הדברה ירוקה, מה זה הדברה ירוקה 

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

לכולנו יש בבית בחצר ובכל מקום שאנחנו נמצאים בו את בעיית התיקנים, אף אחד לא אוהב לראות אותם בבית ובארונות המטבח ולכן כ%99 מהאנשים יבחרו בדרך הכי הגיונית, שהיא להדביר את הבית/המחסן/ כל משטח אחר שתרצו שיהיה נקי מתיקנים. וכשאנחנו מגיעים לעולם ההדברות יש הרבה סוגי הדברות ומלא חברות הדברות, לפעמים קשה לנו להחליט איזה חברה לשכור ואיזה סוג הדברה להשתמש. לכן חשוב מאוד לבדוק את הנושא מבעוד מועד כך שתוכלו להנות משירותי הדברה טובים וחומר הדברה מצויין שיחזיק לכם לזמן רב, ויחסל את הבעיה הכי גדולה שלכם. 

הדברה ירוקה: 

יש הרבה סוגי הדברות אך ההדברה הטובה ביותר היא הדברה ירוקה, מדוע אתם שואלים? מכמה סיבות: 

  • הדברה ירוקה יעילה הרבה יותר מכל סוג הדברה אחרת מכיוון שהיא הורגת את האורחים הלא רצויים ונשארת להרבה זמן. 
  • הדברה ירוקה הרבה יותר בריאה לבני האדם מאשר סוגי הדברות אחרות מכיוון שהיא מחומרים אורגניים שאינם נכנסים למערכת של גוף האדם ומזיקים אחר ורק לתיקנים. 
  • מכיוון שההדברה הירוקה מורכבת רק מחומרים אורגניים ולא מזיקים לבריאות האדם אין צורך שתצאו מהבית למספר ימים כמו בשאר סוגי ההדברות. אתם תוכלו להיות בבית מיד אחרי ההדברה כי היא איננה מסכנת את בריאותכם. 
  • ההדברה הירוקה הינה הדברה איכותית ומשתלמת לכל כיס, היא מסלקת את התיקנים ואינה מזיקה לבריאות וגם נשארת לזמן ארוך יותר כך שלא תצטרכו להוציא כסף מיותר כל כמה חודשים. 

מה זה הדברה ירוקה: 

הדברה ירוקה בניגוד להדברות אחרות שנעשות מחומרים רעילים היא אינה רעילה, ואינה מסכנת את בריאותכם. ידוע שה הדברות הירוקות ידועות באיכות שלהם בדיוק בגלל זה, הרי לא הייתם רוצים לרסס משהו בביתכם שיכול לסכן את בריאותכם. לכן ההדברה הירוקה היא סוג ההדברה האולטימטיבית לכל בית, ובמיוחד בית עם ילדים. 

ההדברה הירוקה נוצרת כולה מחומרים טבעיים שהורגים ומחסלים אך ורק את התיקן ולא חודרת לאדמה ולמי תיהום כך שגם אם תרצו לרסס את הגינה שלכם תופתעו לדעת שההדברה הירוקה לא תהרוס לכם את העציצים/הצמחים/הירקות. 

לכן חשוב לבחור בהדברה שלא תסכן את בריאותכם, וההדברה הירוקה נותנת לכם להנות מכל העולמות ביחד.

היכנסו למרכז ההדברה הישראלי

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
רישיון קבלן רשום

רישיון קבלן רשום ניתן למי שעבר את בחינת המדינה, סיים תכנית חניכה ושילם את התשלומים הנדרשים. חשוב לקבלנים לדעת שלא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!