מסתור כביסה מאלומיניום

אנו מתחייבים למחיר הזול ארץ

אחריות מלאה

עד 35% חיסכון בעלויות העבודה בתקופת הקורונה

שירות מהיום להיום

עבודה עם כל המפעלים המתקדמים בישראל קליל אלובין וארסטל 

התקשרו אלינו לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות 

מסתור כביסה הוא פתרון מצוין לחבלי כביסה בבתים משותפים, וגם בבתים פרטיים, אבל אם הפתרון הזה לא נבנה כפי שראוי, הוא יכול להפוך גם לכאב ראש לא קטן ואפילו לסיכון בטיחותי. ממה עשויים מסתורי כביסה סטנדרטיים ולמה הם נועדו? איך יכול מסתור כביסה להפוך לכאב ראש אסתטי, פונקציונלי ואפילו בטיחותי? מהו הפתרון לכך ואיך קשור לכך מסתור כביסה מאלומיניום? כל התשובות לכל השאלות, בשורות הבאות.

מהם מסתורי כביסה וממה הם מיוצרים?

מסתור כביסה, כפי שניתן להבין משמו, הוא מתקן שמיועד להסתיר את הכביסה שאנו תולים על חבלים מחוץ לשטח הבית מפני הסביבה המקיפה אותם. מסתור כביסה מיועד להגן על הכביסה מאבק, מערפיח, מאדי שמן בישול המגיעים מקומות תחתונות וממזהמים אחרים נוספים. בנוסף לכך, למסתורי כביסה ישנו תפקיד נוסף – המסתורים מיועדים לשמור על אסתטיקה אחידה בבניין. במקום שהאדם שיביט בבניין יראה חבלים עמוסים בבגדים בשלל גדלים, צורות וצבעים, מסתורי הכביסה מסתירים את כל הבגדים ומציגים חזית אחידה של מסתורי כביסה אחידים באותה הצורה, באותו הגודל ובאותו הצבע.

מסתור כביסה מאלומיניום

מסתורי כביסה מבוססים על רצועות ארוכות של חומר גלם קשיח אותם מחברים בצורה אנכית, זה לצד זה, לאורך רצועת מתכת דקה שמהווה את שלד המסתור. בתום התהליך נוצר למעשה מעין כלוב של רצועות קשיחות עם מרווחים קטנים ביניהם (לצורך אוורור של הכביסה). עד השנים האחרונות, מסתורי כביסה היו מיוצרים בעיקר מפלסטיק ולא משנה עד כמה מדובר בפלסטיק קשיח ואיכותי, וזה לא תמיד המצב גם כך, פלסטיק הוא חומר גלם שבמפגש עם פגעי מזג האוויר יכול להינזק בצורה משמעותית.

כאב הראש של מסתורי כביסה מפלסטיק

כאמור, מסתורי כביסה שמיוצרים מפלסטיק הם מסתורי כביסה שיכולים לייצר לא מעט כאב ראש אסתטי, פונקציונלי ואפילו בטיחותי. בשנה הראשונה ואולי גם השנייה של חיי מסתור הכביסה, הוא צפוי להמשיך למלא את תפקידו בצורה מלאה. ככל שעובר הזמן וככל שמסתור הכביסה נחשף יותר לפגעי מזג האוויר, כך עולה החשש לשבירת רצועות הפלסטיק של המסתור, התנתקות של רצועות, זיהום של הרצועות ובסופו של דבר, להפיכתם למפגע סביבתי ואפילו בטיחותי. פגעי מזג האוויר שמשפיעים על מסתורי הפלסטיק כוללים קרינת שמש ישירה לאורך שעות ארוכות ולאורך חודשים ארוכים במהלך עונת הקיץ, רוחות חזקות המפעילות לחץ ועומס מתמידים על רצועות המסתור, גשם ולחות שלאט לאט שוחקים את חיבורי הפלסטיק ובמקרים מסוימים גם שלג שיכול לגרום לקריסתו המוחלטת של מסתור כביסה.

כאב הראש עליו אנו מדברים יכול לבוא לידי ביטוי בכמה רמות:

ברמה האסתטית יכולים מסתורי כביסה מפלסטיק להפוך למפגעים אסתטיים כאשר רצועות הפלסטיק נשברות, חלקן נושרות ומתנתקות מהמסתור ונחשף הברזל המחליד שמהווה את שלד המסתור, נזילות חלודה מתחילות להיווצר על גבי רצועות המסתור ובסופו של דבר זה יכול להגיע למצב שמכל המסתור נותרים מספר רצועות בודדות שאין להן כל ערך פונקציונלי ולבטח לא אסתטי.

