תריס גלילה חיצוני

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

תריס גלילה הוא תמיד תריס שהוא חיצוני ואם כך, נשאלת השאלה מהו תריס גלילה חיצוני ומה מבדיל אותו מתריסי גלילה אחרים? ובכן, התשובה היא שהמונח חיצוני שמוצמד לתריס הגלילה הזה מתייחס למעשה למיקום של ארגז התריס מחוץ לחלל הפנים של הבית. אם מעולם לא שמעתם על התריס הזה, סביר להניח שכל ארגזי התריסים בבית שלכם ממוקמים בתוך הבית במרווח שבין ראש החלון והתקרה. במקרה של תריס גלילה חיצוני, הארגז הזה פשוט מותקן מחוץ לבית. למה נועד הפתרון הזה? למי הוא מתאים? האם הוא יקר יותר מהפתרון הפנימי הרגיל?

 

תריס גלילה חיצוני

מהו תריס גלילה חיצוני?

תריסי גלילה הם התריסים הרגילים שאנו מכירים מהבית, תריסים שפתיחתם וסגירתם מבוצעות באמצעות גלילתם מעלה או מטה, בין שבצורה ידנית באמצעות רצועת בד ובין שבצורה אוטומטית באמצעות מנוע חשמלי. כאשר התריס פתוח לחלוטין הוא נמצא למעשה בנישה ייעודית שנבנתה עבורו מעל ראש החלון. נישה זו מכוסה על ידי ארגז תריס המותקן כמעט תמיד בחלקו הפנימי של הבית, ובדרך כלל גם בולט מפני השטח של הקיר אל תוך החלל הפנימי של הבית. בשנים האחרונות ישנו מעבר לארגזים שאינם בולטים כלפי חוץ אך עדיין מדובר בארגזים פנימיים.

תריס גלילה חיצוני הוא תריס שהארגז שלו מותקן על צדו החיצוני של הקיר, לגמרי מחוץ לבית ולכך יש מספר יתרונות חשובים. היתרון החשוב ביותר הוא ההפרדה המוחלטת שתריס זה מאפשר בין חלל הפנים ובין המרחב החיצוני. אין חשש לכניסה של אוויר קר בחורף או אוויר חם בקיץ, אין חשש לחדירת רעש מבחוץ ואין חשש לחדירת מזיקים וחרקים דרך חרכים וחריצים באיטום ארגז התריס. כל מנגנון התריס יושב כל כולו בחוץ ומעל החלון יש קיר מלא ואחיד. היתרון השני, שיכול להיות רלוונטי בבתים מסוימים הוא החיסכון במקום וזה כאמור, יכול להיות יתרון משמעותי בחדרים קטנים בעלי חלל פנים מוגבל.
ראו גם: חלונות מעוצבים לבית

מה נדרש כדי להעביר את התריסים בבית למודל החיצוני?

המעבר בין תריס רגיל ובין תריס גלילה חיצוני הוא מעבר שכרוך בהתקנת ארגז תריס חיצוני ולאחר מכן סגירה מוחלטת של הנישה שיועדה לתריס הפנימי קודם לכן. אם אתם מתכוונים להשאיר את התריס הפנימי במקומו, אין כל טעם להוציא את מנגנון התריס החוצה במודל של תריס גלילה חיצוני, לכן במעבר כזה עליכם לקחת בחשבון גם קצת עבודות שיפוצים לסגירה מוחלטת ומילוי הנישה של התריס הפנימי. יחד עם זאת, ההמלצה היא לא לבצע את הכל בבת אחת. תנו לעצמכם פרק זמן מסוים לבחון את התריס החיצוני ורק אם אתם מרוצים ממנו, או אז תוכלו לבצע איטום סופי ומוחלט של נישת הארגז הפנימי.

האם התריס החיצוני עמיד במים?

התשובה היא בהחלט כן. תריס גלילה חיצוני מיוצר כולו מאלומיניום קל משקל ועמיד לחלוטין בלחות ובמים. כמו כן, האלומיניום עצמו גם מבטיח את החוזק המבני של התריס והארגז גם יחד, כך שאין כל חשש מפני עמידת ארגז התריס החיצוני בפני פגעי מזג האוויר, לרבות גשם, שלג, ברד, רוחות וקרינת שמש ישירה. את התריס החיצוני תוכלו להזמין בכל מידה ובכל עיצוב שתבחרו וכן תוך שילוב מנגנונים שונים של פתיחה וסגירה, שכעת מן הסתם, חייבת להיות חשמלית באמצעות כפתור שמותקן בתוך הבית, אך שולט במנגנון שמחוץ לבית. חברת יורוסטייל מציעה לכם מגוון רחב של פתרונות תריס גלילה חיצוני מיוצרים מאלומיניום איכותי ובשלל עיצובים אפשריים.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
תריס ידני
תריס גלילה ידני מחיר

תריס גלילה הוא אחד התריסים הפופולאריים בישראל. הוא נפתח באופן מלא או חלקי, אנחנו יכולים לשלוט בפתיחה והוא נחשב לאיכותי.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!