את מתקני ברי המים מתאימות עבורנו. הן מבחינת אופי המכשיר, תכונותיו ואפילו מבחינת עיצובו. כמובן שכמו בכל ענף, ישנם שמות מוכרים יותר ומוכרי פחות. מה שחשוב באמת הוא לבצע סקר שוק מקיף, אשר יכלול בתוכו את התכונות החשובות לנו ביותר, צרכים ורצונות וכמובן המצאותם של תקנים ישראלים למען בטיחותנו ובריאותנו המיטביות.

מחיר בר מים לפי תקציב, תכונות והתאמה אישית

כיום, אופציות הבחירה בין המתקנים השונים רחבה מאד. היא מאפשרת לנו להתאים את בר המים המתאים לנו לתקציב שלנו, בהתאם לתכונות החשובות מבחינתנו במכשיר זה.

מהפשוטים ועד האיכותיים ביותר. מסטודנט אשר מחזיק בדירה שכורה ואין הוא בהכרח זקוק למתקן מיני בר גדול, לבין משפחה רבת נפשות שמתקן בר מים יכול פשוטו כמשמעו להוות עבורה הצלה. הן מבחינת התחזוק, והן מבחינת חסכון במשאבים כמו זמן וכסף. לכן, מחיר בר מים הוא מאד תלוי עלות- תועלת ומאד תלוי באפיון הלקוח המתעתד לרכישה שכזו.

הפשוטים ביותר הם פילטרי סינון. מחירם של אלו האחרונים יכול להתחיל ממחירים זולים מאד, ואף החל ממאה ₪ בלבד. באזור מחירי האמצע, ישנם מתקני המים הביתיים , אשר עקב פוקנציות רבות שהם מאפשרים מחירם מתחיל באזור ה-400 ₪. וכמובן שישנה יחידת האליטה של מתקני המים, שמתחילה מאזור מחירי ה-500 ₪ ומטפסת מעלה מעלה עד 800 ₪ ואפילו 1,500 ₪, ככל שמתקן בר המים איכותי יותר ומשוכלל יותר.

חשוב לשים לב, כמו בכל ענף, גם לזיופים. במידה שנתקלנו בחברות אשר מציגות את מתקני בר המים שלהן במחירים זולים מאד ביחס לתמורה המוצגת, יש לא להקל ראש בכך ולבדוק את תווי התקן של המתקנים. מתקני מים חייבים לעמוד בתקנים הישראלים הרלוונטים. מדובר בשמירה על בריאותנו ועל בטיחותנו, ולכן יש להקפיד על כך מאד.

היכן נוכל למצוא את תווי  התקן? הם מוטבעים די בברור על כל מתקן מים, ולא משנה זהותו. מהקטן ועד הגדול והאיכותי ביותר שקיים בשוק. על מנת להבטיח שימוש בטוח ותקין במתקני המים הביתיים שלנו, על כל מתקן שכזה לעמוד בתקנים אלו.

https://bestbar.co.il/    המרכז לברי מים

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!