ברמה הפונקציונלית מוביל התהליך שתיארנו לעיל לכך שמסתור הכביסה מאבד מהיעילות שלו. הוא כבר לא מסתיר היטב את הכביסה מפני הסביבה, מאפשר למזהמים להגיע לכביסה ולכביסה להיראות כלפי חוץ.

ברמה הבטיחותית יכול להיגרם נזק מהתעופפות של שברי מסתור ברוחות חזקות, התנתקות של רצועות וצניחתן מטה ובמקרים קיצוניים גם קריסתו של המסתור כולו.

הפתרון – מסתור כביסה מאלומיניום

בכדי להבין מדוע מסתור כביסה מאלומיניום הוא הפתרון הטוב ביותר כאלטרנטיבה למסתור הפלסטיק, חשוב להבין מהם המאפיינים החשובים לנו בהתקנת מסתור. חשוב לנו שהמסתור ימלא את תפקידו האסתטי והפונקציונלי, שהוא ימלא אותו לאורך זמן, שהמסתור יהיה מספיק קל בכדי שניתן יהיה לעגן אותו לקיר המבנה בצורה בטיחותית ושהוא יהיה עמיד בכל היבט אפשרי לאורך כמה שיותר זמן. כשמבינים את זה, מבינים מדוע עץ או ברזל לא יכולים לשמש כאלטרנטיבה לפלסטיק ומבינים גם מדוע אלומיניום הוא החומר האידיאלי לכך.

אלומיניום היא מתכת בעלת חוזק מבני רב מאוד, גבוה הרבה יותר מפלסטיק. האלומיניום קל מאוד ויכול להתחרות במשקלו גם עם פלסטיק. קל מאוד לעבד את האלומיניום וזול מאוד לייצר אותו. האלומיניום מציג עמידות גבוהה מאוד מפני פגעי מזג אוויר, הן מפני קרינת שמש ישירה, הן מפני גשם ולחות גבוהה והן מפני רוחות חזקות ואפילו נשיאת משקלים כבדים של מצבורי שלג. קל מאוד לבצע גימור חלק של מרקם האלומיניום או לבחור בכל מרקם אחר ואפילו להפוך את מסתורי הכביסה לפריט עיצובי של חזית המבנה. מהסיבה הזאת בדיוק, הכיוון שאליו הלכה התעשייה בחיפושיה אחרי אלטרנטיבות למסתורי הכביסה הפלסטיים הרעועים הוא הכיוון של מסתור כביסה מאלומיניום.

האם אפשר להתקין מסתור אלומיניום באופן עצמאי?

ובכן, התשובה על כך היא כן ולא. מבחינה טכנית התשובה היא לא, קרי את המסתור אתם לא רוצים להתקין בעצמכם, אלא להזמין איש מקצוע שיתקין אותו עבורכם. מבחינה מהותית התשובה היא כן. בכדי להחליף את מסתור הפלסטיק שלכם אתם לא צריכים את אישורם של כלל הדיירים בבניין או אפילו את אישורה של הרשות המקומית שבתחומה אתם מתגוררים ובתנאי שמסתור הכביסה החדש שתתקינו, יהיה זהה במראה שלו למסתור המקורי. המקרה בו כן תצטרכו להשיג היתר בניה לצורך הוספת מסתור כביסה מאלומיניום הוא המקרה של הוספת מסתור במקרה שבו לא היה מסתור מלכתחילה. מהלך כזה נחשב לשינוי מבני שמשפיע על הנראות של המבנה כלפי חוץ ולכן מחייב הוצאת היתר בנייה מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית שבתחומה אתם גרים. בכל ההליכים הטכניים, המהותיים והרגולטוריים יוכל לסייע לכם גורם מקצועי המתמחה בייצור והתקנה של מסתור כביסה מאלומיניום.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
עבודות אלומיניום בחריש

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בחריש? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום בעומר

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בעומר? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום בתל-אביב

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בתל-אביב? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום ביפו

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום ביפו? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום בקריות

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בקריות? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

עבודות אלומיניום בשוהם

  מעוניינים בביצוע עבודות אלומיניום בשוהם? מחפשים את בעל המקצוע המתאים או החברה המושלמת לתכנון, ביצוע והתקנת המוצר אצלכם בבית

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!