תריס גלילה ידני מחיר

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

תריס גלילה הוא אחד התריסים הפופולאריים בישראל. הוא נפתח באופן מלא או חלקי, אנחנו יכולים לשלוט בפתיחה והוא נחשב לאיכותי. מנגנון הפתיחה של התריס, בין אם הוא ידני ובין אם חשמלי, יכול לשמש אותנו לאורך שנים ואם יידרשו פעולות תחזוקה הן יתבצעו אחת למספר שנים.

לתריס הגלילה יתרונות רבים. הוא הופך את הבית שלנו לאינטימי, מהווה שכבת הגנה נוספת בפני פורצים ומסנן את המתרחש בבית לאלו שנמצאים בחוץ. התריס הידני זול יותר מזה החשמלי, ההפעלה שלו פשוטה ועם זאת הוא איכותי ומביא תכונות חיוביות רבות.

עלויות התריסים

עלות התריס מורכבת מהעלות של השלבים, המנגנון וההתקנה. חשוב לדעת כי כל תריס חייב להיות מיוצר עבורנו ולכן החברה שתציע לנו הצעת מחיר תביא בחשבון את הנתונים של הבית. החברה תוכל להעריך מראש באופן כללי את העלויות לפי מטר, אך כדי שנוכל לדעת מהי העלות המדויקת, נצטרך להזמין אלינו את אנשי המקצוע שייקחו מידות וייתנו לנו הצעה.

אנחנו יכולים לחפש מידע אחר תריס גלילה ידני מחיר אך עלינו לזכור כי המחיר מתייחס גם למנגנון. לכן, לא תמיד תריס קטן יהיה זול באופן משמעותי מתריס גדול. במחיר הסופי החברה תחשב את כל העלויות, לרבות המנגנון, השלבים ועבודת ההתקנה שתידרש ממנה.

תריס ידני

מה כוללת עבודת ההתקנה

עבודת ההתקנה של תריס הגלילה הידני מתבצעת לאחר הייצור שהותאם בדיוק למידות במקום. התריס עצמו מורכב מהשלבים, מרצועות ומנגנון הסגירה והפתיחה. כל אלו צריכים להיות מותקנים. אנשי המקצוע יגיעו לבית עם התריס אשר מלופף בצורה של גליל. את הגליל יש לשים בתוך המתקן המיועד לתריס ולחבר לו את המתלים.

לאחר שכל המרכיבים נמצאים במקום יבדקו אנשי המקצוע שהפתיחה והסגירה מתבצעים בקלות ובאופן הראוי. במידה ויהיו מרווחים שאינם אמורים להיות בתריס הדבר יתוקן במקום כאשר המטרה היא לקבל תוצאה מושלמת של תריס שישמש אותנו לאורך שנים.

תריס גלילה ידני מחיר ועלויות התחזוקה

כאשר אנחנו באים לברר ולקבל פרטים על תריס גלילה ידני מחיר עלינו להתייחס לא רק לעלות הראשונית של התריס. עלינו לוודא כי אנחנו מקבלים את המוצר הטוב ביותר לבית שלנו וכי לא נצטרך לבצע החלפה שלו בשנים הקרובות.

ישנם תריסים איכותיים עשויים אלומיניום וישנם תריסים פחות איכותיים. החברה תציע לנו בדרך כלל אחריות על המוצר ותוכל להגיד לנו מראש מהן עבודות התחזוקה שנצטרך לבצע, אם בכלל. לרוב, אין צורך לבצע עבודות מיוחדות לאורך השנים ורק אם התריס פגע בחפץ שהיה תחתיו יהיה צורך לכוון אותו שוב.

התאמה אישית

בעת הפגישה עם נציגי החברה המתמחה בתחום האלומיניום נוכל להתאים לעצמנו את התריסים. איש המקצוע המתמחה בתחום יוכל לקחת את מידות החלונות, לבחון איתנו את הצבעים שלדעתנו משתלבים בבית והוא יבחן אם ישנם מרכיבים מיוחדים שיש להתייחס אליהם או אם מדובר בהתקנה סטנדרטית.

בסיום הפגישה יוכל איש המקצוע להבין באיזו עבודה מדובר ולתת לנו הצעת מחיר לייצור והתקנת התריס או התריסים בבית.

לפנות לחברה מנוסה

חברת יורוסטייל עומדת לרשותנו בכל הנוגע לעבודות אלומיניום בבית, בעסק ובחלל החיצוני שלנו. החברה מביאה איתה ניסיון רב בכל הנוגע לייצור והתקנת תריסי גלילה והיא הכתובת שנרצה לפנות אליה כדי לקבל יותר פרטים על תריס גלילה ידני מחיר.

לאחר יצירת הקשר הראשוני תיקבע לנו פגישה עם החברה. נציג יוכל לקחת את מידות המפתחים, לבחון איתנו את הצבעים והגימור של האלומיניום ולתת לנו הצעת מחיר.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
תריס גלילה חיצוני
תריס גלילה חיצוני

תריס גלילה הוא תמיד תריס שהוא חיצוני ואם כך, נשאלת השאלה מהו תריס גלילה חיצוני ומה מבדיל אותו מתריסי גלילה

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!