חיזוק אריחים בבניין בסביבת חלונות אלומיניום

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

 

חיזוק אריחים בבניין היא חלק בלתי נפרד מתכנון ועיצוב דירות ובתים. באמצעות חיזוק אריחים בבניין ניתן לשפר את עמידות הבניין לאורך שנים רבות. כמו כן, אריחים אשר נופלים מהבניין עלולים להוות סכנה בטיחותית לעוברים ושבים וגם לדיירי הבניין עצמו. לכן שהאריחים רופפים או נפולים יש צורך לחזקם על ידי איש מקצוע על מנת לא להוות סכנה בטיחותית לדיירים ולעוברי אורח.

מתי יש צורך בחיזוק אריחים בבניין מסביב לחלונות האלומיניום?

הצורך בחיזוק אריחים בבניין נעשה כאשר האריחים חלשים מאוד ולא יציבים מספיק, האריחים ישנים מאוד ויש להחליפם או שהאריחים נופלים מהבניין עקב היחלשותם עם השנים. בכל אחד מהמקרים יש צורך לבצע חיזוק אריחים באמצעות בעל מקצוע שאחראי על כך. בדר"כ חיזוק אריחים בבניין נעשה בבניינים ישנים מאוד אשר עם השנים האריחים התיישנו ונהיו פחות יציבים וחזקים. אך גם בבתים חדשים אשר אינם בנויים באיכות גבוהה או שיש בהם ליקויים שונים נוכל למצוא אריחים שדרושים להם חיזוק ויציבות.

כיצד מתבצע תהליך חיזוק האריחים?

חיזוק אריחים בבניין סביב הפתחים חלונות אלומיניום מתבצע באמצעות שיטות שונות סביב פתחי החלונות. השיטה העיקרית והשכיחה ביותר לחיזוק אריחים היא הדבקת האריחים באמצעות דבק מיוחד. הדבקת האריחים נעשה באמצעות חומרי בסיס שיש על גבי האריח והצמדתם אחד לשני. דרך אחרת לחיזוק האריחים היא באמצעות הצמדה וחיזוק האריחים לקירות או התקרה באמצעות ברגים. הדרך הראשונה מתאימה יותר לאריחים בודדים כאשר האריחים עצמם מבחינת חיצונית שמורים ונראים טוב, אך הם חלשים מאוד במקום בודד אחד או בכמה. אם מדובר על כמות גדולה של אריחים אשר נופלים או שלא יציבים מספיק החיזוק האריחים באמצעות ברגים תתאים עד מאוד. רק חשוב לוודא שהברגים יהיו בלתי נראים לעין מבחינה אסתטית על מנת שלא יפגעו במראה הבניין וכן שיהיו עמידים לאורך שנים רבות על מנת שלא נצטרך להחליפם תוך תקופה קצרה.

חיזוק אריחים

חיזוק אריחים בבניין היא פעולה נפרד או חלק משיפוץ כללי של הבניין?

חיזוק אריחים יכולה להיעשות או כפועלה נפרדת או כחלק משיפוץ כללי תלוי במצב האריחים עצמם ובמצב הבניין שלכם. חיזוק האריחים נעשה כאשר מזהים היחלשות של האריחים עצמם, כלומר אתם לא צריכים לחכות לשיפוץ כללי בבניין על מנת לטפל באריחים שלכם. זיהתם בעיה באריחים שמסכנת את דיירי הבניין ועוברי אורח טפלו בכך, אל תחכו המצב יחריף ויסכן בטיחותית אתכם ואת עוברי האורח ברחוב. ככל שמדובר על אריחים חלשים כך יש יותר עבודה לבעלי המקצוע עצמם. אם הבניין שלכם לא זקוק לשיפוץ בניין כללי שכולל תיקון ליקויים בבניין, תוכלו לבצע בתוכו את תיקון האריחים החלשים במקום לבצע זאת בנפרד. כלומר אם אתם בתהליכי תמ"א 38 של הבניין שלכם, אין טעם להזמין איש מקצוע רק לתיקון האריחים כאשר אתם בשיפוץ כללי. במסגרת שיפוץ הבניין שלכם יטפלו באריחים החדשים ויסדרו אותם מחדש

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!