שיקולים בבחירת והתקנת תריסי גלילה לחנויות

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

בתור בעל חנות אתה בוודאי מכיר את הפתרון של תריסי גלילה, המעניקים מעטפת הגנה מצוינת לעסקים בכל רחבי ישראל. כעת, בשעה טובה, החלטת שגם אתה רוצה להתקין תריסים כאלו בחנות שלך, אך אינך יודע מאיפה להתחיל. אז בשורות הבאות תוכל לקרוא על מספר שיקולים בבחירה והתקנה של תריסי גלילה לחנויות.

תריס גלילה

המון תריסים ואפשרויות בשוק

חשוב שתבין שכאשר מדברים על תריסי גלילה לחנויות מתכוונים למעשה לקשת רחבה של מוצרים. אולי התריסים שראית עד כה נראים לך דומים למדי, אולם מאחורי המוצר הסטנדרטי יש לא מעט אפשרויות המשתנות למשל מבחינת סוג המנוע, עוצמתו ומידת השקט/הרעש של פעולתו, עיצוב וגוון התריסים, חומרי הגלם המרכיבים אותם, מידת הבטיחות והעמידה בתקנים של המוצר, היצרנית העומדת מאחוריו, רמת ההתקנה, וכמובן גם העלויות, וזוהי רשימה חלקית בלבד. אז כדי להתחיל, בוא נבחן כמה פרמטרים של בחירת התריסים.

תריסי גלילה לחנויות – רק עם חברות רציניות

יש הרבה גורמים במשק הישראלי שמציעים עבודות מתכת, החל באלומיניום ועד לברזל. עם כל הכבוד אליהם, ויש כבוד, תריסי גלילה לחנויות הם עולם אחר. כאן חייבים לתת מענה מאוד בטוח, מאוד איכותי ומאוד מדויק, אשר ייתן לך שקט תעשייתי וביטחון גבוה ביותר. יתר על כן, הפתרון חייב להיות עמיד לאורך זמן בפני כל פגעי מזג האוויר על מנת שיחזיק לשנים רבות וטובות, ובכך יצדיק את ההשקה הכספית בו.

לשם כך, חשוב מאוד שתעבוד רק עם חברות בעלות מומחיות ויכולות מוכחות בתחום הזה, שמאחוריהן שורה ארוכה של לקוחות מרוצים – בעלי חנויות כמובן. בקר באתר האינטרנט של החברה והתרשם ממוצריה, ואם יש רשימת לקוחות – גם ממנה. לאחר מכן, בקש מנציגי החברה שיספרו לך על הניסיון והפרויקטים שבוצעו בתחום, ולא יזיק גם לקבל מספרי טלפון של לקוחות שתוכל להתרשם מחוות דעתם.

מה צריך לקחת בחשבון בבחירת תריסי גלילה לחנויות

יש מספר מפרמטרים שחשוב לתת עליהם את הדעת, ובכולם יעזרו לך אנשי החברה. ראשית, חשוב להבין היכן בעצם תרצה להתקין את התריסים. על פי רוב ההתקנה נעשית בכניסה הראשית לחנות כך שהתריסים יכסו על חלונות הראווה והמפתחים הרגישים. יחד עם זאת, לעיתים נחוץ גם להתקין תריסים כאלו במקומות פריקה והעמסה של סחורה, באזורים השמורים לאנשי צוות בלבד, בכניסה למחסן וכן הלאה.

שנית, בבחינת מיקומי ההתקנה יש להביא בחשבון אמצעי הגנה נוספים המצויים בשטח, תוך התחשבות בצרכי הביטחון האמיתיים שלך ובמסגרת התקציב. כך למשל, ייתכן שהתקנת תריס גלילה אינה נחוצה באמת בכניסה למחסן, שעליו ממילא מוצבת מצלמת אבטחה, או שבכניסה הפנימית קיימת דלת בעלת מערכת נעילה ואינטרקום.

מעבר לכך, יש להתחשב בסוגיות הקשורות לעיצוב ותדמית המקום, שכן התריסים מגיעים בדגמים שונים הניתנים להתאמה לצרכיך והעדפותיך. ולבסוף, צריך להתחשב כמובן בשאלת העלויות, עם הצעת מחיר לתריסים המאזנת בין מענה הולם ואיכותי לצרכים, ובין שמירה על מסגרת התקציב שלך.

יורוסטייל חלונות אלומיניום ותריסים

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
התאמת עיצוב המטבח לבית

עיצוב מטבח המשתלב בצורה חלקה עם המבנה והסגנון של הבית שלכם, דורש הרבה יותר מהפעלת שיקולים אסתטיים. עליכם ליצור חלל

כמה עולה ממד נייד?

בשביעי לאוקטובר מדינת ישראל התעוררה למציאות אחרת, כל מה שהכרנו עד לאותו רגע בכל מה שקשור לביטחון אישי התערער. אותו

ממד נייד למכירה

המלחמה גרמה לכם לחשוב על דרכים נוספות למגן את הבית? רבים מהבתים שבישראל הם ללא מיגון כלל, אפילו ללא מרחב

סגר לדלת הזזה
סגר לדלת הזזה

מחפשים סגר לדלת הזזה? סגר לדלת הזזה יכול לתרום לשקט הנפשי שלנו מעל הכל. הסגר נועד כדי למנוע פתיחה לא

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!