האם כדאי להתקין תריסי גלילה ממתכת בבית העסק?

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

כל בעל עסק יודע שההגנה על מרכולתו, על הציוד והמכשור, ועל המסמכים המצויים במבנה, האם אבן יסוד להתנהלות בטוחה ונכונה. מצד שני, אתם בוודאי מודעים גם לבעיית הגניבות והפריצות אל בתי עסק, ואל מקרים לא מעטים של וונדליזם מצד גורמים שונים. לכך מצטרפות כמובן גם הדרישות של חברת הביטוח המבטחת את המבנה. מכאן עולה השאלה, איזה אמצעי הגנה יספק מענה טוב לבית העסק. התשובה לשאלה זו בהחלט יכולה לעבור בתריסי גלילה ממתכת, ובמאמר הבא נבין מדוע.

תריסי גלילה

סוגים שונים של אמצעי הגנה

כאמור, התלבטות שכיחה של בעלי עסקים קשורה לבחירה באמצעי הגנה על המקום, וכאלו יש לא מעטים החל במצלמות אבטחה, דרך גדרות, סורגים על החלונות, שימוש בזכוכיות עמידות במיוחד, גלאי תנועה ועוד הרשימה ארוכה. חשוב לדעת כי תריסי גלילה ממתכת המתוכננים ומותקנים בצורה מקצועית ונכונה, מעניקים מעטפת הגנה מצוינת למבנה ולתכולתו. המשיכו לקרוא על היתרונות של תריסים אלו.

ראו גם: מחירון תריסי גלילה

תריסי גלילה ממתכת – מה זה בכלל?

כולם מכירים את התריסים הנגללים שיש בהרבה בתי עסק ובתים פרטיים. ואולם, תריסי גלילה ממתכת נבדלים מהתריסים הרגילים במידת החוזק והעמידות שלהם. מדובר למעשה בשילוב בין תריסים לבין סורגים חזקים, אותם ניתן לגלול למטה בסוף יום העבודה או בשעות אחרות בהן העסק אינו פעיל, ולגלול למעלה עם הפתיחה של המקום. בזמן שהתריסים סגורים, הם מהווים חומת הגנה חזקה במיוחד שצריך להתאמץ מאוד ולהיעזר בכלים ייעודיים ומרעישים בשביל לחדור או להרים אותם ללא אישור.

אז תריסי גלילה ממתכת הם כמו סורגים, אבל להבדיל מסורגים הם אינם קבועים. במילים אחרות, הם אינם מכסים על מפתחי המבנה בשעות הפעילות, ולכן אינם חוסמים את קו הראייה של העוברים ושבים, ומצד שני לא יוצרים בפנים תחושה מדוכאת של שהייה בתוך "כלא"

עוד יתרונות של תריסי גלילה ממתכת

מלבד האמור לעיל, תריסי גלילה ממתכת מעניקים עוד מספר יתרונות חשובים. ראשית, הם אינם עשויים ממקשה אחת וניתן לבחור במספר עיצובים המתאימים לתדמית שעליה העסק מעוניין לשמור, עם השתלבות נאותה בסביבת הרחוב, המרכז המסחרי וכיוצא בזאת. שנית, מדובר בהשקעה כספית נכונה גם לטווח הארוך מפני שמדובר במוצר חזק ועמיד ביותר בפני כל תנאי מזג האוויר, בהנחה שקונים ומתקינים אותו עם חברה מקצועית ורצינית לתחום התריסים והחלונות. לכן, הוא ישרת אתכם נאמנה לשנים רבות וטובות ויעניק תחושת ביטחון ושקט תעשייתי.

יתרון חשוב נוסף הוא קלות התפעול של תריסי גלילה ממתכת. ראשית, ניתן להרים ולהוריד אותם באופן ידני על ידי לחיצה על המתג. שנית, אם רוצים בכך ניתן לפתוח ולסגור את התריסים מרחוק עם שלט חשמלי. ולבסוף, במידה שבמבנה מותקנות גם מערכות בית חכם, אין בעיה מיוחדת לשלב את תריסי הגלילה עם המערכת, דבר המאפשר לפתוח ולסגור את התריסים גם מבלי להימצא כלל במקום ו/או בשעות קבועות.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!