האם תריס גלילה לחניה הוא בחירה חכמה?

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

אם התמזל מזלכם ואתם גרים בבית קרקע עם שער חניה פרטית משלכם, אתם בוודאי מוקירים את המרחב המצומצם אך החשוב הזה השמור אך ורק לרכבכם. יחד עם זאת, עם הזמן בטח הבנתם שההגנה על הרכב אינה מסתכמת בכמה קירות ובמפתח הפתוח לעיני כל, ואתם רוצים לשדרג את מידת הבטיחות וגם את השמירה על הרכב מפני פגעי מזג האוויר. יש מספר פתרונות אפשריים לסוגיה זו, ובמאמר הבא נבחן האם תריס גלילה לחניה מהווה בחירה נכונה וחכמה.

פרגולת זכוכית

תריס גלילה לחניה – מה הוא נותן?

ראשית, חשוב לדעת כי תריס גלילה לחניה הוא לא מוצר אחד, יחיד וסטנדרטי. למעשה, ניתן לייצר את התריסים הללו ממגוון חומרים, כאשר העדיפות היא כמובן לאלומיניום שהינה מתכת חזקה אך קלה ונוחה לעיבוד, זולה יחסית וניתנת לעיצובים שונים ולשלל צביעות, והיא גם עמידה בפני קרינת השמש ומזג האוויר, ולא דורשת תחזוקה מיוחדת. לכך מצטרפים הפתרונות שתריס כזה מעניק לבטיחות הרכב והבית. בואו נבחן אותם.

ראו גם: מחירון 2020 תריסי גלילה

מעטפת הגנה לרכב

המטרה המרכזית של התקנת תריס גלילה לחניה היא כמובן הגנה ושמירה על הרכב שלכם. בין אם מדובר במכונית יחסית סטנדרטית, ובוודאי אם מדובר במכונית יקרה, אתם בוודאי מעוניינים לשמור עליה. ואולם, למרבה הצער במדינת ישראל יש מכה רצינית של גניבות רכבים, בעיה ידועה ומוכרת מזה שנים שהרשויות מתקשות מאוד לתת לה מענה. למעשה, מרגע שהרכב נעלם הסיכויים קטנים מאוד לקבלו בחזרה.

התריס שמתקינים בחניה מהווה אם כן חוצץ בין הרכב ובין פורצים וגנבים, ונדרשות יכולות לא מבוטלים וכלי פריצה מיוחדים על מנת לחדור אליו או להרימו. על כן, הוא מקנה לכם שקט וביטחון, בידיעה שעשיתם את המרב לשמור ולהגון על רכבכם.

ראו עוד מבית יורוסטייל: דלתות כניסה לבניין

עוד הגנות שמספק תריס גלילה לחניה

מלבד האמור לעיל, תריס גלילה לחניה מספק הגנה מפני גורמים נוספים. כך למשל, אנשים המשאירים את רכבם חונה ברחוב יודעים היטב כי הוא מועד למקרים של ונדליזם, למשל מצד ילדים ובני נוער, או פורצים שאינם מעוניינים ברכב עצמו אלא במה שבתוכו ולכן שוברים את החלונות. תריס גלילה המותקן בחניה הפרטית מספקת הגנה מלאה מפני התרחשויות מצערות כאלו.

בנוסף, מדובר במוצר שאינו חדיר לקרינת שמש ואף בפני אבק, שלא לדבר על ציפורים ולכלוכים נוספים אליהם חשופים רכבים מהרחוב. על כן, תריס הגלילה יוצר עבור הרכב מתחם סגור ומוגן, שבו מצבו החיצוני של הצבע והמרכב נשמר היטב. כמובן שהדבר שומר על ערכו של הרכב וגם תורם לשביעות הרצון שלכם, ולהקטנת מספר הפעמים בשנה בהם אתם לוקחים את המכונית למכון השטיפה.

לבחור בתריס המתאים לכם

בחירה חכמה של תריס גלילה משמעה לבחור במוצר התאים במדויק עבורכם בגודלו, עיצובו, חומריו, אופני השימוש בו וכדומה. לשם כך, פנו אל חברה המתמחה בייצור והתקנת תריסי גלילה בכלל, ותריסים לחניה בפרט, וקבלו ייעוץ מהצוות המקצועי.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!