חלונות נגד רעש

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

כולנו רוצים ליהנות בבית. אנחנו רוצים להיכנס אליו לאחר יום עבודה ולהירגע. רוצים לישון טוב בלילה, בלי שהרעש בחוץ יפריע לנו. חלונות נגד רעש מאפשרים לנו ליהנות מבית שקט ונעים. הם מבודדים ביעילות לא רק את הרעשים אלא גם מבודדים מבחינה תרמית. בידוד זה מהווה חיסכון משמעותי בהוצאות החשמל שלנו.

כיצד נשיג בידוד בפני רעש?

הדרך לחיות בבית שקט עוברת בחלונות. חלונות נגד רעש יהפכו את החיים שלנו לנעימים יותר. הם יעזרו לנו בכל הנוגע לבידוד קול ובידוד תרמי. החלונות יהיו מורכבים משתי שכבות זכוכית ובניהן יהיה כלוא גז שמהווה כשכבת בידוד נוספת.

הבידוד תלוי באיכות של החלון, המסגרת, החיבורים וההתקנה. כל מרכיב חייב לקבל תשומת לב ואנחנו יכולים ליהנות מחלונות אלומיניום, בעלי זכוכית כפולה. ההתקנה תתבצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים שיקפידו על חיבור מושלם ועל מתיחת גומיות מבודדות שיישארו במקומן לאורך שנים רבות.

איך נדאג לכך שהרעש יישאר מחוץ לבית

הבית שלנו צריך להיות המקום המוגן והשקט שלנו. אנחנו יכולים להשאיר את הרעש מחוץ לבית, אך אם זה לא המצב אצלנו, עלינו לנקוט בשלבים הבאים.

שלב ראשון – הזמנת אנשי מקצוע

לרוב אנחנו לא נראה שהחלונות שלנו לא מבודדים. אנחנו נשמע את הרעש נכנס אל תוך הבית. לעתים נוכל להרגיש קור או רוח שנכנסים מהחיבורים של החלונות ואז נדע שישנה בעיה. כיוון שלרוב לא נוכל לזהות בעצמנו שישנה בעיה, אלא רק לשמוע את מה שמתרחש בחוץ, הצעד הראשון בדרך להשיג בית שקט יהיה הזמנת אנשי המקצוע.

אנשי המקצוע יגיעו, יבחנו את המצב של החלונות ויבדקו אם ניתן לשפר את המצב הנוכחי של החלונות או אם יש צורך להחליף אותם. במקרה של בית בבניה או בתהליך שיפוץ, אנשי המקצוע יוכלו להמליץ לנו על החלונות המתאימים.

שלב שני – מדידות

במידה והתקבלה ההחלטה שכדאי להחליף את החלונות, אנשי המקצוע ייקחו את המידות. חשוב לזכור כי חלונות הם לא "מוצר מדף". כל חלון מיוצר באופן ספציפי למפתח שהוא נועד לו. גם אם יש לנו מספר מפתחים שאמורים להיות בגודל זהה, יילקחו מידות של כל אחד וזאת כיוון שיכולה להיות סטייה קטנה במידות שתוכננו.

אם הבעיה בחלונות הקיימים אינה החלונות עצמם והזכוכיות והמסגרת במצב טוב ויש להחליף רק את הגומיות, אנשי המקצוע יסבירו לנו מה הם כן יכולים לעשות למעננו. יכול להיות מצב בו ההתקנה הקודמת לא הייתה מקצועית מספיק או שהגומיות פשוט נשחקו בשל הזמן ואז יתבצע תיקון של המצב.

שלב שלישי – התקנת החלונות החדשים

השלב האחרון הוא ההתקנה והיא יכולה להתבצע בשלבי הבניה, השיפוץ או בבית שכבר קיים בלי שהוא עובר תהליך שיפוץ. במקרה של החלפת החלונות בבית הקיים שלנו, הצוות יגיע אלינו עם כל הציוד ויבצע החלפה במינימום לכלוך, ביעילות ובמקצועיות.

במידה וכל שנדרש הוא החלפה של הגומיות, אנשי המקצוע יוציאו כל חלון שיש לתקן אותו, יבצעו החלפה של החלקים הנדרשים, יחזירו את החלונות ויבדקו שהם אכן אטומים כפי שאנחנו מצפים שיהיו.

חלונות נגד רעש – החלפה ובדיקת חלונות

חברת יורוסטייל מעניקה לנו בית שקט. החברה מעמידה לרשותנו ניסיון רב וצוות מקצועי ואכפתי. אלו מאיתנו שנמצאים בשלבי הבניה או השיפוץ של הבית, ימצאו כי החברה יכולה לתת מענה מעולה ולדאוג לכך שנעבור לבית שקט. אלו מאיתנו שסובלים מרעש בבית, יכולים לפנות לחברה ולבקש ממנה לבצע בדיקה של המצב הנוכחי ולקבל את הפתרונות המתאימים ביותר בהתאם למצב הנוכחי.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
סגר לחלון אלומיניום
סגר לחלון אלומיניום

כמעט בכל חלון היום נוכל למצוא סגר. לסגר יש תפקיד בסיסי והוא לתת מענה בטיחותי, הן מבחינת פריצות והן מבחינת

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים

חלונות אלומיניום לבתים מודרניים חלונות אלומיניום כוללים זיגוג כפול וסורגים איכותיים לכל אורך החלונות, שמספקים קסם עיצובי מבלי לפגוע בנופים

זכוכית מרפסת
מדריך גדרות אלומיניום זולים

אין ספק שגדרות אלומיניום מספקות מענה מצוין לבעליהן, הן ברמת הפרטיות, הן ברמת העמידות והן בסוגיות של עיצוב ויופי. אמנם

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!