הדרכה עבודה בגובה לעובדי אלומיניום

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

 

אם אתם בעלי חברת בנייה או חברה המבצעת עבודות בגובה, ואתם מחפשים נושא מתאים ליום הדרכה עבודה בגובה הוא נושא שבהחלט כדאי לכם להשקיע בו. בטיחות בעבודה בגובה הוא נושא סופר חשוב, ואת זה מוכיחים אינספור מקרים של עובדים הנופלים אל מותם, עליהם אנו שומעים רק בחדשות. בכדי להטמיע את נושא הבטיחות והזהירות בעבודה בגובה, עליכם לעסוק בנושא באופן תדיר מול העובדים שלכם, ואין כמו הדרכה בכדי להשיג מטרה זו.

במסגרת הדרכה עבודה בגובה בפרויקטים של הוספת מרפסות שמש כמו שמבצעת חברת בלקון , יוכלו העובדים שלכם להיחשף לשורה של אמצעי בטיחות, כללי בטיחות וטכניקות עבודה בגובה, וכן יוכלו ללמוד כיצד לסגל לעצמם שגרה ששמה את נושא הבטיחות במרכז סדר היום המקצועי שלהם. עבודה בגובה היא עבודה שמבוצעת ממש כפי שהיא מבוצעת על פני הקרקע, רק שבפועל היא מתקיימת בגובה רב. בתנאים אלה נוצרים סיכונים לעובד עצמו ולסובבים אותו, סיכונים אותם ניתן למנוע עם הידע הנדרש סביב נושא הבטיחות.

הדרכה עבודה בגובה סוקרת בפני העובדים שורה של אמצעי בטיחות בהם הם יכולים להיעזר על מנת לשמור על בטיחותם ובטיחות הסובבים, לומדים טכניקות של ביצוע שלל משימות בגובה תוך שמירה על כלי העבודה שלהם מאובטחים אליהם ללא חשש של נפילה ופציעה של עוברים ושבים. אחרי שאמרנו את זה, המטרה המרכזית של הדרכה עבודה בגובה גם למתקיני חלונות אלומיניום היא לסייע לעובדים לסגל לעצמם תרבות של בטיחות ומודעות לסכנות המלוות אותם בעבודתם בגובה. עובדים המבצעים את אותה עבודה לאורך שנים, נוטים בדרך כלל להמעיט בערך הסכנות ולבצע פעולות מסוכנות מבלי שהם מוטרדים מכך במיוחד. לרוב זה עובר בסדר, אבל אחת למספר מקרים מתרחשת תאונה שיכולה להסתיים בפציעה קשה או במוות, ובדיוק את התאונה הזאת מיועדות ההדרכות למנוע, הן באמצעות המידע והידע שהן מעבירות והן באמצעות העלאת נושא הבטיחות למודעות והטמעתו בשגרת העבודה היומיומית.

 

כיסוי ביטוחי

הדרכה עבודה בגובה עם חברה מובילה כמו חברת עידן בגובה היא חשובה לא רק בהיבט של בטיחות העובדים שלכם והסובבים אותם, אם כי זהו בהחלט המרכיב המרכזי והחשוב ביותר שלה. הדרכה זו חשובה גם בכדי להעניק לכם, המעסיקים, את הכיסוי הביטוחי הנדרש במקרה שמתרחשת תאונה. כיסוי זה מותנה בכך שכל עובד שעולה לגובה הוסמך לבצע את עבודתו בגובה ועבר הכשרה מתאימה לעבודה בגובה. כמו כן, חברת הביטוח תבחן עד כמה עמדו לרשות העובד כל אמצעי הבטיחות הדרושים לו ועד כמה דאגתם אתם כמעסיקים לבטיחותו. הדרכה שכזאת היא בהחלט מהלך חשוב שלא רק מראה עד כמה אתם משקיעים בבטיחות, אלא גם מעלה את רמת הבטיחות במקום העבודה שלכם.

 

כאמור, אם אתם מחפשים נושא מעניין וחשוב לעריכת יום הדרכה עבודה בגובה הוא נושא מצוין, ותוכלו באמצעותו למלא יום שלם בו תוכלו לשלב גם הדרכות פרונטליות וגם פעילות חווייתית והתנסות באמצעי הבטיחות השונים.

 

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!