תריסים וחלונות מחירים

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

 

כל מי שבונה בית בוודאי לוקח בחשבון את ההתקנה של תריסים וחלונות מחירים, מה שמביא לשינויים במסגרת התקציב לכאן או לכאן. למעשה ניתן להגיע לתוצאות איכותיות מבלי להתפשר על התוצאה הסופית שכן כיום אפשר למצוא מבחר גדול מאוד של תריסים, חלונות, דלתות במחיר נוח מאוד שיאפשר לכם לעמוד במסגרת התקציב שקבעתם לעצמכם.

לפני שתחליטו מאיזה חומר אתם רוצים שהחלון יהיה חשוב לזכור שלגבי חלונות ותריסים המחיר הוא לא השיקול העיקרי וישנם גורמים רבים שכדאי להתייחס אליהם כמו למשל איזה סוג של חלון יתאים לחדר מסוים, מה תהיה שיטת הפתיחה שלו עוד. לדוגמא אם מדובר על חדר הסלון יתכן שכדאי לבחור בחלון ויטרינה גדול שתביא לחדירה של אור טבעי רב מבחוץ ותאפשר לכם לראות את הנוף. חדר השינה לעומת זאת אמור להיות חשוך יותר בשעות המנוחה ולכן כדאי לבדוק את כל האופציות הקיימות לפני שבוחרים.

תריסים וחלונות מחירים – מה הם המאפיינים העיקריים

חלון אלומיניום הוא בעל יתרונות רבים ויכול לסייע בכל מה שכרוך בבידוד כלפי טמפרטורה ורעשים. הבחירה בחלונות ותריסים מחירים תסייע גם לחיסכון באנרגיה שכן הם משמשים לבידוד מפני חום רב בקיץ וטמפרטורה נמוכה בעונת החורף. כך ניתן לעשות פחות שימוש במזגנים או באמצעי חימום אחרים.

האלומיניום הוא חומר חזק וגמיש ולכן קיימת אפשרות לעצב אותו בקלות רבה וליצור דוגמאות מעניינות ומרגשות. בנוסף אין כל בעיה לצבוע אותו במגוון של צבעים ומרקמים ואפילו לגרום לו שיראה כמו עץ טבעי. ההתאמה היא מדויקת מאוד וניתן להתאים את האופי של התריסים והחלונות לאופי של הבית שלכם. כדאי לבצע סקר שוק נרחב ולראות מה הם המחירים שמוצעים, וכדאי להגיע אל אולמות התצוגה ולבחון את כל האפשרויות שישנן. בכל מקרה חשוב לבקש תעודת אחריות שתכסה כל אפשרות של תקלה או בעיה.

כמה זה עולה

היות וקיימים סוגים רבים ומגוונים של תריסים וחלונות מחירים אז גם המחיר יהיה שונה בהתאם. השיקול בקביעת המחיר הוא מנגנון ההפעלה, גודל החלון, החומר ממנו הוא עשוי וכמובן גודל ההזמנה. ככל שההזמנה תהיה גדולה יותר כך קיים סיכוי טוב יותר להתמקחות על המחיר הסופי. החלונות הנפוצים ביותר הם חלונות ההזזה, חלונות בלגיים וחלונות ציר. הזולים ביותר הם חלונות ההזזה שלא תמיד יספקו אטימה מוחלטת. חלונות בלגיים הינם היקרים ביותר.

גם עולם התריסים הוא מגוון מאוד החל מתריסים פשוטים ועד לתריס גלילה חשמלי ומשודרג. לתריס ישנם כמה תפקידים, הוא משמש להצללה, שומר על הבית מכניסה של רוח ואבק וגם עשוי להגן מפני חדירה של גורמים בלתי קרואים. התקנת תריסים היא משימה מאתגרת שמומלץ להפקיד בידיהם של בעלי מקצוע מיומן. יש לוודא שהתריס מתאים לפתח שעליו הוא מותקן ושבעל המקצוע עושה שימוש בחומרים איכותיים לאטימה ולהדבקה.

למי מתאים תריס חשמלי

מי שמעוניין ליצור נוחות בבית או במשרד יוכל להצטייד בתריסים מסוג זה שלא מצריכים פעולה ידנית. במקרים רבים מדובר על שימוש בשלט רחוק נוח ויעיל. תריס חשמלי מתאים גם לבעלי מוגבלויות שמתקשים הפעולות יומיומיות פשוטות. כדאי לוודא שקיימת אחריות כוללת על ההתקנה ועל חומרי הגלם.

תריסים וחלונות מחירים

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
תריסי גלילה
מדריך תיקון תריסים

היינו רוצים לחיות בעולם בו הרכוש שלנו לא ייהרס. אך אנו חיים בעולם בו הרכוש שלנו נהרס כל הזמן, נפגם

תריסי גלילה
מה נותן לכם שלט לתריס חשמלי?

לרבים מאיתנו יש בבית או בעסק תריסים חשמליים, המשמשים לצורכי הגנה על הפרטיות, עבור שמירה על ביטחון תכולת הבית והעסק,

תריס גלילה חיצוני
תריס גלילה חיצוני

תריס גלילה הוא תמיד תריס שהוא חיצוני ואם כך, נשאלת השאלה מהו תריס גלילה חיצוני ומה מבדיל אותו מתריסי גלילה

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!